Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea de uniforme de serviciu


Anunt de participare (utilitati) numarul 44687/26.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizarea de uniforme de serviciu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 876, 262RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform documentatiei de atribuire- furnizarea, in functie de necesitatile autoritatii de uniforme de serviciu. Coduri CPV: 18234000-8, 18232000-4, 18111300-3, 18222100-2, 18321000-5, 18423000-0, 18443340-1, 17282110-6, 18223200-0
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18234000-8 - Pantaloni (Rev.1)
18222100-2-Costume (barbati); taioare (femei) (Rev.1)
18232000-4-Fuste (Rev.1)
18321000-5-Camasi (Rev.1)
18423000-0-Cravate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor din caietul de sarcini si documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 876, 262RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant part: 4600lei-LotI;2600lei-LotII;800lei-LotIII;300lei-LotIV;250lei-LotV;84lei-LotVI, prinOP.Garant de buna executie-5% din val totala a fiecarui contr subsecv acord cadru, prin scrisoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Term min de garant-45 de zile de la data livrarii si receptionarii, in conditii de utilizare normala.Term max de livrare - 2 luni de la comanda autoritatii contractante.Alte conditii speciale - conform documentatiei de atribuire
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafelor H1 si H2 din documentatia de atribuire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei;Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC.Pentru persoane juridice straine documente similare celor inscrise la capitolul I paragraful H.1.3. din documentatia de atribuire si documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica conform paragrafului H.2.2. din documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H3 din documentatia de atribuire: 1-Autorizatie de livrare a produselor ofertate, 2.experienta similara: a)Pentru Lotul I se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimi 3 ani, cel putin 3 contracte ce au avut ca obiect furnizarea de costume si a caror valoare cumulata sa fie de minim 400.000 lei;b)Pentru Lotul II se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimi 3 ani, cel putin 3 contracte ce au avut ca obiect furnizarea de camasi si a caror valoare cumulata sa fie de minim 200.000 lei;c)Pentru Lotul V se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimi 3 ani, cel putin 3 contracte ce au avut ca obiect furnizarea de pulovere si a caror valoare cumulata sa fie de minim 15.000 lei.d)Pentru Lotul VI se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimi 3 ani, cel putin 3 contracte ce au avut ca obiect furnizarea de jachete si a caror valoare cumulata sa fie de minim 8.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DA se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii(suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00.Nu se admit oferte alternative.Mai multe pers jur sau fizice au dreptul de a se asocia si a depune oferta comuna.Contul CN AIHCB SA e RO 40BRDE445SV12412444450-BRD Ag Henri Coanda.Evaluarea ofertelor se va face conform paragrafului J.4 si J.5 din doc de atribuire.Conform paragraf H.4. se solicita Sistemul de management al calitatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Strada Splaiul Independentei, Nr. 5, Sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Aeroportul International Henri Coanda Bucurest SA, Biroul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041408, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2008 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer