Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea de utilaje pentru dotarea serviciului public de dezapezire


Anunt de participare numarul 114258/20.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TUPILATI (PRIMARIA TUPILATI)
Adresa postala:  STR. TEIUS, Localitatea:  Tupilati, Cod postal:  617480, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHITA BALAN, Tel. 0233 782001, Email:  [email protected], Fax:  0233 782001, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de utilaje pentru dotarea serviciului public de dezapezire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Tupilati
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de utilaje pentru dotarea serviciului public de dezapezire: - BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL ? 1 bucata
- AUTOGREDER ? 1 bucata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
43220000-1-Gredere si nivelatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de utilaje pentru dotarea serviciului public de dezapezire: - BULDOEXCAVATOR MULTIFUNCTIONAL ? 1 bucata
- AUTOGREDER ? 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 834, 059RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 8500 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea de face 100% prin Programul FEADR, masura 322. Plata se va face la livrarea produsului, in maxim 10 zile lucratoare de la semnarea procesului verbal de receptie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificate lipsa datorii pentru bugetul de stat si bugetele locale, sediu social si puncte de lucru/filiale/sucursale
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificatul de inregistrare si codul unic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind societateacifra medie anuala de afaceri
Copie bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri este minim 850.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducereDeclaratie subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 contract de furnizare de produse similareOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine minim 2 persoane de specialitate pentru operatiunea de montare, punere in functiune si servicecertificat ISO 9001 pentru producatorul utilajuluicertificat ISO 14001pentru producatorul utilajuluicertificat TIER III pentru utilajele ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
52%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare
48%
Descriere: Termenul de livrare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2011 11:00
Locul: Primaria Comunei TUPILATI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea ofertantilor, observatori din partea APDRP, reprezentanti ai Ministerului Economiei si Finantelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia sti populaia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Achizitii a Comunei Tupilati
Adresa postala:  Comuna Tupilati, Judetul Neamt, Localitatea:  Comuna Tupilati, Judetul Neamt, Cod postal:  617480, Romania, Tel. 0 233 782 001, Email:  [email protected], Fax:  0 233 782 001, Adresa internet (URL):  www.primariatupilati.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2011 23:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer