Licitatie Publica - Furnizarea de vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor menajere din cadrul proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor din judetul Botosani?
Anunt de participare numarul 124157/22.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Politic ? Unitatea de Implementare a Proiectului, Lacramioara Dascalescu ? Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0231/514712, int.4081, 4101, 4141, In atentia: D-lui Micu Iulian ? director executiv, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor menajere din cadrul proiectului?Sistem integrat de management al deseurilor din judetul Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul prezentului contract este achizitia de vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor menajere din judetul Botosani, conform Caietului de Sarcini, ce face parte integranta din Documentatia de Atribuire: Autogunoiera compactoare, cu capacitate de 16 mc ? 18buc; Autospeciala transport containere 20-30 mc, cu carlig hidraulicsi remorca ? 5 buc; Autocamion pentru deplasarea containerelor 20-30 mc in cadrul statiei de transfer ? 2 buc.
Valoarea estimata a contractului de furnizare: 12.784.725 lei fara TVA, din care: 9.449.157 lei pentru Autogunoiere compactoare, cu capacitate de 16 mc; 2.863.379 lei pentru Autospeciale transport containere 20-30 mc, cu carlig hidraulic si remorca si472.189 lei pentru Autocamioanele pentru deplasarea containerelor in cadrul statiei de transfer.
Aceste valori reprezinta valorile maxime care pot fi acceptate de Autoritatea Contractanta, iar orice oferta care va depasi aceste valori va fi respinsa ca inacceptabila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
34144700-5-Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul prezentului contract este achizitia de vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor menajere din judetul Botosani, conform Caietului de Sarcini, ce face parte integranta din Documentatia de Atribuire: Autogunoiera compactoare, cu capacitate de 16 mc ? 18buc; Autospeciala transport containere 20-30 mc, cu carlig hidraulicsi remorca ? 5 buc; Autocamion pentru deplasarea containerelor 20-30 mc in cadrul statiei de transfer ? 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 784, 725RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare: - Da, in suma de 220.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. POS Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 2; 2. Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form.1A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form.2A;
-certificat constatator de la ORC;
-cazier judiciar administratori;
-cazier judiciar firma; -certificat de atestare a taxelor la Fondul de Mediu valabile la data deschiderii ofertelor;
-certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie;
-certificat de inregistrare emis de ORC;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form.6A;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- form.13A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani-form.3A;
-bilanturile contabile pe anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009 si 2010): mai mare sau egala cu 20.000.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv lista princip contr. furnizare in ultimii 3 ani-form4A;
- anexa laform.4A;
-fisa de informatii privind experienta similara-form.5A care va fi insotitde documente din care sa rezulte indepl elementelor solicitate: copii ?conform cu originalul? dupa contract, procese verbale, recomandari din partea beneficiarilor;;
-decl priv lista asoc si subcontr.-form.7A si partea/partile din contr ce se indep de acestia;
-acord de asociere-form.8A;
-lista subcontr. si partea/partile din contr ce se indep de acestia-form.9A;
-ofertantul sa prezinte documente emise de organisme de certificare, acreditate RENAR/echivalent, care confirma Certificarea ISO 9001; ISO14001 si OHSAS18001 la ofertant sau echiv;
-sanatate si protectia muncii-form.10A;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a avut in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 3 contracte de furnizare finalizate in domeniul furnizarii de vehicule pentru colectarea si transportul deseurilor menajere cu valoare cumulata de minim 10.000.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
60%
Descriere: Norma poluare10p;Dist service28p;Cost revizii22p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr.8450 din 01.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Botosani cam.420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa Prioritara 2;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email: [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 16:28