Licitatie Publica - Furnizarea echipamentelor de tehnica de calcul, echipamente de proiectie, echipamente de multiplicare si software pentru SC Formenerg SA
Anunt de participare numarul 36941/23.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FORMENERG S.A.
Adresa postala: BD. GH. SINCAI NR. 3, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040311, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRU TOADER, Tel.021306 99 15, Email: [email protected], Fax: 021306 99 01/306 99 21, Adresa internet (URL): http: //www.formenerg.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Formare profesionala initiala si continua
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea echipamentelor de tehnica de calcul, echipamente de proiectie, echipamente de multiplicare si software pentru SC Formenerg SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul societatii: B-dul gheorghe Sincai, nr.3, sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia pentru societate a urmatoarelor produse: laptop, 15 buc, sistem de calcul Workstation(computer) 7buc, videoproiector 3buc, copiator color A3 1buc, multiplicator digital A3 1buc, imprimanta color A4 4 buc, licenta antivirus 100buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul I-computere peronale tip laptop, 15buc, lotul II-sistem de calcul workstation(computer), 7 buc, lotul III-videoproiector, 3 buc, lotul IV-copiator color A3, 1buc, lotul V-multiplicator digital A3, 1buc, lotul VI-imprimanta color A4, 4buc, lotul VII- licenta antivirus, 100buc.
Valoarea estimata fara TVA: 241, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.12.2007 pana la 21.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: lot I-1000RON, lot II-400RON, lot III-200RON, lotIV-500RON, lotV-250RON, lot VI-250RON, lot VII-100RONGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de elaborare si prezentare a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de elaborare si prezentare a ofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri a ofertantului de cel putin 500000 euro, pe ultimi trei ani(2004, 2005, 2006)cel putin trei contracte similare care fac obiectul prezentei licitatii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de elaborare si prezentare a ofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
activitatea de service de minim 3 ani pentru echipamentele producatorului respectivcel putin 5 recomandari din partea altor beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
caracteristici tehnice si functionale
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la casieria societatii, pe baza unei imputerniciri semnate si parafate de conducerea ofertantului si a cartii de identitate.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, b-dul Gheorghe Sincai, nr.3, sector 4, Bucuresti, cam 108.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economicicare au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310 46 41, Email: [email protected], Fax: 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de apel
Adresa postala: sos. oltenitei, nr.107-111, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.323 11 75, Fax: 323 12 40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Formenerg SA
Adresa postala: B-dul Gheorghe Sincai, nr.3, sector 4, camera 117A., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040311, Romania, Tel.306 99 00, Fax: 306 99 01, Adresa internet (URL): www. formenerg.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 12:28