Licitatie Publica - Furnizarea echipamentelor si mijloacelor de transport specifice pentru proiectul ,,Colectarea selectiva si transportul deseurilor menajere din Municipiul Gherla si localitatile componente"
Anunt de participare numarul 41278/12.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL GHERLA (PRIMARIA)
Adresa postala: str.CLUJULUI nr.2A Ap.63, Localitatea: Gherla, Cod postal: 405300, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA GABRUS, Tel.0745808644, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea echipamentelor si mijloacelor de transport specifice pentru proiectul , ,Colectarea selectiva si transportul deseurilor menajere din Municipiul Gherla si localitatile componente"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Gherla, jud.Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizareaurmatoarelor echipamente si mijloace de transport specifice: 4000 buc.europubele, 370 buc containere mici, 3 buc containere mari, un sistem electronic de cantarire auto, 2 autogunoiere compactoare, 1 camion transport containere mari, un incarcator frontal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4000 europubele, 370 containere mici, 3 containere mari, un sistem electronic de cantarire auto, 2 autogunoiere compactoare, 1 camion transport containere mari, un incarcator frontal
Valoarea estimata fara TVA: 631, 995EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 10000 lei pentru un lot si 20000 lei pentru ambele loturigarantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local, certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului-pentru persoane juridice straine : documente edificatoare prin care sa se dovedeasca plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget(traducere legalizata), documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil si ultima raportare semestriala vizata si inregistrata de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, lista experienta similare, recomandari de la 2 beneficiari, certificat de conformitate produs, autorizare pevtru comercializare, autorizare pentru livrarea produselor, alte autorizari specifice domeniilor de activitate, schite tehnice, fise tehnice, mostre, fotografii, informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 11:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Gherla
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare CES 2004 Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor faza extinsa
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str.Stravopoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0400213104641, Fax: 0400213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: STR.Sfefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0400264596110, Fax: 0400264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic din cadrul Primariei Gherla
Adresa postala: str.Bobilna nr 2, Localitatea: Gherla, Cod postal: 405300, Romania, Tel.0400264241775, Fax: 0400264241666
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2008 16:22