Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZAREA ENERGIEI ELECTRICE PE MEDIE TENSIUNE SI JOASA TENSIUNE


Anunt de participare (utilitati) numarul 132829/01.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel. +40 264307500/+40 264416702, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZAREA ENERGIEI ELECTRICE PE MEDIE TENSIUNE SI JOASA TENSIUNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr. 149, Cod Postal 400397, Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 487, 508.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia anual contracte subsecvente de furnizare produse cu specificatiile mentionate in caietul de sarcini. 2013 ? 1505008 Lei; 2014 ? 1581124, 4 Lei; 2015 ? 1659309, 8 Lei; 2016 ? 1742066 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie furnizarea de energie electrica la R.A. Aeroportul Cluj-Napoca.Se vor achizitiona esalonat (contracte subsecvente de furnizare) produsele cu specificatiile mentionate in Caietul de sarcini.Primul contract subsecvent va intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime si maxime
Pentru acordul-cadru, cantitatea minima estimata de energie electrica pe medie tensiune care se va achizitiona este de 11.723 MWh si cea maxima este de 17.929 MWh; pentru energie electrica pe joasa tensiune se va achizitiona o cantitate minima de 678 MWh si maxima de 1.037 MWh.Pentru contractul subsecvent, se vor achizitiona: energie electrica pe medie tensiune in cantitate minima de 2720 MWh si maxima de 4815 MWh; energie electrica pe joasa tensiune, in cantitate minima de 157 MWh si maxima de 278MWh.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 487, 508.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
129.750, 164 Lei.Modalitati de constituire: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Constituirea garantiei de participare se va face in conf cu art.86, alin.(3), lit.b) din HG925/2006.Conturi bancare: RO12BTRL01301202919844XX RON sau RO58BTRL01304202919844XX EURO, deschise la BT Cluj, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In cazul in care garantia se va constitui prin scrisoare de garantie de participare, se va prezenta in original in conf cu Formularul Z. Scrisoarea de garantie de participare in alta lb decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in lb romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor(art.85 din HG925/2006).Se vor respecta prev Anexei 1 Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90 din HG925/2006. Constituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 86, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie de buna executie, aceasta se va prezenta in original, in cuantumul si in perioada convenita a contractului si in conf cu Formularul 14. Scrisoarea de Garantie de buna executie in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana. Se vor respecta prevederile Anexei 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale aeroportului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Pot participa pers juridice, romane si straine, operatori econ in calitate de ofertanti, asociati, individual sau intr-un grup de operatori care nu se afla in situatiile de la art.180, 181 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 3. Formularul 3 se va completa de fiecare asociat in parte.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular 4 ? Declaratie privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular 5 Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: a.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat.b.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 15. Persoanele cu functii de decizie din cadrul RA Aeroportul Cluj-Napoca in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceo David ? Director General, Brisan Cristian ? Director Tehnic, Zanc Gabriela ? Director Comercial, Florian Corina ? Director Economic.NOTA 1: Documentele prevazute la pct. III.2.1. a) sunt cerinte obligatorii si se vor prezenta, atat pentru ofertantii unici, cat si pentru asociati. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. a) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.a), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, la data deschiderii ofertelor, neprezentarea lor avand ca efect descalificarea ofertantului.
NOTA 3: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.NOTA 4: Pentru persoane juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate prin traducere in limba romana legalizate la notariat.NOTA 5: Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: - certificate - echivalent- cazier juridic ? echivalent- declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1.Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2. Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional enumerate la punctele III.2.1. a) si III.2.1. b) 1. in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor si se vor prezenta in original sau copie legalizata copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.NOTA 1: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor si vor fi pentru: ofertant si ofertant asociat. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E.In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident (documente ce se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. b) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.b), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, la data deschiderii ofertelor, neprezentarea lor avand ca efect descalificarea ofertantului.
NOTA 3: Toate certificatele/atestatele trebuie sa fie marcate cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? si semnate de catre o persoana autorizata.NOTA 4: Toate certificatele/atestatele trebuie sa fie in termen de valabilitate.NOTA 5: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.NOTA 6: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor solicitate la pct. III.2.1.b) in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
I.Situatia elementelor patrimoniale
1)Prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, vizate si inregistrate de catre organele competente. Doc vor fi valabile la data depunerii ofertelor si se vor prezenta pt ofertant si ofertant asociat.
2) In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici uzeaza de prevederile art.186, alin.(2) din OUG34/2006, va prezenta o declaratie angajament.
3) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie.
Cerinta nr.2
II.Informatii pentru ultimii 3 ani privind cifra de afaceri
1)Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.500.000 Lei. Pt ofertantii nou infiintati, se solicita acelasi cuantum al mediei cifrei de afaceri globale. Doc vor fi valabile la data depunerii ofertelor si se vor completa pt ofertant si ofertant asociat.
2) In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
3) In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici uzeaza de prevederile art.186, alin.(2) din OUG34/2006, va prezenta o declaratie angajament.
4) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie.
Cerinta nr.3
III. Informatii privind solvabilitatea patrimoniala
1)Prezentare solvabilitatii patrimoniale la 31.12.2010. Doc vor fi valabile la data depunerii ofertelor si se vor completa pt ofertant si ofertant asociat.
2)In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici uzeaza de prevederile art.186, alin.(2) din OUG34/2006, va prezenta o declaratie angajament.
3) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
I.Experienta similara1)Efect in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de furnizare produse similare.Valoarea minima totala a unui contract de furnizare produse similare este de 1.200.000 Lei.Se vor lua in considerare doar contractele care au avut ca obiect furnizarea de energie electrica.Oper econ are obligatia de a arata gradul de indeplinire al contractelor.Neincadrarea in valoarea minima a experientei similare duce la descalif ofertantului
2)Daca ofertantul a efectuat mai multe contracte de furnizare produse, se va prezenta o lista a princ livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Documentul se va completa pt fiecare asociat.Dc ofertantul nu are vechime 3 ani, se va prez lista livrarilor de produse de la infiintare.
3)In cazul in care oper econ sau grupul de oper econ uzeaza de prev art.190, alin.(2)din OUG34/2006, va prezenta o declaratie.
4) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie.
Cerinta nr.2
II.Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii1)Ofertantul va face dovada asigurarii cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului. Asociatii prin cumul trebuie sa faca dovada ca detin personal de specialitate pentru indeplinirea contractului. Documentul se va completa atat pentru ofertanti cat si pentru ofertanti asociati pentru partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca acestia.2)Ofertantul va face dovada disponibilitatii personalului de specialitate alocat pentru contract
3) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie.
Cerinta nr.3
III.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)1)In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul ce urmeaza a fi indeplinit de catre acestia, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Cerinta nr.4
IV.Informatii privind asocierea (daca este cazul)1)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, contractul de asociere se va legaliza la Notariat si va deveni anexa la contract. In cazul asocierilor se va prezenta acordul de asociere, iar partile vor executa contractul in procentele in care s-au angajat in ?Acordul de asociere?. Schimbarea (inlocuirea) asociatilor sau declararea unui nou asociat se va face cu acordul beneficiarului, in conditiile legii.
Cerinta nr.1
I.Informatii privind standardele de asigurare a calitatii1)Prezentarea unor documente care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii. Se solicita pentru ofertantul unic sau in cazul unei asocieri, pentru fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul in care operatorul economic este in curs de a obtine certificatul, autoritatea contractanta accepta acest lucru numai daca evaluarea s-a finalizat si urmeaza sa se elibereze respectivele certificate.
2) In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, va prezenta o declaratie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2012 11:00
Locul: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca str. Traian Vuia nr. 149 Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea fiecarui ofertant care a depus o oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta potrivit art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Traian Vuia, nr. 149, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel. +40 264416702, Email: [email protected], Fax: +40 264416712
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer