Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea in leasing de echipamente medicale pentru dotarea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad


Anunt de participare numarul 133773/08.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. +40 357731100, In atentia: Diana PUIA, Email: [email protected], Fax: +40 357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea in leasing de echipamente medicale pentru dotarea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia are ca scop achizitionarea de aparatura medicala prin leasing financiar, necesara Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad, precum si instalarea si punerea in functiune a acesteia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procedura are ca scop achizitia, de catre Consiliul Judetean Arad, a unor echipamente medicale in sistem leasing, in valoare 1.000.000 Euro (suma incluzand atat valoarea echipamentelor medicale cat si costurile de finantare este de 1.669.486, 24 euro), necesare pentru dotarea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad. Echipamentele medicale ce urmeaza a fi achizitionate sunt urmatoarele:
-aparat complex de ventilatie artificiala pentru mentinerea functiilor vitale ? 2 buc.,
- defibrilator ? 1 buc.,
- statie centrala de monitorizare a functiilor vitale ? 1 buc.,
- monitoare complexe pentru functiile vitale ? 6 buc.,
- laringoscop cu fibra optica ? 2 buc.,
- aparat complex de anestezie cu sistem de monitorizare ? 3 buc.,
- masa de operatii multifunctionala cu accesorii pentru chirurgie generala ? 4 buc.,
- masa de operatii multifunctionala cu accesorii pentru ginecologie ? 1 buc.,
- masa de operatii multifunctionala cu accesorii pentru ortopedie ? 1 buc.,
-sistem de iluminare cu 320, 000 lux, cu 2 cupole si tehnologie LED cu camera video si monitor ? 2 buc.,
- sistem avansat pentru chirurgie laparoscopica HD cu accesorii ? 1 buc.,
- spalator medici cu senzor si 2 pozitii ? 3 buc.,
- dulapuri depozitare bloc operator ? 11 buc.,
- targa transport bolnavi ? 4 buc.
- aparat Roentgen mobil cu brat C pentru ortopedie ? 1 buc.,
- sistem electrochirurgie cu sigilare vasculara si argon ? 4 buc.,
- sistem de iluminare cu 320, 000 lux, 2 cupole si tehnologie Halogen ? 4 buc.
Valoarea estimata totala, Euro fara TVA (numai in cifre): 1.669.486, 24 Moneda: Euro (echivalentul a 7.283.467, 62 lei la un curs de 1 euro= 4, 3627 publicat de BNR in data de 11.01.2012)Ofertantii nu vor depasi, prin propunerea financiara, valoarea estimata a contractului de furnizare.Ofertele care depasesc valoarea estimata vor fi considerate inacceptabile.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 669, 486.24EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul 100.000 lei, sa fie irevocabila.Moneda in care se va constitui: lei;Limba in care se va prezenta garantia: limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de dep. a ofertelor, care va acoperi perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab. a ofertei, per.de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofer. si-a retras oferta.Forma de const.(conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Trez. Mun. Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670 ? pentru pers. fizice/ juridice romane; prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares, nr. RO03BTRL00201202A17432XX - pentru pers.fizice/juridice straine;printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori o soc.de asig; DOVADA CONST.GARANTIEI, DUPA CAZ INSOTITA DE DECL.DE INCADRARE IN CATEG. IMM, VOR FI ATASATE OFERTEI, INTR-UN PLIC SEPARAT, LA VEDERE. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav. Judetului Arad, prin C.J.A.; Sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatiiin fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil. pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in mod neconditionat, respectiv la prima cerere a benef.pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Trebuie sa prevada posib. retinerii sumei, cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006. Garantia se va constitui exclusiv de catre furnizor.Cuantumul: 10% din pretul contractului de furnizare, fara TVA, Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va const.in termen de 5 zile lucratoare (constituind conditie prealabila pentru intrarea in vigoare a contractului) de la semnarea contractului.Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Forma de const. cfm.art.90 din HG 925/2006. Tinand seama de specificul contr.care se vor incheia de catre autoritate nu se accepta cons.garantiei prin retineri succesive.In cazul in care ofertantul nu constituie garantia de buna executie in termenul si prin una din modalitatile prevazute mai sus, achizitorul are dreptul de a percepe ca penalitati o suma echivalenta cu 0, 15% din pretul contractului faraTVA pentru fiecare zi de intarziere.Restituirea garantiei de buna executie cfm HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;
Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006).
Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr. 5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr. 28.
Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.
In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
-Nicolae IOTCU-presedinte;
-Cristian DRAGAN-vicepresedinte;
-Adrian TOLEA-vicepresedinte;
-Gheorghina RIBOVICI-director executiv;
-Adrian NEDELCIU-director executiv;
-Cristian CIRLUGEA-director executiv adjunct;
-Nadia LUCACI-sef serviciu achizitii publice;
-Liliana TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate;
-Claudia HOTARAN-sef serviciu managementul spitalelor;
-Silvana LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ;
-Viorel TURJUC-sef birou relatii economice in teritoriu;
-Diana PUIA-consilier superior serviciul achizitii publice.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad:
-Teodora OLARIU-manager;
-Cristian NICOLESCU-medic;
-Bogdan TOTOLICI-medic. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza:
Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.
Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul procedurii de achizitie.Se va prezenta:
1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca:
-ofertantul va desfasura activitati similare cu obiectul prezentei proceduri, respectiv ca obiectul de activitate (CAEN 6491 ? Servicii de leasing financiar, specific societatilor de leasing sau CAEN 4690 ? Comert cu ridicata nespecializat, corespunzator furnizorului de echipamente medicale) al ofertantului corespunde cu obiectul contractului;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei.
2.Autorizatie de service din care sa rezulte ca ofertantul, respectiv, furnizorul sau producatorul sau distribuitorul de aparatura medicala sau o societate terta cu care ofertantul are un contract de colaborare, poate asigura instalarea, punerea in functiune si service-ul echipamentelor in Romania;3.Autorizatie emisa de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (CNCAN) pentru societatea care va asigura instalarea, punerea in functiune si service-ul in perioada de garantie, pentru echipamentele care intra sub incidenta reglementarilor legale referitoare la echipamentele aflate sub controlul autoritatilor de supraveghere a activitatilor nucleare;
4.Autorizatie emisa de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (CNCAN) pentru personalul specializat ce va asigura instalarea, punearea in functiune si service-ul pentru echipamentele care intra sub incidenta reglementarilor legale referitoare la echipamentele aflate sub controlul autoritatilor de supraveghere a activitatilor nucleare;
Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza:
Persoane juridice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru ofertant /asociatie/tert sustinator:
Se vor prezentaseparat informatii privind cifra de afaceri atat a furnizorului de echipamente cat si a prestatorului de servicii financiare. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), nu mai mica decat: 4.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator:
Se va prezenta lista privind experienta similara.
Cerinta de calificare a societatii de leasing/societate bancar/tert sustinator:
Ofertantul va face dovada (in ultimii 3 ani socotiti prin raportare la data depunerii ofertei) finantarii in sistem leasing a achizitiei de echipamente de orice natura, prin prezentarea a maxim 2 contracte a caror valoare insumata a serviciilor sa fie de minim 2.500.000 lei, fara TVA.Cerinta de calificare a furnizorului de echipamente medicale/tert sustinator:
Ofertantul va face dovada (in ultimii 3 ani socotiti prin raportare la data depuneii ofertei) furnizarii de echipamente medicale prin prezentarea a maxim 2 contracte a caror valoare insumata a echipamentelor medicale sa fie de minim 3.000.000 lei, fara TVA.
Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/ tert sustinator:
Se va prezenta informatii cu privire la personalul de specialitate
Cerinte de calificare pentru ofertant /fiecare membru al asociatieiSe vor prezenta informatii cu privire la SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP, experti cooptati, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului: - Maxim 2 luni de la atribuirea contractului pentru livrarea, instalarea, punerea in functiune, testarea, suportul tehnic si instruirea personalului beneficiarului in ceea ce priveste echipamentele medicale;
- 120 de luni de la livrarea echipamentelor pentru derularea contractului de leasing financiar.AUTORITATEA CONTRACTANTA ADUCE LA CUNOSTINTA TUTUROR OPERATORILOR ECONOMICI URMATOARELE: -contractele de achizitie publica se vor incheia numai dupa obtinerea de catre autoritatea contractanta a avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale.Nu se accepta ajustarea pretului contractului.Ofertantul are obligatia de a-si prevedea toate riscurile cand oferteaza pretul contractului, pentru a se apara astfel de posibilele cauze de fluctuatie ale acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile de la transmitererea comunicarii privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad- Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. +40 357731100, Email: [email protected], Fax: +40 357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer