Licitatie Publica - furnizarea ,instalarea si punerea in functiune a dotarilor de specialitate pentru obiectivul de investitii Reabilitare, modernizare si dotari Scoala cu cls.I-VIII Stefan cel Mare
Anunt de participare numarul 143492/09.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL FOCSANI
Adresa postala: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620098, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA PETRONIE, Tel. +40 237215710, Email: [email protected], Fax: +40 237216700, Adresa internet (URL): www.focsani.info, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea , instalarea si punerea in functiunea dotarilor de specialitate pentru obiectivul de investitiiReabilitare, modernizare si dotariScoala cu cls.I-VIII Stefan cel Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Focsani
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare dotari de specialitate pentru obiectivul de investitiiReabilitare, modernizare si dotariScoala cu cls.I-VIII Stefan cel Mare- Lot I- Mobilier- Lot II-Accesorii materiale didactice- Lot III-Accesorii laboratoare- Lot IV- Jaluzele- Lot V-Ascensor pentru persoane cu handicap(platforma)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39516000-2 - Articole de mobilier (Rev.2)
30195000-2-Table (de scris) (Rev.2)
39515440-1-Jaluzele verticale (Rev.2)
42416100-6-Ascensoare (Rev.2)
44512940-3-Truse de scule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare dotari de specialitate pentru obiectivul de investitiiReabilitare, modernizare si dotariScoala cu cls.I-VIII Stefan cel Mare- Lot I- Mobilier- Lot II-Accesorii materiale didactice- Lot III-Accesorii laboratoare- Lot IV- Jaluzele- Lot V-Ascensor pentru persoane cu handicap(platforma)
Valoarea estimata fara TVA: 832, 476RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este: LotI-12118 lei; LotII-1874 lei; LotIII-1502 lei; LotIV-426 lei; LotV-727 lei).Pentru alte monede se va avea in vedere cursul de referinta al BNR din data de 20.05.2013.Perioada de valabilitate :60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod constituire: prin virament bancar in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la TrezoreriaFocsani, CF 4350645 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ; lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante de la sediu, dovedite prin chitanta fiscala.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatorsuma de 4385, 9 lei-LotI; 937, 1 lei-LotII; 751, 1 lei-LotIII. Garantia de buna executie-10% din pret contract faraTVA.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurar sau retineri succesive in cond.art90alin3 dinHG925/2006 intr-un cont la Trezoreria Statului conform HG1045/2011;Autoritatea Contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91-92 din H.G925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala-Programul Operational Regional 2007-2013 - Axa prioritara 1= 85% ?Co-finantare nationala = 13% - buget de stat ?Co-finantare locala = 2% - buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciar sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente - pentru ofertant persoana juridica/ofertant persoana fizica ; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 - Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Gabriel Necula, Viceprimar: Trofin Tudorel, director executiv adminstratie publica locala- Pogorevici Dan Liviu, sef serviciu juridic: Ghiuta Marta Carmen, Consiliul Local Mun. Focsani: Alecsandrescu Dorian, Axente Manuela, Balaban Elena-Luminita, Bacu Aurel, Berbece Gheorghita, Buzoi Dan, Cucu Elena , Horhocea Puiu-Dragos, Ilie Lilian, Matisan Bogdan-Emilian, Mersoiu Ionut, Milea Lionida, Necula Ionel-Gabriel, Oloeriu Ioan Liviu, Padineanu Gabriel, Patrascu Enache, Preda Ionel, Radu Nitu, Tanase Neculai, Trofin Tudorel-Daniel, Vrabie CatalinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 14 Pentru persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, - copie ?conform cu originalul?;informatiile din certificat sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor; ofertantului declarat castigator i se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata;Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatevaloarea cifrei medii globale de afaceri a operatorului economic pe ultimii 3 ani sa fie minim: Lot I- 1.200.000 lei
Lot II-185.000 lei
Lot III -150.000 lei
Lot IV-40.000 lei
Lot V-70.000 lei(Se va completa formularul 12 -Informatii generale) Valorile vor fi exprimate in lei . Cursul mediu lei/euro pentru: ?2010: = 4.2099 lei ? 2011: = 4.2379 lei ?2012: =4.4560 lei .Cursul mediu lei/euro s-a calculat conform curs oficial BNR.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul 12 -Informatii generale) Valorile vor fi exprimate in lei . Cursul mediu lei/euro pentru: ?2010: = 4.2099 lei ? 2011: = 4.2379 lei ?2012: =4.4560 lei .Cursul mediu lei/euro s-a calculat conform curs oficial BNR.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara : afurnizat in ultimii 3 aniprodusesimilarein valoare de cel putin :
Lot I- 600.000 lei
Lot II-93.000 lei
Lot III -75.000 lei
Lot IV-20.000 lei
Lot V-35.000 lei
Valoarea solicitata pentru contractul/contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv furnizata in cadrul contractului. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin.1 lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul13.
ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (certificat valabilla data limitadedepunere a ofertelor) : ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin.1 lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru contracte incheiate in alta moneda (valuta), la echivalarea in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv. Se va completa formularul 13ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa o evaluare initiala integrala a ofertelor , in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire , Autoritatea Contractanta vainvita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezintepreturi noi. Invitatia va fi transmisa pe cale electronica, simultan tuturor ofertantilor respectivi.Etapa finala de licitatie electronica se va desfasuraintr-o singura runda cu durata de o zi.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret -NU ;Ofertantii pot vedea numarul de participant inscrisi la licitatie -DA ;Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului -NU; Se va utiliza pasul de licitare -NU
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2013 13:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Focsani - sala consiliu et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 AXA PRIORITARA 3 - ?Imbunatirea infrastructurii sociale? DOMENIUL DE INTERVENTIE 3.4- ? Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe prima pozitie se claseaza doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va cere prezentarea unei noi propuneri financiare, mai mica decat pretul ofertei egale, in plic inchis si se va declara castigatoare oferta cu pretul cel mai mic. Durata contractului se poate prelungi fara modificarea pretului, prin act aditional, in cazul prelungirii datei de implementare a Proiectului finantat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conditiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municpiului Focsani- compartiment achizitii
Adresa postala: str.DimitrieCantemir nr.1 bis, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620090, Romania, Tel. +40 237215710, Email: [email protected], Fax: +40 237216700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2013 16:01