Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea pachetului cu produse lactate (lapte UHT) si de panificatie acordate elevilor din clasele I-IV, V-VIII si prescolarilor in anul scolar 2009-2010


Anunt de participare numarul 80301/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea pachetului cu produse lactate (lapte UHT) si de panificatie acordate elevilor din clasele I-IV, V-VIII si prescolarilor in anul scolar 2009-2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din judetul Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea pachetului cu produse lactate (lapte UHT) si de panificatie acordate elevilor din clasele I-IV, V-VIII si prescolarilor in anul scolar 2009-2010 in conformitate cu Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 96/2002 privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele l - IV din invatamantul de stat, aprobata cu modificari prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 18/2009, legea bugetului de stat pe anul 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8810184
Valoarea estimata fara TVA: 8, 633, 981RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 11.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. Part=86400 lei prin : scris.gar.bancara, original, OP conf. pana la deschiderea ofertelor debanca, cont RO95TREZ5065006XXX000247. Gar.buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sau subcontractarea conform art.44 si art. 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Insusirea modelului de contract cu specificatiile mentionate in documentatia de atribuire.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea ,
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 , -declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificate fiscaleprivind impozitele si taxele locale originale
-certificat de inregistrare/inmatriculare cu anexa
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani informatii generale.Cerinta minima: cifra de afaceri pe 2008 sa fi deminimum 10.000.000 lei- Bilantul contabil pe 2008vizat de organelecompetente si inregistrat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pprincip.livr.de prod.lactate si de panif.in ultimii 3ani, 12D.Cerinta minima: se vor prezenta contr.de furniz./distrib. a pachetului de prod.lact.si de panif., incheiate in ultimii 3 ani in val.min.de 10.000.000 lei impreuna cu recomand.benef.Cond.min: 1 an vechime in prod.si/sau distrib.prod.lact.si de panif.ce fac obiectul contr.Dot.teh.specifice, utilaje, echip.teh., spatii de dep.pt. mat.prima si mijl.de transp, lab.si dotari pe care ofer.se angajeaza sa le ut.pt.indep.contr. 12H. Conditie min.: cel putin 10 mijl.transp.specifice indep.contr.
Efectivul mediu anual al pers.angajat, al cadrelor de cond.si al pers. resp.in indep.contr.12 I, cu anexa.Of. trebuie sa asigure pers.de spec.si calif. coresp. indep.contr., pers.avand cunostinte de igiena a alim.instruite in acest sens si avand canete de sanatate avizate.Licenta de fabr.pt.atest.drept.de a desf.activit.in dom.prod.de prod.lactate, inclusiv lapte UHT si in dom.prod.de panif.Aut.sanitara de funct. pentru ob.de activ. sau ref.de eval.a cond. igienico-sanit.cf.decl.pe propria rasp.;Aut.sanit.de funct.pt.lab.propriu sau contr.de prestari serv.cu lab.acreditate pentru analiza prod.Aut.sanit.de funct.pt.dep.alim.sau ref.de evaluare a cond. igienico-sanitare, cf.decl.pe propria rasp; Aut.sanit.de funct. pt.toate mijl. transp.rutier a marfurilor;Aut.sanit.vet. de funct.pt.ob.de activ.;Aut.sanit.vet.de funct.pt.lab. uzinal sau contr.incheiat cu un lab.aut.;Aut.sanitara vet.de functionare pt.dep.alim.;Aut.sanit.vet.de functionare pt.mij.de transp.rutier a marf., prod.de origine animala si doc.de inreg.pt. mij.de transp.de origine nonanimala;Doc.emise de org.acreditate care pot confirma certif. sis. cal.pt.prod.lactate si de panif: certif. stand. sis.de manag.al cal.pt.activit.de dep.si distrib.a prod.lactate si de panif.ISO 9001/2008; certif. stand.privind sis.manag.al sig. alim.(HACCP) pt.activ.de dep.si distrib.a prod.lactate si de panif.ISO22000/2005;certif.stand. sis.manag.al mediului pentru activ.de dep.si distrib.a prod.lactate si de panif.ISO14001/2004;certif. stand.sis.managem.securit.si sanat.in munca pt. activ.de dep.si distrib.a prod.lactate si de panif. OHSAS 18001/2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru imbunatatirea ofertelor autoritatea contractanta va organiza o licitatie electronica intr-o singura runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 10:00
Locul: Sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor , pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Insusirea modelului de contract cu specificatiile mentionate in documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. N.Titulescu nr. 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200661, Romania, Tel.0251415750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul C.J.Olt
Adresa postala: B-dul A.I.Cuza nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel.0249431080, Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer