Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru programul lapte-corn in anii scolari 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat precum si copii presc din grad de stat si pr


Anunt de participare numarul 104572/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala:  B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Punct(e) de contact:  SIMILICA BALDIN, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru programul lapte-corn in anii scolari 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat precum si copii presc din grad de stat si priv cu program de 4 ore la niv jud Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul unitatilor scolare si prescolare din invatamantul de stat si privat din judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 34, 086, 971.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual la inceputul fiecarui an scolar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru programul lapte-corn in anii scolari 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, la nivelul judetului Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
anul scolar 2010-2011:49128 pachete/zi pentru o perioada de 177 de zile de curssi un numar de 49128 elevi si prescolari;anul scolar 2011-2012:49128 pachete/zi pentru o perioada de 177 de zile de curssi un numar de 49128 elevi si prescolari;anul scolar 2012-2013:49128 pachete/zi pentru o perioada de 177 de zile de curssi un numar de 49128 elevi si prescolari;anul scolar 2013-2014:49128 pachete/zi pentru o perioada de 177 de zile de curssi un numar de 49128 elevi si prescolari;total cantitate pachete/acord cadru: 49128 pachete/zi x 177 zile x 4ani= 34782624 pachete lapte ? corn.nota: nr de elevi si prescolari, precum si structura anului scolar se pot modifica.pretul/pachet/elev sau prescolar se poate modifica daca intervine o modificare in legislatie.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 086, 971.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar part = 170000 lei const prin vir banc sau instr de gar emis in cond legii de o soc banc soc de asig art. 86/hg 925 cont RO95TREZ5065006XXX000247, gar buna ex 5, 0 % din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Olt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
distributia produselor se va face zilnic, bisaptamanal sau saptamanal conform anexei la contract - modalitati de plata plata se va face lunar in perioada 24-31 a lunii alte informatii: constituireagarantiei de buna executie se gasesc in fisa de dateIII. 1.4
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitateadeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006declaratie privind calitatea de participant la proceduracertificate fiscale privind impozitele si taxele locale originalecertificat de inregistrare/inmatriculare cu anexacazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani? informatii generale.cerinta minima: cifra de afaceri medie anuala in ultimii trei ani sa fi mai mare sau egala decat suma de 17000000 leibilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele competentelichiditate generala = 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie lista principalelor livrari produse lactate si panificatie in ultimii trei ani cerinta: cel putin un contract sau mai multe de furnizare/distribuire produse similare in ultimii 3 ani de cel putin 5000000 lei cu recomandare beneficiar, declaratie dotari tehnice, cerinta detinere de catre ofertant in jud. Olt a unui depozit frigorific- produse orig animala, a unui depozit alim produse origine nonanimala obligatoriu: acte detinere pentru depozit frigorific produse origine animala, acte detinere depozit alimentar produse origine nonanimalaautorzatie sanitara veterinara schimb intracomunitare produse alimentare origine animala depozit frigorific, autorizatie sanitara depozit frigorific produse origine animala, documente inregistrare sanitar veterinara siguranta alimentelor-unitatile de vanzare?depozit alimentarproduse orig nonanimala, autorizare sanitara-depozit alimentar produse origine nonanimala; ISO 9001/2008, ISO 14001/2004 OHSAS 18001/2007 ISO 22000/2005-depozit frigorific alimentar, activitatea de productie a produselor lactate si panificatie - in original buletine de analiza emise de laboratoare certif in sistem RENAR, indeplinire conditii de calitate din caietul de sarcini, contract laborator autorizat in conditiile legii acreditat pentru analize fizico-chimice, microbiologice, toxicologice, acreditare RENAR a laboratorului, ofertantii care nu sunt producatori sa prezinte autorizatie livrare produse de la producator/importator/distribuitorlicenta fabricare atestare drept de a desfasura activitati in domeniul productiei produse lactate si producie produse panificatie, autorizatie sanitara functionare pentru capacitate de productie produse lactate si produse panificatieautorizatie sanitar veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala-capacitatea de productie produse lactate si documente inregistrare sanitar veterinara pentru siguranta alimente-capacitate productie produse de panificatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2010 18:00
Locul: SEAP -Consiliul Judetean Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si dupa caz reprezentantul UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
termenul limita pentru depunerea ofertelor si deschiderea ofertelor financiare din fisa de date a achizitiei se modifica corespunzator prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos , nr 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  str. N.Titulescu nr. 2, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  454141, Romania, Tel. 0251415750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.J. Olt - Serviciul Juridic-Contencios
Adresa postala:  B-dul A.I.Cuza , nr.14, ,Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Tel. 0249431080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer