Licitatie Publica - furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru Programul lapte-corn in anul scolar 2010-2011 pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu pr
Anunt de participare numarul 113071/21.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: OANCA GERARD OVIDIU, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru Programul lapte-corn in anul scolar 2010-2011 pentru elevii din claseleI-VIII din invatamantul de stat si privat, precumsi pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, la nivelul judetului Olt, cf.OUG 96/2002 cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 18/2009, legea bugetului de stat pe anul 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru Programul lapte-corn in anul scolar 2010-2011 pentru elevii din claseleI-VIII din invatamantul de stat si privat, precumsi pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, la nivelul judetului Olt, cf.OUG 96/2002 cu modificarile si completarile ulterioare si Legii nr. 18/2009, legea bugetului de stat pe anul 2010-2011
Ofertele se depun pentru intreaga cantitate de pachete lapte-corn solicitata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Anul scolar 2010-2011:48080 pachete/zi pentru o perioadaestimata de 80 de zile de curs
si un numar de 48080 elevi si prescolari;
Total valoare contract: 48080 pachete/zi X 80 zile X 0, 94 lei/pachet lapte-corn = 3.615.616 lei
-Contractul se va incheia ptr. nr. de zile ramase pana la sfarsitul anului scolar dupa incheierea contractului- Pretul/pachet/elev sau prescolar se poate modifica daca intervine o modificare in legislatie
Valoarea estimata fara TVA: 3, 615, 616RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
130 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
70.000 lei orice instrument de garantare conform art.86 din HG 925/2006, original, la deschiderea ofertelor, cont RO95TREZ5065006XXX000247. Gar.buna executie 5, 0 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al C.J.Olt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea ,
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 , -declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificate fiscaleprivind impozitele si taxele locale originale
-certificat de inregistrare/inmatriculare cu anexa-cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani ? formular nr.2 Informatii generale anexat, din care sa rezulte ca operatorul economic a realizat ca cerinta minima, o cifra de afaceri medie anuala, in ultimii 3 ani, mai mare sau egala decat suma de7.000.000 lei.
- In cazul ofertei comune, cerinta privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani se poate indeplini prin cumulul asocierii.- Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)inregistrate la organele competente, din care sa reiasa casocietatea a incheiat fiecare an financiar pozitiv (profit) ? copii certificate .Avand in vedere situatia financiara a economiei nationale, Autoritatea contractanta anticipeaza ca prin exceptie sa nu poata achita cu regularitate, lunar, contravaloarea furnizarii pachetelor lapte-corn, putand exista situatii de exceptie in care plata livrarilor sa depaseasca 60 de zile de la efectuarea acestora, situatii in care de asemenea contractantul trebuie sa detina capacitatea financiara pentru reluarea ciclurilor de producti, ambalare, depozitare, distribuire a pachetelor lapte-corn in fiecare unitate de invatamant de pe raza judetuli Olt.
Fata de motivele aratate mai sus, ofertantul trebuie sa aibe capacitatea de plata a scadentelor pe termen scurt calculata si dovedita astfel : - Lichiditate generala = 100%
Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)
Lichiditatea generala se va calcula pe baza datelor corezpunzatoare din bilantul contabil la 31.12.2009.
Formular 8
- In cazul ofertei comune indeplinerea cerintei de lichiditate este obligatorie pentru fiecare asociat.- La data deschiderii ofertelor, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dipune de resurse reale negrevate de datorii sau o linie de credit confirmata de o banca care sa acopere cashflowul de furnizare a produselor pe o perioada de cel putin 60 de zile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie lista principalelor livrari produse lactate si panificatie in ultimii trei ani cerinta: cel putin un contract sau mai multe de furnizare/distribuire produse similare in ultimii 3 ani de cel putin 3500000 lei cu recomandare beneficiar, declaratie dotari tehnice, cerinta detinere de catre ofertant in jud. Olt a unui depozit frigorific- produse orig animala, a unui depozit alim produse origine nonanimala obligatoriu: acte detinere pentru depozit frigorific produse origine animala, acte detinere depozit alimentar produse origine nonanimalaautorzatie sanitara veterinara schimb intracomunitare produse alimentare origine animala depozit frigorific, autorizatie sanitara depozit frigorific produse origine animala, documente inregistrare sanitar veterinara siguranta alimentelor-unitatile de vanzare?depozit alimentar produse orig nonanimala, autorizare sanitara-depozit alimentar produse origine nonanimala; ISO 9001/2008, ISO 14001/2004 OHSAS 18001/2007 ISO 22000/2005-
-pentru activitatea de productie a produselor lactate si panificatie - in original buletine de analiza emise de laboratoare certif in sistem RENAR, indeplinire conditii de calitate din caietul de sarcini, contract laborator autorizat in conditiile legii acreditat pentru analize fizico-chimice, microbiologice, toxicologice, acreditare RENAR a laboratorului, ofertantii care nu sunt producatori sa prezinte autorizatie livrare produse de la producator/importator/distribuitorlicenta fabricare atestare drept de a desfasura activitati in domeniul productiei produse lactate si producie produse panificatie, autorizatie sanitara functionare pentru capacitate de productie produse lactate si produse panificatieautorizatie sanitar veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala-capacitatea de productie produse lactate si documente inregistrare sanitar veterinara pentru siguranta alimente-capacitate productie produse de panificatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea oferetelor la licitatia electronica se va face intr-o singura runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2011 12:00
Locul: sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos nr. 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str. n. titulescu nr. 2, Localitatea: craiova, Cod postal: 200353, Romania, Tel. 0251415750, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul c.j.olt
Adresa postala: b-dul a.i.cuza nr 14, Localitatea: slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 15:28