Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru Programul lapte ? corn in anul scolar 2011 - 2012, pentru acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru


Anunt de participare numarul 125358/06.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE MOISIU, Tel. 0239.619.600, Email:  [email protected], Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru Programul lapte ? corn in anul scolar 2011 - 2012, pentru acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din municipiul si jud Braila?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul unitatilor scolare sau prescolare din municipiul si judetul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru Programul lapte ? corn in anul scolar 2011 - 2012, pentru acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din municipiul si jud Braila, in conformitate cu OUG 96/2002, aprobata prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. zile lucratoare anul scolar 2010 ? 2011 = 177 zile
Total beneficiari din municipiul si jud. Braila = 33.508 beneficiari (cu actualizarea numarului de beneficiari dupa definitivarea inscrierilor in anul scolar 2011-2012).
In municipiul Braila livrarea se va face zilnic la fiecare scoala.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 596, 106.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.09.2011 pana la 22.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare = 50000 RON Perioada valabilitate = 120 zile Garantia buna executie 1 % din valoare contract achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Asociatii castigatori au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare se solicita neincadrare in prevederile art. 180 si art 181 OUG nr. 34/2006Pentru calificare se solicita Certif plata buget stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofert nu are datorii valabil la deschid original sau fotocopie conforma cu originalulPentru calificare se solicita Certificate privind plata obligatiilor catre bugetele locale de la primariile la care au inregistrate sediile din care sa reiasa ca ofertantii nu au obligatii financiare restante valabile la data deschiderii original sau fotocopie conforma cu originalulPers jurid straine vor prezenta orice doc edificator pt dovedirea eligib eliberat autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatii plata impozite taxe contributii buget stat si buget local conform cerinte solicitate de autorit contractDoc prezentate orig/copie legaliz traducerea autorizata si legalizata lb romanaPentru calificare se solicita Certif constat emis ORC original sau fotocopie conforma cu originalul eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
Certif inregistrare emis de ORC copie stampilata si semnata reprezent legal ofertantDoc forma de inreg/atestare/apartenenta dpdv prof conf preved leg din tara in care ofertantul este resident orig/copie traduceri in lb romana pers autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantul trebuie sa aiba rata lichiditatii generale = activele circulante/ datorii curente=1, 0 In cazul ofertei comune, indeplinirea cerintei de lichiditate generala, este obligatorie pentru fiecare asociat. cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 11.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru siguranta alimentara a prescolarilor si scolarilor se cer urmatoarele documente de la unitatile in care se produc sau se depoziteaza, precum si pentru mijloacele de tranport cu care se distribuie produsele lactate si de panificatie ofertate:
- LICENTA DE FABRICATIE pentru produsul respectiv, eliberata de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei de la producatorul acestuia- AUTORIZATIE SANITARA DE FUNCTIONARE pentru capacitatea de productie a produselor de patiserie- AUTORIZATIE SANITARA DE FUNCTIONARE pentru capacitatea de productie a produselor lactate- AUTORIZATIA SANITARA VETERINARA PENTRU SCHIMBURI INTRACOMUNITARE CU PRODUSE ALIMENTARE DE ORIGINE ANIMALA eliberata de catre Directia de Igiena si Sanatate Publica Veterinara din cadrul Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA)
-DOCUMENTUL DE INREGISTRARE SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR PENTRU UNITATILE DE VANZARE CU AMANUNTUL sau DOCUMENTUL DE INREGISTRARE PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR eliberat de catre D S V S A judetene-AUTORIZARE SANITARA VETERINARA PENTRU MIJLOACELE DE TRASPORT AL PRODUSELOR DE ORIGINE ANIMALA, eliberata de D S V S A Perioada de valabilitate a autorizatiei trebuie sa cuprinda anul scolar 2011 ? 2012.
-AUTORIZARE SANITARA VETERINARA SI SIGURANTA ALIMENTELOR PENTRU UNITATI de la D S V S A judetene sau - CONTRACT CU UN LABORATOR autorizat in conditiile legii acreditat- AUTORIZATIE DE MEDIU pentru unitate pentru capacitatea de productie si pentru capacitatea de depozitare, dupa caz, eliberata de catre Agenta pentru protectie a mediuluiPerioada de valabilitate a autorizatiei trebuie sa cuprinda anul scolar 2011 ? 2012.Certificat ISO 9001/2000 sau 2008Certificat ISO 14001/2004certificatul SA 8000 :2008Certificat OHSAS 18001/2004Certificat ISO 22000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi realizat o livrarea a produselor similare in valoare de 5.000.000 lei cu TVA-in cazul ofertantilor producatori capacitate de fabricatie si ambalare produse de panificatie cu productie > 33.508 buc cornuri /zi ; in cazul ofertantilor care doar comercializeaza, capacitate de depozitare produse de panificatie in cantitate > 33.508 buc cornuri /zi - in cazul ofertantilor producatori capacitatea de fabricatie si ambalare produse lactate in ambalaj de 200 ml, cu productie > 33.508 buc/zi ; in cazul ofertantilor care doar comercializeaza, capacitate de depozitare produse lactate ambalate in cantitate > 38.508 buc /zi. -Minim 10 autovehicule care sa fie termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice autorizate pentru transportul produselor de origine animala conform Ordin ANSVSA nr. 276/2006 si minim 10 autovehicule care sa fie autorizate pentru transportul produselor de panificatie - Pentru tot personalul care manipuleaza alimentele ce urmeaza a paricipa la manipularea ? distribuirea produselor alimentare oferite se vorprezenta CERTIFICATE DE ABSOLVIRE a cursurilor privind insusirea normelor fundamentale de igiena, eliberate sub Avizul Ministerului Sanatatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
la lic electronica participa operatorii admisi inreg SEAP Data momentului de start a lic elec se transm pe cale elect Se org 1 runda de 24 h
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, camera 404, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
..........................................
Adresa postala:  .............................., Localitatea:  ..............., Cod postal:  ............., Romania, Tel. ......, Email:  [email protected], Fax:  ..............
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata are dreptul de a contesta in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta asupra documentului considerat nelegal, pe cale administrativ-jurisdictionala, la C.N.S.C.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala:  Piata Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239619600, Email:  [email protected], Fax:  0239619044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 20:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer