Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru Programul lapte-corn in anii scolari 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din


Anunt de participare numarul 128381/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala:  B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Punct(e) de contact:  Oanca Gerard Ovidiu, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru Programul lapte-corn in anii scolari2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015, pentru elevii din claseleI-VIII din invatamantul de stat si privat, precumsi pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, la nivelul judetului Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 31, 023, 880.32RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea pachetului de produse lactate si panificatie pentru Programul lapte-corn in anii scolari2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015, pentru elevii din claseleI-VIII din invatamantul de stat si privat, precumsi pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, la nivelul judetului Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Total cantitate produseAnul scolar 2011-2012:46616 pachete/zi pentru o perioada de 177 de zile de curs
Anul scolar 2012-2013:46616 pachete/zi pentru o perioada de 177 de zile de curs
Anul scolar 2013-2014:46616 pachete/zi pentru o perioada de 177 de zile de curs
Anul scolar 2014-2015:46616 pachete/zi pentru o perioada de 177 de zile de curs
Total valoare contract: 46616 pachete/zi X 708 zile X 0, 94 lei/pachet lapte-corn = 31.023.880, 32 leiNota: nr de elevi si prescolari, precum si structura anilor scolari se pot modifica.
- Pretul/pachet/elev sau prescolar se poate modifica daca intervine o modificare in legislatie.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 023, 880.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar part 155000 lei. orice instrument de garantare conform art.86 din HG 925/2006, original, la deschid ofert, cont RO95TREZ5065006XXX000247. Gar.buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al C.J.Olt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-declaratie privind eligibilitatea , -declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 , -declaratie privind calitatea de participant la procedura-certificate fiscale privind impozitele si taxele locale originale-certificat de inregistrare/inmatriculare cu anexa-cazier fiscal si cazier judiciar al administratorului unitatii
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani - Fisa Informatii generale , din care sa rezulte ca operatorul economic a realizat ca cerinta minima, o cifra de afaceri medie anuala, in ultimii 3 ani, mai mare sau egala decat suma de 15.000.000 lei.- In cazul ofertei comune, cerinta privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani se poate indeplini prin cumulul asocierii.- Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) inregistrate la organele competente ? copii certificate .- La data deschiderii ofertelor, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dipune de resurse reale negrevate de datorii sau o linie de credit confirmata de o banca care sa acopere cashflowul de furnizare a produselor pe o perioada de cel putin 60 de zile in valoare de 3000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatedeclaratie lista principalelor livrari produse lactate si panificatie in ultimii trei ani cerinta: cel putin un contract sau mai multe de furnizare/distribuire produse similare in ultimii 3 ani de cel putin 7.700.000 lei cu recomandare beneficiar, declaratie dotari tehnice, cerinta detinere de catre ofertant in jud. Olt sau in judetele limitrofe a unui depozit frigorific- produse orig animala, a unui depozit alim produse origine nonanimala obligatoriu: acte detinere pentru depozit frigorific produse origine animala, acte detinere depozit alimentar produse origine nonanimalaautorzatie sanitara veterinara schimb intracomunitare produse alimentare origine animala depozit frigorific, autorizatie sanitara depozit frigorific produse origine animala, documente inregistrare sanitar veterinara siguranta alimentelor-unitatile de vanzare?depozit alimentar produse orig nonanimala, autorizare sanitara-depozit alimentar produse origine nonanimala; ISO 9001/2008, ISO 14001/2005 OHSAS 18001/2007 ISO 22000/2005/ISO 28000/2007
-pentru activitatea de productie a produselor lactate si panificatie - in original buletine de analiza emise de laboratoare certif in sistem RENAR, indeplinire conditii de calitate din caietul de sarcini, documente care atesta detinerea(dotare propie/ inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) laborator autorizat in conditiile legii acreditat pentru analize fizico-chimice, microbiologice, toxicologice, acreditare RENAR a laboratorului, licenta fabricare atestare drept de a desfasura activitati in domeniul productiei produse lactate si producie produse panificatie, autorizatie sanitara functionare pentru capacitate de productie produse lactate si produse panificatieautorizatie sanitar veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala-capacitatea de productie produse lactate si documente inregistrare sanitar veterinara pentru siguranta alimente-capacitate productie produse de panificatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 11:00
Locul: Sediul cj Olt sala 200
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire, reprezentanti UCVAP dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: str. stavropoleos nr. 6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala:  str. n. titulescu nr. 2, Localitatea:  craiova, Cod postal:  200353, Romania, Tel. 0251415750, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul c.j.olt
Adresa postala:  b-dul a.i.cuza nr 14, Localitatea:  slatina, Cod postal:  230025, Romania, Tel. 0249431080, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2011 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer