Licitatie Publica - Furnizarea prin servicii de leasing financiar a 12 autoturisme cu preluarea a 13 autoturisme uzate
Valoarea Contractului:
127.004 EUR
Castigatorul Licitatiei: RCI Leasing Romania IFN SA
127.004 EUR
Castigatorul Licitatiei: RCI Leasing Romania IFN SA
Anunt de atribuire numarul 140321/25.04.2013
Informatii anunt de participare asociat 135908
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oradea Transport Local SA
Adresa postala: Atelierelor nr. 12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410542, Romania, Punct(e) de contact: birou achizitii, Tel. +40 259423245, In atentia: ec.Fodre Gabriela, Email: [email protected], Fax: +40 259426010, Adresa internet (URL): www.otlra.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea prin servicii de leasing financiar a 12 autoturisme cu preluarea a 13 autoturisme uzate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Oradea, str. Atelierelor nr. 12
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea a 12 autoturisme noi -cu 0km la bord- si servicii de leasing financiar cu preluarea a 13 autoturisme uzate.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34111000-8 - Breakuri si berline (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
127, 003.59EUR
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 71-82 Denumirea: contract de leasing financiar pt furnizarea a 12 autoturisme cu predarea a 13 autoturisme uzate
V.1) Data atribuirii contractului 15.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RCI Leasing Romania IFN SA
Adresa postala: Bd. Aviatorilor, Nr. 41, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011853, Romania, Tel. 021.201.20.07, Email: [email protected], Fax: 021.201.20.98
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 197000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 127003.59 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 558, 815.8 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Faza finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o runda, de 1 zi;va fi initiata in SEAP prin invitarea ofertantilor care sunt inregistrati in SEAP si au depus oferte conforme si calificate. Se vor introduce datele cu preturile ofertate initial, se va stabili calendarul rundei unice de licitare, se va publica anuntul de initiere a licitatiei electronice si se vor informa ofertantii admisi. Runda finala de licitatie electronica nu va incepe mai devreme de 2 zile lucratoare de la definitivarea si publicarea anuntului in SEAP si transmiterea invitatiilor electronice.Ofertantii pot transmite oferte exclusiv in sensul imbunatatirii pretului ofertat in jos. AC va comunica numai numarul participantilor in runda finala de licitatie electronica si pozitia clasamentului. Ofertantii vor electronic prin e-mail AC ofertele detaliate imbunatatite. Ofertantiiau dreptul de a modifica numai pretul.Dupa terminarea rundei finale de licitatie electronica se va stabili clasamentul final.In cazul in care un ofertat nu-si modifica oferta in sensul imbunatatirii acesteia, la stabilireaclasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei faze, respectiv cea introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, se va solicita respectivilor ofertanti, o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunerefinanciara are pretul cel mai scazut.Evaluarea autoturismelor uzate se va efectua de catre fiecare ofertant in perioada de elaborare a ofertelor. Autoritatea Contractanta se obliga sa permita inspectarea acestora la sediul propriu sau in alte locatii, pe baza de programare anticipata, solicitata in scris cu minim 2 zile lucratoare. Data exacta si intervalul orar se va stabili de catre autoritatea contractanta.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC OTL SA
Adresa postala: str. Atelierelor nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410542, Romania, Email: [email protected]
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2013 11:13