Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din Judetul Salaj, in anul scolar 2013-2014, zil


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
124.891 RON

Castigatorul Licitatiei: BUCIUMANA SRL
Anunt de atribuire numarul 145547/18.10.2013
Informatii anunt de participare asociat 140957
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SALAJ
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel. +40 0260614120, Email: [email protected], Fax: +40 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselorde panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum sipentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din Judetul Salaj, in anul scolar 2013-2014, zilnic la fiecare unitate scolarapentru ZONALE I ?VIII conform anexei 1, 2, 3, la Caietul de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Zilnic la fiecare unitate scolara din judetul Salaj ? conform anexei 1, 2, 3, la Caietul de sarcini .
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din Judetul Salaj, in anul scolar 2013-2014, zilnic la fiecare unitate scolara .conform anexei 1, 2, 3, la Caietul de sarcini.Loturile pe care se va face distributia sunt: Lot I =ZONA I (ZALAU, HERECLEAN, CRISENI, COSEIU, MIRSID), Lot II = ZONA II (SARMASAG, BOCSA, SAMSUD, BOBOTA, CHIESD, CARASTELEC, MAIERISTE), Lot III = ZONA III (SIMLEU SILVANIEI , NUSFALAU, MARCA , CAMAR , IP, PLOPIS , SIG, BOGHIS, HALMASD, VALCAU DE JOS)Lot IV = ZONA IV (CRASNA, PERICEI, VIRSOLT, MESESENII DE JOS, HOROATU CRASNEI, BANISOR, CIZER)Lot V = ZONA V (SIMNIHAIU ALMASULUI, TREZNEA, BUCIUMI, ROMANASI, AGRIJ, HIDA, DRAGU, ZIMBOR, CUZAPLAC, ALMAS, FILDU DE JOS), Lot VI = ZONA VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN), Lot VII = ZONA VII(JIBOU, SOMES ODORHEI, NAPRADEA, SURDUC, CREACA, BALAN, CRISTOLT, GIRBOU), Lot VIII = ZONA VIII (ILEANDA, BABENI, LETCA, LOZNA, GILGAU, RUS, SIMISNA, ZALHA, POIANA BLENCHII
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
124, 891.42RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
28/a
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S152-264378din07.08.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 11629 Denumirea: Furnizare produse de panificatie lot 8
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
BUCIUMANA SRL
Adresa postala: str. Principala, nr. 110, Localitatea: Buciumi, Cod postal: 437336, Romania, Tel. +40 262280261, Email: [email protected], Fax: +40 262280261
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 78091.20 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 42000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de ani: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
8
Contract nr: 1150 Denumirea: Furnizare produse de panificatie Lot 7
V.1) Data atribuirii contractului 14.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CERES PAN SRL
Adresa postala: Tudor Vladimirescu, Nr.20, Localitatea: Jibou, Cod postal: 455200, Romania, Tel. +40 0260642937, Email: [email protected], Fax: +40 0260644655
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 171851.68 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 140918.33 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
7
Contract nr: 11535 Denumirea: Furnizare produse de panificatie Lot 6
V.1) Data atribuirii contractului 14.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC Zad Tiara SRL
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr.16, Ap.1, Localitatea: Arad, Cod postal: 310385, Romania, Tel. +40 0257289255, Email: [email protected], Fax: +40 0257289255
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 78805.76 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 64620.68 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de ani: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
6
Contract nr: 11669 Denumirea: Furnizare produse de panificatie Lot 5
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROMAN SOCIETATE IN NUME COLECTIV
Adresa postala: str.N.Balcescu, nr.80, Localitatea: somcuta Mare, Cod postal: 4866, Romania, Tel. +40 745282630, Email: [email protected], Fax: +40 262281634
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 124384.84 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 93999.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5
Contract nr: 11668 Denumirea: Furnizare produse de panificatie Lot 4
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROMAN SOCIETATE IN NUME COLECTIV
Adresa postala: str.N.Balcescu, nr.80, Localitatea: somcuta Mare, Cod postal: 4866, Romania, Tel. +40 745282630, Email: [email protected], Fax: +40 262281634
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 121577.28 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 91999.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 11525 Denumirea: Furnizare produse de panificatie Lot 3
V.1) Data atribuirii contractului 14.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. MEDIA POP ART S.R.L.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.4, etaj 1., Localitatea: Turda, Cod postal: 401112, Romania, Tel. +40 264317525, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264317554
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 271277.60 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 220000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de ani: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 11534 Denumirea: Furnizare produse de panificatie lot 2
V.1) Data atribuirii contractului 14.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC Zad Tiara SRL
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr.16, Ap.1, Localitatea: Arad, Cod postal: 310385, Romania, Tel. +40 0257289255, Email: [email protected], Fax: +40 0257289255
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 137756.96 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 110205.56 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de ani: 1
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 11650 Denumirea: Furnizare produse de panificatie Lot 1
V.1) Data atribuirii contractului 16.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. MEDIA POP ART S.R.L.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.4, etaj 1., Localitatea: Turda, Cod postal: 401112, Romania, Tel. +40 264317525, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264317554
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 352073.92 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 250000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Daca op.ec. prezinta decl. IMM(F 5), benef. de reducere cu 50% pt. cifra de afaceri, garnt.part., garant. Buna exec. Restit.garant.part.: dupa semnarea ctr., dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat. de la data expirarii valab of.. Of. are caracter oblg, dpv al continutului pe toata perioada de valabilitate.Of. va prezenta Decl. acceptare a conditiilor ctr, eventualele obiectiuni cu privire la clauzele ctr negociabile se vor formula inscris, cu redarea integrala a textului/textelor afectat/afectate la care se refera obiectiunile in forma propusa de of., si vor fi anexate;daca obiectiunile formulate se vor considera dezavantajoase pentru A C, oferta va fi consid.neconforma.In DA orice norme, marci, standarde si certificate vor fi insotite de mentiunea ?sau echivalent?.Daca se constata ca of clasate pe primul loc au preturi egale, A C va solicita o noua prop. financiara in plic inchis care va fi depusa la o data si ora stabilita la registratura institutiei.Achiz.se obliga sa restituie gar. de buna exec.astfel: -cel mult 14 zile de la data intocmirii pr. verbal de receptie a produselor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra lui.Dupa finaliz. licit el. op. ec castig.va prez. oblig. form. de oferta si anexa la formularul de of. cu preturile finale ofertate, in orig., datat, semnat de catre reprez. legal si stampilat.In cazul in are of. declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licit. elctronica. elementele of. care fac obiectul process. repetitiv, la stabilirea clasam. final se ia in considerare of depusa de catre acesta anterior desfasurariiacestei faze. Data initierii licit el se va transmite pe cale electr. simultan tuturor of. care au depus of. admisibile si carora le-au fost transmise invit.de participare la aceasta etapa.AC nu are dreptul de a incepe licit.el. mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: P*ta 1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: , Localitatea: ZAlau, Cod postal: 450058, Romania, Tel. +40 260614120, Fax: +40 260661097, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2013 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer