Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pe teritoriul Judetului Arad in anul scolar 2010-20


Anunt de participare numarul 105520/07.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia:  Diana PUIA, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor de panificatiepentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pe teritoriul Judetului Arad in anul scolar 2010-2011.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor de panificatiepentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pe teritoriul Judetului Arad in anul scolar 2010-2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea produselor de panificatiepentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pe teritoriul Judetului Arad in anul scolar 2010-2011, 7.958.000 bucati a 80 g/unitate.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 569, 748RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.09.2010 pana la 15.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 15.000 lei, garantia de buna executie este de 1 % din valoarea totala a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.1, Informatii generale formular nr. 2, Declaratia privind eligibilitatea Formularul nr.3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 dinOUG nr.34/2006 Formularul nr.4, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ANAF, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2009, 31.12.2008, 31.12.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate(2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie de minim: 5.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani formular nr.7, Fisa de experienta similara formularul nr.5, Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere precum si al persoanelor responsabile direct in indeplinirea contractului Formular nr.10, Declaratia privind personalul responsabil ce va fi angajat in contract Formular nr.11, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora Formularul nr.16, insotit de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr.16A, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora ? Formularul nr. 17 A insotita de un acord de asociere Formularul nr. 17
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contracte de furnizare/distributie produse panificatie, respectiv produsul corn, in valoare minima de 2.200.000 lei fara TVA, declaratie pe propria raspundere ca in ultimul an de activitate nu a renuntat la nici un contract similar, 12 autovehicule, licenta de fabricare a produselor autorizatia sanitara de functionarea punctului de lucru, autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport, inregistrare de la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pt. sediul/punctul de lucru, ISO 9001, certificat privind implementarea Sistemului de Siguranta Alimentara HACCP, un an vechime de producere si/sau de distributie a produselor de panificatie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vor fi admisi doar ofertantii care indeplinesc conditiile cerute in documentatia de atribuire, nr. runde: 1, durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
45
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S50-073804 din 12.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare, observatori CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala:  bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700, Adresa internet (URL):  www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2010 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer