Licitatie Publica - Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2009-2010
Anunt de participare numarul 82851/23.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: B-DUL UNIRII NR.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Punct(e) de contact: RODICA STOICA, Tel.0243230200, In atentia: VALCAN CEZAR GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0243232400, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2009-2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele cu program normal de 4 ore din Jud. Ialomita, conform anexelor 1, 2, 3, 4 ale caietului de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2009-2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
26.243 bucatiproduse de panificatie/zipentru toate zonele de contractare, conform anexelor la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 354, 139 si 1, 624, 967RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2009 pana la 11.06.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: zona 1Slobozia-3491, 25 lei, zona2Urziceni-5124, 39 lei, zonaIIIFetesti-2951 lei, zonaIVTandarei-1974, 73lei;garantie de buna executie: 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului Ialomita.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare-vezi documentatia de atribuire atasata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie conform formular nr.2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie conform formular nr.3
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificate privind achitarea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor;
- certificat de cazier fiscal.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat de Inregistrare (copie) emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 31.12.2008 (bilant contabil) in copie certificata prin semnatura si stampila conducatorului operatorului economic ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara1contract similar, recomandare;Lista furnizari in ultimii 3 ani;Declaratie utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru indeplinire contract: a)mijloace transport speciale;b)spatii depozitare corespunzatoare;Resurse umane: -asigurare personal specialitate/calificare;Lista cu: a)personalul calificat;b)studii/calificari in domeniu ale personal angajat;Certificarea sistemului calitatii-produse panificatie-licenta de fabricare.Producatorul trebuie sa faca dovada indeplinirii conditiilor minime eligibilitate/inregistrare-autorizatie sanitar veterinara functionare;
-acreditarea/ autorizarea laborator analize;
-produsele distribuite-inscrise in declaratia conformitate rezultatele de laborator ale analizelor microbiologice/fizico-chimice ale fiecarui lot;dovada depozitarii in conditii corespunzatoare igiena/temperatura, in unitati autorizate-unitatea de depozitare-document de inregistrare sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor;
-autorizatia sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru mijloacele de transport;
-autorizatia-Directia de Sanatate Publica Judeteana;
-certificat Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana-unitatea producatoare prezinta procedura privind retragerea sau rechemarea produselor neconforme;
-Existenta sanctiuni aplicate de organele de control abilitate-constatare abateri de la legislatie si nerespectarea obligatiilor contractuale, atrage excluderea din procedura a operatorilor economici participanti.-declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Distribuitorul castigator va depune contractul in forma legalizata, incheiat cu un producator autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica-etapa finala a licitatiei deschise.Ofertele se imbunatatesc la licitatia electronica intr-o runda, 1zi.Ofertantii inregistrati in SEAP pot participa la licitatia electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 13:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ialomita
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243230200, Email: [email protected], Fax: 0243232400, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 15:53