Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2011-2012


Anunt de participare numarul 127000/28.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULIALOMITA
Adresa postala:  PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920032, Romania, Punct(e) de contact:  RODICA STOICA, Tel. 0243230200, In atentia:  Cezar-Gheorghe Valcan, Email:  [email protected], Fax:  0243232100, Adresa internet (URL):  www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform anexelor la caietul de sarcinii.
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2011-2012, Judetul Ialomita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexelor caietului de sarcini: zona 1 Slobozia - 6528 buc produse panificatie/zi; zona 2 Urziceni-9390 buc produse panificatie/zi; zona 3 Fetesti-2105 buc produse panificatie/zi; zona 4 Tandarei - 3535 buc produse panificatie/zi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 106, 572 si 1, 327, 887RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.09.2011 pana la 22.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Zona I Slobozia-3.351 lei;Zona II Urziceni-4.820 lei;Zona III Fetesti-1.081 lei;Zona IV Tandarei-1.815 lei.Garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Ialomita.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate-formular nr.2, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - formular nr.3;Declaratie privind dispozitiile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, declaratie-formular nr.5.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificate privind achitarea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local - in copie conform cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare): certificat de cazier fiscal.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat de Inregistrare (copie) emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 31.12.2010(bilant contabil) inregistrat la Directia Finantelor Publice, in copie certificata prin semnatura si stampila conducatorului operatorului economic ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse in ultimii trei ani care sa continaun contract de furnizare produse de panificatie;Declaratie utilaje, echipamente tehnice: a)mijloacetransport speciale;b)spatii depozitare corespunzatoare;Resurse umane: lista cu: a)personalul calificat;b)studii, calificari in domeniu al personalului angajat;Autorizatie sanitar veterinara de functionare;toate produsele distribuite sa aiba inscrise in declaratia de conformitate rezultate laborator-analize microbiologice/fizico-chimice-fiecare lot;Declaratie pe propria raspundere ca detine o unitate de depozitare produse alimentare in conditii corespunzatoare igiena/temperatura, in unitati autorizate/inregistrate veterinar si pentru siguranta alimentelor. Autorizatia sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru masinile care realizeaza transportul produselor unitate producatoare-depozite sau scoli;Declaratie subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica ca etapa finala a LD, imbunatatirea oferte-1 runda/1 zi.Cand 2 sau mai multi operatori economici prezinta pret egal, se solicita o noua oferta de pret in plic inchis.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S76-124402 din 19.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 09:30
Locul: Sediul Consiliul Judetean Ialomita, Piata Revolutiei, nr.1, Slobozia, judetul Ialomita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, expertii cooptati si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ialomita, Directia Coordonare Organizare, Serviciul Juridic, Coordonare Organizare.
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr.1., Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920032, Romania, Tel. 0243/230200, Email:  [email protected], Fax:  0243/230250, Adresa internet (URL):  www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2011 16:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer