Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Satu Mare.


Anunt de participare numarul 137334/11.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Oros Ciprian, Tel. +40 261805140, Email: [email protected], Fax: +40 261716402, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Satu Mare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinite si scoli din invatamantul preuniversitar de stat si privat de pe teritoriul judetului Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Total produse de panificatie : produsele solicitate sunt descrise in Caietul de sarcini ? Sectiunea II din Documentatia de atribuire.Scopul contractului: Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Satu Mare.
b) Valoarea estimata fara TVA este de 2.255.388, 16 lei (reprezentand echivalentul a 504.843, 46 euro, curs inforeuro pe luna iunie 2012, 1? = 4, 4675 lei)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 255, 388.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 45.000 leiGarantia de participare se constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, completat conform Formularului A din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;sau-virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin. (1) lit.b din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 6.035, 39 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA;Garantia de buna exec.se constituie conf.art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006: Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, in original, conform Form.B, cu o durata de valab. cel putin egala cu durata contractului, la care se adauga o perioada de 45 de zile, sau conf.art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prev.HG nr.1045/2011.Documentul care atesta constituirea garantiei de buna exec.va deveni document al contractului de furnizare. AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna exec, conf.art.91 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie se restituie conf.art.92 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat al judetului Satu Mare pentru anii 2012 si 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul C din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declara?ie.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul E din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
4.Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
NOTA: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul F din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie.
NOTA: In sensul prevederilor art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Csehi Arpad Szabolcs, Stef Mihai Adrian, Crasnai Mihaela Elena Ana, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Chis Ioan, Tataru Rodica, Dragos Mihaela Alina, Onci Sergiu Marcel, Antal Istvan Janos, Ardelean Ciprian George, Bercea Vasile, Buzgau Oliviu Aurel, Ciucos Liviu, Draveczky Carol Iosif, Filip Daciana Crina, Kaiser Stefan, Konya Ladislau Stefan, Kovacs Mate, Kira Beniamin, Marginean Maria Eva, Muresan Radu, Musznay Arpad, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Nistor Ioan, Pal Nicolae Mircea, Pasca Vasile, Petric Octavian, Pinter Jozsef, Puie Dorin Ionel, Racz Éva Maria, Riedl Rudolf, Rus Ioan, Salagean Ioan Gheorghe, Silaghi Mircea Gheorghe, Varna Levente, Veres Istvan, Viman Ioan Vasile, Govor Mircea.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul G din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original. Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator/i. Certificat constatator emis de ONRC
Persoane juridice/fizice romane:
- Persoanele juridice vor depune Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.NOTA: - Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.- Persoanele fizice vor depune autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine:
- Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, in copii conform cu originalul, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original. Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator/i.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs sa fie cel putin egala cu 1.500.000 leiin func?ie de documentele disponibile ale operatorilor economici ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerin?elor de calificare, se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorul economic in anii financiari precizati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Precizari privind asocierea (continuare):
-documentele solicitate pentru demonstrarea capacitatii economico-financiare si capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor depune conform Ordinului nr.509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie;
-ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului.
Alte cerinte: Precizariprivindtertul sustinator:
-documentele solicitate pentru demonstrarea capacitatii economico-financiare si capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor depune conform Ordinului nr.509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani insotita de:
- Lista principalelor livrari, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Se solicita ca ofertantii sa prezinte maxim 3 contracte de furnizare pe ultimii 3 ani, avand obiect similar prezentei proceduri, in valoare cumulata de minim 1.500.000 lei, insotit/e de: - recomandarea/recomandarile beneficiarului/beneficiarilor.
Se va depune, in acest sens contractul/contractele sau cel putin partile relevante ale contractului/contractelor (denumirea partilor, denumirea contractului, obiect, valoare, perioada de derulare a contractului, procent indeplinit de furnizor etc.) insotit/insotite de: - recomandarea/recomandarile beneficiarului/beneficiarilorSau- certificate/documente contrasemnate de catre beneficiari din care sa reiasa denumirea partilor, denumirea contractului, obiect, valoare, perioada de derulare a contractului, procent indeplinit, etc.
3. Licenta de fabricatie si autorizatie sanitar-veterinaraSe va depune Licenta de fabricatie, pentru produsele ofertate, valabila la data deschiderii ofertelor si autorizatie sanitar veterinara eliberata de institutia de resort.NOTA: Daca ofertantul este numai distribuitorare obligatia de a prezenta urmatoarele documente si pentru producator: - Licenta de fabricatie pentru produsele ofertate- Autorizatie sanitar veterinara eliberata de institutia de resort
4. Dovada detinerii de mijloace de transportSe va depune o lista cu aceste autovehicule cu care ofertantul intelege sa efectueze transportul produselor de panificatie.-Pentru transport si distributie se vor utiliza autovehiculecare trebuie sa fie curate ?i in buna stare pentru a proteja produsele alimentare de contaminare ?i trebuie, dupa caz, sa fie concepute ?i construite in a?a fel incat sa permita cura?area ?i/sau dezinfectarea adecvata, conform prevederilor Anexei II, cap. IV "Transport" din Regulamentul (CE) nr.852/2004 privind igiena produselor alimentare.
Se vor prezenta documentelede inregistrare sanitar-veterinara pentru aceste mijloace de transport.
5. Spatii de depozitareSe va prezenta dovada ca dispune de spatii de depozitare (extras CF, contract de inchiriere, etc.)pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie si la temperatura indicata de producator precum si urmatoarele documente pentru aceste spatii: - autorizatia sanitara de functionare sau certificat constatator, - autorizatia sau document de inregistrare sanitar veterinara.
6. Personalul angajatDeclaratie pe proprie raspundere ca personalul angajat care manipuleaza produsele este instruit privind normele de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi.
7. Declaratie privind partea/par?ile din contractcare sunt indeplinite de subcontractan?i ?i specializarea acestora.Pe parcursul derularii contractului de furnizare, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare.
Alte cerinte: Precizari privind asocierea:
-in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
-unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
-in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata produselor se va face catre liderul asociatiei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul unitar (lei/buc. fara TVA). Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la cea mai buna oferta. Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 de 1 zi. Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii, pot fi accesate de operatorii economici, de pe site-ul www.e-licitatie.ro, la sectiunea ?Cerinte tehnice minimale?.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal sau prin reprezentant imputernicit caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
I. Ofertantul care in urma etapei finale de licitatie electronica se va clasa pe locul 1 are obligatia de a transmite autoritatii contractante in termen de 48 de ore de la incheierea rundei de licitatie electronica, formularul L continand propunerea financiara finala.II. In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in carein urma etapei suplimentare de licitatie electronica vor exista 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret unitar, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 alin.1 lit.a din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare ? Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261807154, Fax: +40 261713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer