Licitatie Publica - Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2012-2013
Anunt de participare numarul 137471/18.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULIALOMITA
Adresa postala: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920032, Romania, Punct(e) de contact: RODICA STOICA, Tel. +40 243230200, In atentia: RODICA STOICA, Email: [email protected], Fax: +40 243232100, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile prescolare si scolare din judetul Ialomita, conform anexelor nr.1, nr.2, nr.3ale Caietului de sarcini.
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2012-2013, din judetul Ialomita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.Se vor distribui produse de panificatie pentru zonele de contractare-anexe la Caietul de sarcini.Lotul nr.1:11.675 produse/zi, Lotul nr.2:9.804 produse/zi, Lotul nr.3:8.880 produse/zi.Cantitatea totala: 30.359 produse/zi pentru toate loturile.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 567, 131.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
178 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1:6027 lei, Lot2:5061 lei, Lot 3:4584 lei.Total: 15672 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie potrivit prevederilor art.86, alin.(1) din HG nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.In cazul prezentarii unei scrisori de garantie bancara aceasta trebuie sa fie prezentata in original, conform formular nr.11(anexata la coletul cu oferta), Ordin de plata, in contul nr.RO 67TREZ3915006XXX000121 deschis la Trezoreria Slobozia, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de participare;
-se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile ulterioare.Nota-Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.278 1 din O.U.G.34/2006, cu modificarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv: Lot1:4382, 66 lei, Lot2:4286, 08lei, Lot3:4238, 38lei. 5%din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: potrivit prevederilor art.90, alin.(1) din HG nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie;
-se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul castigator pana la data semnarii contractului si reprezinta anexa la contract.Garantia de buna executie se va restitui in conditiile prevazute de legislatia in vigoare (art.92 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii au obligatia de a prezentaaceasta declaratie, semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva.Declaratia se solicita si pentru tertul sustinator, daca este cazul.- completare formular nr.2.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-completare formularnr.3. Ofertantii au obligatia de a prezentaaceasta declaratie, semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva.Declaratia se solicita si pentru tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile art.181, lit.a), lit.c) 1 si lit.d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -completare formular nr.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute la art. art.69 1(evitarea conflictului de interese). Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante:
Presedinte: Vasile Silvian CIUPERCA.Vicepresedinte: Ioan MARTIN, Vicepresedinte: Stefan MUSOIU.
Director: Cezar Gheorghe VALCAN.Presedinte comisie de evaluare oferte: Rodica STOICA.Membri: Marinela NEACSU, Adriana NEAGU, Mirela PREDA, Gratiela GURLEA.Membri de rezerva: Claudiu PARAIPAN, Dan BEREZNICOV. Consilierii judeteni: Dumitru Otilia, Nica Viorel, Vasile Mitu, Herea Gheorghe, Popescu Nicolae, Petre Gheorghe, Sonchereche Laurentiu, Condrut Ileana, Serbanescu Virgil Marian, Berbecel Vasile, Maftei Gica, Nunu Ion, Vasilache Aurel, Popescu Ionut, Dumitru Doina Elena, Miclea Dan, Purice Gheorghe, Petre Gabriela, Sitaru Nicolae, Nica Ion, Andriescu Adrian, Urloiu Zenica, Barcari Rodica Luminita, Mihaila Stefan, Stoica Stefan, Cristea Nicolae, Galatchi Emil.Declaratia se solicita atat subcontractantului, cat si tertului sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-completare formular nr.5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.5-
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat general si bugetul local.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificate de atestare fiscalaprivind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat sibugetul local.Ofertantul are obligatia sa prezinte certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? formulare tip emise de autoritatilecompetente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se accepta in oricare din formele de depunere: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic. Cerinta nr.1
Certificat constatator.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Autorizatia emisa de Directia de Sanatate Publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind cifra de afaceri
Prezentarea unei fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri globale pe perioada ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011). Media cifrei de afaceri globaleValoarea cifrei de afaceri globale a operatorului economic trebuie sa fie de cel putin:
Lotul 1:1.205.300 lei
Lotul nr.2:1.012.100 lei
Lotul nr.3:916.700 lei
Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani? formular nr.6
-prezentarea cel putin a unui document/contract/proces ? verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse de panificatieIn situatia in care oferta castigatoare este depusa de o societate comerciala care nu este producator de produse de panificatie, aceasta are obligatia sa prezinte un contract si/sau un angajament, in forma legalizata, incheiat cu un producator de produse de panificatie.
Cerinta nr.2.Declaratie privind echipamentele
tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune op.ec.pentru indepl.corespunz.a contractului: a)sa dispuna de mijl.de trans.si distributie/autovehicule speciale pentru transportul produselor-lista cu mijl.de transp.care vor fi alocate pentru realizarea distributiei, copii, conforme cu originalul, a certificatelor de inmatriculare pentru mijloacele prezentate in lista si autorizatia sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru masinile care realizeaza transportul;Pentru mijl.de transport aflate in folosinta sau inchiriate pe perioada contractului, copie, conform cu originalul, dupa contractul de comodat si/sau de inchiriere si/sau alte forme de punere la dispozitie (angajament);b)sa dispuna de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie la temperaturile indicate de producator.c)sa prezinte contract si/sau angajament cu un laborator autorizat
/acreditat pt.efectuarea analizelor de laborator, formular 7
Cerinta nr. 3
?declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formular nr.8
Resurse umane:
-asigurarea cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare indeplinirii contractului.Ofertantul va prezenta lista cu: a)personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare produse de panificatie;
b)studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat in indeplinirea contractului.
?C.V.?uri, diplome, calificari in domeniu ale personalului responsabil de indeplinirea contractului, in copie, cu mentiunea , ,conform cu originalul".
Cerinta nr. 4
Mostre ale produselor de panificatie care fac obiectul achizitiei in cauza
Cerinta nr. 1
certificat SR EN ISO 22000/2005 Sistem de management al sigurantei alimentelor sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza ca etapa finala a licitatiei deschise, in conf.cu prev.art.161-164 din O.U.G. nr.34/2006 si art 38-44 din HG nr.925/2006, cu mod.si compl.ult.Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de licitatie, de o zi(24 ore.Elementul care va face obiectul procesului repetitiv (de ofertare) la licitaatia electronica va fi pretul (fara TVA).Pretul ofertei nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata.Se are in vedere imbunatatirea ofertelor financiare depuse de catre ofertantii selectati anterior acestei faze.In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pana la data deschiderii ofertelor, toti operatorii economici participanti la procedura vor intreprinde toate masurile necesare pentru inregistrarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.), la adresa: www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 10:00
Locul: Consiliul Judetean Ialomita, Slobozia, Piata Revolutiei nr. 1, sala de sedinte, demisol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Existenta unor sanctiuni aplicate in ultimele 12 luni de organele de control abilitate, necontestate sau ramase definitive, (Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, Directia de Sanatate Publica, Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, etc.) ca urmare a constatarii unor abateri de la legislatia in vigoare sau neindeplinirea din culpa ofertantului a obligatiilor contractuale, in timpul derularii unui program similar, atrage dupa sine excluderea din cadrul procedurii a operatorilor economici participanti la procedura, aflati in aceasta situatie.In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Informatii privind subcontractantii - -declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (dupa caz) -formular nr.10.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JUDETUL IALOMITA (CONSILIUL JUDETUL IALOMITA), Serviciul Juridic, Coordonare, Organizare.
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1, Localitatea: SLOBOZIA, Cod postal: 920032, Romania, Tel. +40 243230200, Email: [email protected], Fax: +40 243230250, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 14:16