Licitatie Publica - Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Satu Mare, pentru anul scolar 2013-201
Valoarea Contractului:
616.827 RON
Castigatorul Licitatiei: VARGA QUATTRO S.R.L.
616.827 RON
Castigatorul Licitatiei: VARGA QUATTRO S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 140682/09.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Dragos Mihaela Alina, Tel. +40 261710495, Email: [email protected], Fax: +40 261710495, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Satu Mare, pentru anul scolar 2013-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: gradinite si scoli pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Satu Mare, pentru anul scolar 2013-2014, pana la data semnarii contractului ce urmeaza a fi atribuit prin procedura de licitatie deschisa initiata.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
616, 826.5RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 17987 Denumirea: Lot I - Zona Satu Mare
V.1) Data atribuirii contractului 13.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VARGA QUATTRO S.R.L.
Adresa postala: Str.25 octombrie, nr 93, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel. +40 0743171614, Email: [email protected], Fax: +40 0261861593, Adresa internet (URL): www.vargaquattro.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 281792.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 281792.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 17990 Denumirea: Lot II - Zona Carei
V.1) Data atribuirii contractului 13.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VARGA QUATTRO S.R.L.
Adresa postala: Str.25 octombrie, nr 93, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel. +40 0743171614, Email: [email protected], Fax: +40 0261861593, Adresa internet (URL): www.vargaquattro.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 107312.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 107312.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 17992 Denumirea: Lot III - Zona Oas
V.1) Data atribuirii contractului 13.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VARGA QUATTRO S.R.L.
Adresa postala: Str.25 octombrie, nr 93, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel. +40 0743171614, Email: [email protected], Fax: +40 0261861593, Adresa internet (URL): www.vargaquattro.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 134304.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 134304.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 18003 Denumirea: Lot IV - Zona Tasnad
V.1) Data atribuirii contractului 13.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. Trans Tur Tasnad S.R.L.
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.36, Localitatea: Tasnad, Cod postal: 445300, Romania, Tel. +40 261825500, Fax: +40 261825500
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 96432.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 93418.50 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
I.Va fi organizata o singura runda de negocieri. In cazul in care in urma rundei de negocierevor exista 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret/lot, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.II.Ofertantul care in urma etapei de negociere se va clasa pe locul 1 are obligatia de a transmite autoritatii contractante in termen de 24 de ore de la incheierea rundei de negociere, formularul L continand propunerea financiara finala.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel. +40 261710661, Fax: +40 261710661
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Ciontencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261807154, Fax: +40 261713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2013 10:48