Licitatie Publica - Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2008-2009
Anunt de participare numarul 59547/24.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA
Adresa postala: B-DUL UNIRII NR.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Punct(e) de contact: RODICA BATRINU, Tel.0243230200, In atentia: Valcan Cezar Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0243232100, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2008-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform anexelor caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, pentru anul scolar 2008-2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
26933 prod.panificatie/zi pentru toate zonele de contractare, conform anexelor Caietului de sarcini. Suplimentarea nu poate depasi 20% din valoarea contractului initial.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 389, 743 si 1, 667, 691RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.zonaISlobozia: 3545, 44lei;zona IIUrziceni: 5207, 47lei;zonaIIIFetesti: 3120, 25lei; zonaIVTandarei: 2024, 27lei.Gar.buna ex.: 10%din pret contr.faraTVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al judetului Ialomita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare - vezi Documentatia de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificate privind achitarea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil numai in original potrivit mentiunilor emitentului);Certificat de Inregistrare (copie) emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 31.12.2007 (bilant contabil) in copie certificata prin semnatura si stampila conducatorului operatorului economic ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, prez.unui contr.furniz.prod.panif.+recom.1 benefic.;
Lista princ.furniz.prod.in ultimii 3ani;
Nu vor fi admisi la selectie oper.ec.care nu au minim 1 an vech.activit.in dom. producerii si/sau distrib.prod.panif.
Resurse tehnice: decl.util.instal., echip. tehn.de care disp.op.econ.pt.indepl. coresp.a contr.furniz.prod.panif.:
a)ofertant.tb.sa disp.de mijl.de transp.si distrib./autoveh.spec. pt.transp. prod.panif.;b)ofert.tb.sa disp.de sp.de depoz.pt.asig.pastr.prod. de panificatie la temperaturile indicate de producator;Resurse umane: -asigurarea cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare indeplinirii contractului;Ofertantul va prezenta lista cu: a)personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare de produse de panificatie;b)studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat;Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru produse de panificatie: -la procedura de contractare a produselor de panificatie pot participa societatile comerciale care prezinta licenta de fabricare a acestor produse. Ofertantii trebuie sa faca dovada autorizarii in acest sens. In situatia in care, la preselectie se prezinta o societate comerciala care distribuie asemenea produse, aceasta trebuie sa prezinte licenta producatorului care se angajeaza sa-i furnizeze produse pe toata perioada de derulare a contractului. In aceste situatii si producatorul trebuie sa faca dovada indeplinirii conditiilor minime de eligibilitate si de inregistrare.
-acreditarea / autorizarea laboratorului de analize;
-autorizatie sanitar veterinara de functionare;
-autorizatie sanitar veterinara pentru mijloacele de transport;
-certificat eliberat de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si transportul produselor de panificatie;
-pentru firmele care in cursul anului scolar 2007/2008 au fost sanctionate, in procesul de evaluare autoritatea contractanta va tine cont de prevederile H.G. nr.1337/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licit.electr.se va organiza ca etapa finala a licit.deschise, imbunatat.ofertelor la licit.electr.1 runda de 1 zi.Ofert.inregistr.in SEAP, ptr.participare la licit.electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 14:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Ialomita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Judetean Ialomita
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243230200, Email: [email protected], Fax: 0243232400
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ialomita
Adresa postala: B-dul Unirii, nr.4, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920012, Romania, Tel.0243230200, Email: [email protected], Fax: 0243232400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2008 15:31