Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea produselor lactate acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pe teritoriul Judetului Arad in anul scolar 2010-


Anunt de participare numarul 102101/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia:  Diana PUIA, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizarea produselor lactateacordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pe teritoriul Judetului Arad in anul scolar 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea produselor lactateacordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pe teritoriul Judetului Arad in anul scolar 2010-2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15511000-3-Lapte (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7.958.000 bucati a 200 g/unitate
Valoarea estimata fara TVA: 6, 050, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.09.2010 pana la 15.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este50.000 lei, garantia de buna executie este de 1% din valoarea totala a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul nr.1, Informatii generale formular nr.2, Declaratia privind eligibilitatea Formularul nr.3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 OUG 34/2006, Formularul nr.4, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale pentru toate punctele de lucru, Certificat de atestare fiscala ANAF, Certificat de inregistrare ORC, Certificat constatator ORC, Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2009, 31.12.2008, 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate(2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie de minim: 6.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani formular nr.7, fisa de experienta similara formularul nr. 5, autorizatia sanitara de functionare, precum si contractul cu o firma specializata in efectuarea dezinsectiei pt. spatiul de productie, Autorizatia sanitara veterinara pt. schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala, Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere precum si al persoanelor responsabilein indeplinirea contractului Formular nr.10, Declaratia privind personalul responsabil ce va fi angajat in contract Formular nr.11, Formularul nr. 16 acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A-lista cu subcontractantii, Formularul nr. 17 A- acord de asociere Formularul nr. 17 - prin care liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract de furnizare/distributie produse lactate, in valoare minima de 5.000.000, lei fara TVA, declaratie pe propria raspundere ca in ultimul an de activitate nu a renuntat la nici un contract similar, 12 autovehicule de transport, licenta de fabricare a acestor produse si STAS-ul pentru care a obtinut licenta de productie, certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica Judeteana, autorizatie sanitar veterinara de functionare, autorizatie sanitar veterinara pentru mijloacele de transport, contractul cu o firma specializata in efectuarea dezinsectiei pe fiecare mijloc de transport, certificat de calitate ISO 9001, certificat privind implementarea Sistemului de Siguranta Alimentara HACCP, un an vechime de producere si/sau de distributie a produselor alimentare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vor fi admisi doar ofertantii care indeplinesc conditiile stabilite conform documentatiei de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S50-073806 din 12.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare, observatori CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  bd. GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700, Adresa internet (URL):  www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2010 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer