Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea produselor lactate acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal din Zona VI (CEHU SILVANIEI,SALATIG,BENESAT,DOBRIN) judetul Salaj pentru an


Anunt de participare numarul 58622/14.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Sandor Kosa, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor lactateacordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal din Zona VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN) judetul Salajpentruanul scolar 2008-2009 .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La scolilecu claseleI-VIIIsi gradiniteledinZona VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN) din judetul Salaj conform anexei .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scopfurnizareadeproduse lactatepentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinetele de stat cu program normalin judetul Salajpentruanul scolar 2008-2009pentruZona VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
15551300-8-Iaurt (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scopfurnizareadeproduse lactatepentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinetele de stat cu program normalin judetul Salajpentruanul scolar 2008-2009pentruZona VI (CEHU SILVANIEI, SALATIG, BENESAT, DOBRIN)
Valoarea estimata fara TVA: 209, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 4180 lei . Garantia de buna executie in valoare 10%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat .Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata) - valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca;Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Informatii privindcifra de afaceri bilan contabil la data de 31.12.2006 si 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este de 628.425 lei (Anexa 1)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani.
Se vor prezentapersoaneleresponsabile direct in indeplinirea contractului, diplome, atestate, certificate si cv-uri ale acestora. Se va prezenta lista cuprinzand principalele livrari in decursul ultimilor 3 ani cu valori, beneficiari , perioade de livrareStandarde de asigurare a calitatii.Standarde de protectie a mediului.Informatii privind protectia muncii. Ofertantultrebuie sa arate ca dispune de mijloace de transport si distribuitie , autovehicule speciale; termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice -ofertantul trebuie sa arate ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator;
-ofertantul trebuie sa arate ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator;
- ofertantul trebuie sa prezinte locul de producere si de depozitare a produselor, de unde acestea urmeaza fi distribuite, adeverinta de la DSV ca spatiul este corespunzator .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta un contract de furnizarede aceeasi natura si complexitate, insotit de documente doveditoare: contract, recomandare din partea beneficiarului, procese verbale de predare primire, valoarea contractului sa fiemin.62.842 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-2 runde -pretul maxim este de 0, 68 lei/produs/copil/zi, fara TVA.; -pasul pentru ofertare este 0, 01 lei /produs, fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40/VI/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin depunere la caseria institutiei a sumei respectivesau listare din SEAP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 13:30
Locul: Sediul Consiliului Judetean Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor sau imputernicita ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Salaj
Adresa postala: Str. P-ta. 1 Decembrie 1918, nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260/614120, Email: [email protected], Fax: 0260/611696, Adresa internet (URL): www.cjsj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer