Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII si prescolarii din comuna Mironeasa, anul scolar 2009 2010 in cadrul programului guvernamental Lapte-corn"


Anunt de participare numarul 83999/06.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIRONEASA
Adresa postala: COMUNA MIRONEASA , JUD.IASI, Localitatea: Mironeasa, Cod postal: 707300, Romania, Punct(e) de contact: Maria Mantu, Tel.0232228600, In atentia: primar Elena Curcudel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232228600, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIIIsi prescolarii din comuna Mironeasa, anul scolar2009 2010 in cadrul programului guvernamental Lapte-corn"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile si gradinitele din comuna Mironeasa, judetul
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si prescolarii din comuna Mironeasa, judetul Iasi, anul scolar septembrie 2009 iunie 2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lapte in ambalaje de 200g/unitate: 1050 portii/zi x 173 zile = 181.650 portii a cate 200 gr/portia
Valoarea estimata fara TVA: 118, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 15.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 2.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea adjudecata, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
grup de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului pentru domeniul de activitate supus licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii gen.(cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, min. 350.000 lei}; bilant contabil vizat de administratia financiara, insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006, ; Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde indicatorii: lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) sa fie mai mare de 80% ; Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) sa fie egala sau mai mare de 30 % -cerinte obligatorii lipsa lor este eliminatorie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind experienta similara;un contract similar realizat in ultimii 3 ani si recomandarea beneficiarului;Ofertantiisa aiba cel putin un an vechime de productie si / sau distributie a produselor alimentare;lista mijloacelor de transport, insotite de copie certificata cu originalul a certificatului de inmatriculare;copie legalizata dupa contractul de comodat si/sau de inchiriere ;copie certificata a fisei mijlocului fix;mijloace de transport si distributie autovehicule termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice autorizate;Sa fie producator si /sau distribuitor autorizat al produselor solicitate;sa detina licenta de fabricatie pentru activitatile desfasurate in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 42/1995;.dovada spatiilor de depozitare, autorizate sanitar veterinar (copie dupa fisa mijloacelor fixe) ;Declaratie privind personalul calificat, personal de specialitate; persoane avand cunostinte de igiena alimentelor si carnet de sanatate avizat, valabil.
Ofertantul va prezenta: certificate/diplome de absolvire, precum si certificate de absolvire-notiuni fundamentale de igiena;contractul cu medicul de medicina a muncii;personalul care asiguraa controlul calitatii .Procese verbale de constatare a conditiilor igienico-sanitare din partea D.S.P. Iasi . Buletine de analiza eliberate de catre un laborator autorizat privind calitatea si compozitia produselor lactate, care sa faca dovada respectarii Ord. nr. 1563/2008.CertificateleISO 9001 :2001sau echivalent si ISO 22000 :2005/HACCP sau echivalent.Producatorul sa fie autorizat DSVA pentru schimburi intracomunitare (stampila ovala;Documente de autorizare/inregistrare a unitatilor si pentru mijloacele de transport autorizate in conformitate cu Ord. Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 301/2006Autorizatie sanitar-veterinara de functionare;Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii : Specificatie tehnica fiecare produs lactat ofertat, conform Anexei I, Cap.II, pct.1.1, lit.h din Ord. nr.357/2003
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
761
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2009 11:00
Locul: Primaria Mironeasa, comuna Mironeasa, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Camera de Comert si Industrie Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr.27 , Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700507, Romania, Tel.0232/268001, Email: [email protected], Fax: 0232/214530
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Mironeasa
Adresa postala: comuna Mironeasa, judetul Iasi, Localitatea: Mironeasa, Cod postal: 707300, Romania, Tel.0232/228600, Email: [email protected], Fax: 0232/228600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2009 21:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer