Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pentru anul 2012-2013


Anunt de participare numarul 137440/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULIALOMITA
Adresa postala: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920032, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Judetean Ialomita, Piata Revolutiei nr.1, municipiul Slobozia, Tel. +40 243230200, In atentia: Neacsu Marinela, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 243232400/ +40 243233000, Adresa internet (URL): www.cicnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pentru anul 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile prescolare si scolare din judetul Ialomita conform anexelor nr.1-3 ale caietului de sarcini
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pentru anul 2012-2013. Contractul presupune furnizarea produselor lactate si servicii de transport si distributie a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire se distribuie produse lactate pentruzonele de contractare - anexe la caietul de sarciniCantitate: Lotul nr. 1 Slobozia =11.675 produse/zi; Lotul nr.2= Urziceni 9.804 produse/zi; Lotul nr. 3 Fetesti+ Tandarei = 8.880 produse/ziValoare: Lotul nr. 1 Slobozia =1.350.797, 50 lei; Lotul nr.2= Urziceni 1.134.322, 80lei; Lotul nr. 3 Fetesti+ Tandarei = 1.027.416 lei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 512, 536.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
178 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1-13510lei, Lot2?11343lei, Lot3?10274lei, Total=35127lei.Perioada de valab.a garant.de particip.este cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei.Nedepunerea cel mai tarziu la deschid.ofertelor sau in cuantum necoresp.a garant.de particip.duce la eliminarea op.ec.care se gasesc in aceste sit.din proced.Garantia de particip.se constit., conf.HG nr.925/2006, cu mod.ult.prin: virament bancar sau printr-un instrument de garant.emis de o soc.bancara ori de o soc.de asig.document in original, in cuantumul si pentru perioada prev.in doc.de atrib.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prev.daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, dupa constat.culpei pers.garantate, in conf.cu contract.garantat;sau b)neconditionat, la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv.la culpa pers.garantate.In cazul prez.unei scrisori de garantie bancara-in orig.F 11 anexata la colet oferta, care trebuie sa indepl.urmat.conditii: a)sa faca ref.expresa la proced.organiz.de AC;b)sa contina in mod clar denum.AC in favoarea careia s-a constit.;c)sa contina val.garantiei care sa coresp.sumei fixe solicit.prin doc.de atrib.;d)sa aiba inscrisa valab.pentru care a fost constit., care trebuie sa coresp.cu cea inscrisa in documentatie.e)sa contina parafa lizibila a bancii emit.si/sau semnatura autoriz.;f)sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta.sau OP in contul nr.RO67TREZ3915006XXX000121 Trez.Slobozia, cu conditia confir.de banca emit.pana la data deschid.ofertelor.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prev.Legii nr.346/2004 cu mod.ult.benef.de reducere cu 50% la constit.garantiei de particip., se complet.anexele 1-2 din Legea nr364/2004cu mod.ult.Nota Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia form.i se va retine potriv.art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu mod.o parte din garantia de particip.respectiv: lot 1-5130, 79lei, lot2 -4914, 32lei, lot3 -4807, 41lei.Retinerea garantiei de particip.se va face in conf.cu prev.art.87 din HG nr.925/2006 cu modif. 5% din val.contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, dupa caz, scrisoare de garantie bancara, potrivit prev.art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006, cu modif.si compl.ult.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prev. Legii nr.346/2004 cu mod.ult., beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie. Se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr. 346/2004 cu mod.si compl.ult..Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul castigator pana la data semnarii contractului si reprezinta anexa la contract.Garantia de buna executie se va restitui in conditiile prevazute de legislatia in vigoare (art.92 din HG nr.925/2006, cu mod.si comp.ult.).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Asocierea se legalizeaza in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.formularul nr.2Modalitateade indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiOfertantii si tersul sustinator, daca este cazul, au obligaaia de a prezenta aceasta declaratie, semnata de reprezentantul legal, pentru a se demonstra ca: ofertantul nu a fost condamnat prin hotarare definitiva pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, informatiile furnizate sunt complete si corecte in fiecare detaliu precum si dreptul autoritatii contractante de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii declaratiilor, orice documente doveditoare de care dispun.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.formular nr.3Modalitateade indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiOfertantii au obligatia de a prezenta aceasta declaratie pentru a se demonstra ca: ofertantul nu a fost condamnat prin hotarare definitiva pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, informatiile furnizate sunt complete si corecte in fiecare detaliu precum si dreptul autoritatii contractante de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii declaratiilor, orice documente doveditoare de care dispun. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, formular nr.4.Modalitateade indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiDeclaratia se solicita pentru a se vedea daca ofertantul are membri in cadrul consiliului de administratie sau alte organe de conducere persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau se afla in relatii comerciale cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Presedinte- Vasile Silvian Ciuperca, vicepresedinte- Ioan Martin, vicepresedinte- Stefan Musoiu, director- Cezar Gheorghe Valcan. Presedintele si membrii comisiei de evaluare a ofertelor: Neacsu Marinela- presedinte, membri: Stoica Rodica, Neagu Adriana, Gurlea Gratiela, Preda Mirela, membri de rezerva: Paraipan Claudiu si Hristescu Marius. Declaratia se solicita atat subcontractantului cat si tertului sustinator, daca este cazul.4.Certificat de participare cu oferta independenta, formular nr.5Modalitateade indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiPotrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta se solicita certificarea faptului ca la respectiva procedura participarea ofertantului are loc in concordanta cu regulile concurentei.5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul localModalitateade indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiOfertantul are obligatiasa prezinte certificate de atestare fiscala privind indeplinirea Obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se accepta in oricare din formele de depunere: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic. Formulare tip emise de autoritatile competente. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul emis de ONRCIn situatia in care acesta este prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri. Prezentarea unei fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri globale pe perioada ultimilor 3 ani (2009, 2010 si 2011). Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani. . Valoarea cifrei de afaceri globale a operatorului economic a operatorului economic trebuie sa fie cel putin de: 2.700.00lei pentru lotul nr.1;2.260.000 lei pentru lotul nr.2 si 2.054.832 lei pentru lotul nr.3.Valorile vor fi prezentate in lei si in euro la cursul mediu leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv ? www.bnr.ro.Actele doveditoare sunt: bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, formular nr.6.Prezentarea cel putin a unui document/
contract/proces verbal prin care sa confirme livrarea de produse lactate.In situatia in care oferta castigatoare este depusa de o societate comerciala care nu este producator de produse lactate, acesta are obligatia sa prezinte un contract in forma legalizata, incheiat cu un producator de produse lactate.
Cerinta nr.2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare produse lactate- formularul nr.7
a)ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale pentru transportul produselor lactate: -lista cu mijloacele de transport care vor fi alocate pentru realizarea distributiei produselor lactate pentru indeplinireacontractului si copii conforme cu originalul, a certificatelor de inmatriculare pentru mijloacele prezentate in lista. Pentru mijloacele de transport aflate in folosinta sau inchiriate pe perioada contractului, copii conforme cu originalul dupa contractul de comodat si/sau de inchiriere.Se accepta si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie.
b)ofertantul trebuie sa dispuna de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperaturile indicate de producator
Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?formular nr.8
Resurse umane: - asigurare cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare indeplinirii contractului.Ofertantul va prezenta lista cu:
a)personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare de produse lactate;
b)studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat in indeplinirea contractului.
Cerinta nr.4
Mostre ale produselor lactate care fac obiectul achizitiei publice
SR EN ISO 22000:2005, , Sisteme de management al sigurantei alimentelor"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza ca etapa finala a licitatiei deschise in conf.cu prev.art. 161-164 din OUG nr. 34/2006 si art.38-44 din HG 1660/2006, cu modif.si compl.ult. Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de licitatie, de o zi (24 ore). Elementul care va face obiectul procesului repetitiv (de ofertare) la licitatia electronica va fi pretul(fara TVA).Pretul ofertei nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata.Se are in vedere imbunatatirea ofertelor financiare depuse de catre ofertantii selectati anterior acestei faze.In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pana la data deschiderii ofertelor, toti operatorii economici participanti la procedura vor intreprinde toate masurile necesare pentru inregistrare in Sistemul Electronic de Achizitii Publice ( S.E.A.P.), la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2012 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA, SLOBOZIA, PIATA REVOLUTIEI NR.1, SALA DE SEDINTE, DEMISOL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Existenta unor sanctiuni aplicate in ultimele 12 luni de organele de control abilitate, necontestate sau ramase definitive, (Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, Directia de Sanatate Publica, Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, etc.) ca urmare a constatarii unor abateri de la legislatia in vigoare sau neindeplinirea din culpa ofertantului a obligatiilor contractuale, in timpul derularii unui program similar, atrage dupa sine excluderea din cadrul procedurii a operatorilor economici participanti la procedura, aflati in aceasta situatie.Informatii privind subcontractantii - -declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (dupa caz) -formular nr.10.In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JUDETUL IALOMITA(CONSILIUL JUDETEAN IALOMITA)
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920032, Romania, Tel. +40 243230200, Email: [email protected], Fax: +40 243230250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer