Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Ilfov, in anul scolar 2010/2011, Lot. I, Lot.II, Lot.III, Lot.IV


Anunt de participare numarul 102102/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala:  str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Constantin, Tel. 2127534, 2125693, In atentia:  Gabriel Constantin, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  2127534, 2125699, Adresa internet (URL):  [email protected], [email protected], [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele I-VIII care frecventeazainvatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Ilfov, in anul scolar 2010/2011, Lot. I, Lot.II, Lot.III, Lot.IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La fiecare unitate scolara din judetul Ilfov ? conform anexei nr. 1 la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Furnizarea si distribuirea de mere elevilor din clasele I-VIII care frecventeazainvatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Ilfov, in anul scolar 2010/2011, Lot. I, Lot.II, Lot.III, Lot.IV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei nr. 1 din caietul de sarcini.Numarul estimativ de elevi din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat este de 24.683.Pentru anul scolar 2010/2011 ? 24.683 elevi x 100 zile scolare = 2.468.300 bucati.
Fiecare elev va primi cate un mar zilnic, avand greutatea cuprinsa intre 90g si 150g.
Valoarea estimata fara TVA: 617, 075RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va depune pentru fiecare lot astfel: Lot I=3300lei; Lot II=1900 lei; Lot III =4200lei; Lot IV =2700 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat de stat si bugetele locale valabile la data depunerii ofertelor, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare pe anul 2009, se vor atasa bilantul si contul de profit si pierderi pe anul 2009.
-Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se vor prezenta declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani ,
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora,
- Se va prezenta lista cuprinzand principalele furnizari de produse in decursul ultimilor 3 ani cu valori, beneficiari, perioade de livrare, -Se vaprezenta uncontract de furnizare si distributiepentru fructe, finalizat si receptionatin ultimii 3 ani, cu o valoare de : Lot I =169.050lei, fara TVA;Lot II =98.425lei, fara TVA;Lot III =210.375lei, fara TVA;Lot IV =139.225lei, fara TVA, pentru fiecare lotpentru care se depune oferta .
Pentru contractul pentru care se demonstreaza experienta similara, se vor prezenta urmatoarele documente: ? fisa de experienta similara? copie contract care sustine experienta similara
? recomandare in original sau copie legalizata din partea beneficiarului contractului de furnizare.-Se va prezenta certificatulISO 9001 (sau echivalent)pentrudistribuitorsi producator(nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a certificatului ),
- Se va prezenta certificatulISO 22000 HACCP (sau echivalent) pentruproducatorsi distribuitor.(nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a certificatului, -Se va prezenta certificatulISO 14001 (sau echivalent)pentrudistribuitorsi producator(nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a certificatului,
- Se va prezenta certificatulISO 18001 (sau echivalent)pentrudistribuitorsi producator(nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a certificatului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura intr-o singura runda de o zi la data stabilita de operatorul electronic SEAP fiind invitati toti ofertantii cei care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5256/08.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Ilfov, Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/4083700, Email:  [email protected], Fax:  021/4083700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, sectia VIII-a Conflicte de Munca, Asigurari Sociale, Contencios-Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  B-dul Unirii, nr.37, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030822, Romania, Tel. 021/4083600, Email:  [email protected], Fax:  021/4083700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, de catre contestator despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov, Serviciul Juridic, Avizare Legalitate Acte
Adresa postala:  Str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Tel. 021/212.56.97, Email:  [email protected], Fax:  021/212.75.34
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2010 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer