Licitatie Publica - Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Satu-Mare, in anul
Anunt de participare numarul 104483/27.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Pop Daniel, Tel. 0261 807517, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): http: //www.satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat siprivat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Satu-Mare, in anul scolar 2010-2011 respectiv furnizarea si distribuirea merelor elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat siprivat autorizat/acreditat din municipiul Satu-Mare, in anul scolar 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile prescolare si scolare (cls. I-VIII) din municipiul Satu-Mare, conform anexei nr. 1 si 2din Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat siprivat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Satu-Mare, in anul scolar 2010-2011 respectiv furnizarea si distribuirea merelor elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat siprivat autorizat/acreditat din municipiul Satu-Mare, in anul scolar 2010-2011.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
03222321-9-Mere (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 039, 183RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constiui pe loturi astfel: Lot 1:11, 000 lei; Lot 2:6, 000 lei; Lot 3:4, 000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asosiere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 actualizata; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sa taxelor catre bugetul local si bugetul de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimi 3 ani sa fie mai mare de: Lot 1:1, 091, 144 lei; Lot 2:563, 171 lei; Lot 3:384, 868 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Experienta similara; 2)Resurse tehnice; 3)Resurse umane; 4)Licente de fabricatie pentru produsele ofertate (Lot 1 si 2); 5)Document elibereat de Directia de Sanatate Publica prin care se certifica conformitatea cu normele de igena si sanatate publica a activitatii de productie (Lot 1 si Lot 2); 6)Autorizatie sanitar veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse de origine animala pentru activitatea de procesare produse lactate (Lot 1); 7) Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Experienta similara: Pentru Lot 1 ofertanul va prezenta contract/contracte de furnizare in valoare cumulata de 1, 000, 000 lei fara TVA si recomandarile beneficiarului/ beneficiarilor.Pentru Lot 2 ofertanul va prezenta contract/contracte de furnizare in valoare cumulata de 500, 000 lei fara TVA si recomandarile beneficiarului/ beneficiarilor.Pentru Lot 3 ofertanul va prezenta contract/contracte de furnizare in valoare cumulata de 300, 000 lei fara TVA si recomandarile beneficiarului/ beneficiarilor.2)Resurse tehnice: Pentru Lot 1 ofertantul va asigura mijloace de transport frigorifice si spatii de depozitare.Pentru Lot 2 si Lot 3 ofertantul va asigura mijloace de transport si spatii de depozitare. 3) Resurse umane: Pentru Lot 1, Lot 2 si Lot 3 ofertantul va nominaliza personalul desemnat sa manipuleze produsele in momentul livrarii pentru care va prezenta documente care sa ateste ca este instruit in normele de igiena si carnetul de sanatate/ fisa de aptitudine vizat/ vizata la zi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Nr. runde: 1 runda. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pt. acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 10:30
Locul: Primaria municipiului Satu Mare - Sala de licitatii. P-ta 25 Octombrie nr. 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in format electronic in SEAP impreuna cu prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sectorul 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu nr. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel. 0261 716375, 0261 713650, Email: [email protected], Fax: 0261 710501, 0261 713760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. 0261 807542, Email: [email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): www.satu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 16:03