Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Satu-Mare, in anul


Anunt de participare numarul 129465/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Manoliu Mihaela, Tel. 0261 807517, Email:  [email protected], Fax:  0261 710760, 0261 807510, Adresa internet (URL):  http: //www.satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat siprivat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Satu-Mare, in anul scolar 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile prescolare si scolare (cls. I-VIII) din municipiul Satu-Mare, conform anexei nr. 1 si 2 din Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Satu-Mare, in anul scolar 2011-2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini pentru LOTUL 1 si 2.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 565, 635.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constiui pe loturi astfel: Lot 1:10.300 lei; Lot 2:8.600 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, b)Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 actualizata); c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura; e)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local ; f)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoanle juridice romane/ Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica pentru persoanele juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea: Formularului de Informatii Generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala cumulata pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010): sa fie mai mare de: Lot 1 ? 1.000.000, 00 leiLot 2 ? 500.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt. LOT 1:1)Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Formularul 12D. 2)Se solicita prezentarea unui tabel cu contract / contracte de furnizare produse lactate, copii contract / contracte si recomandare / recomandari beneficiar. 3)Licenta de fabricatie pentru produsele ofertate in copie. 4)Autorizatie sanitar-veterinara in copie pentru schimburi intracomunitare. 5)Resurse tehnice: declaratia privind utilajele ?Formularul H. Ofertantul va asigura: a)mijloace de transport frigorifice pt. care va prezenta documentele de inregistrare sanitar-veterinara in copie, b) spatii de depozitare pt. care va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in care sa mentioneze ca dispune de spatiu de depozitare pt. produsul ofertat si ca acest spatiu detine urmatoarele documente: autorizatia sanitara de functionare / certificat constatator si autorizatia / document de inregistrare sanitar veterinara. 6)Resurse umane - declaratia privind personalul Formularul 12I. 7).Informatii privind subcontractantii
Pt. LOT 2:1)Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Formularul 12D. 2)Se solicita prezentarea unui tabel cu contract / contracte de furnizare produse de panificatie, copii contract / contracte si recomandare / recomandari beneficiar. 3)Licenta de fabricatie pentru produsele ofertate in copie. 4)Resurse tehnice: declaratia privind utilajele ? Formularul H. Ofertantul va asigura: a)mijloace de transport pt. care se vor prezenta documentele de inregistrare sanitar-veterinara in copie, b) spatii de depozitare pt. care va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in care sa mentioneze ca dispune de spatiu de depozitare pt. produsul ofertat si ca acest spatiu detine urmatoarele documente: autorizatia sanitara de functionare / certificat constatator si autorizatia / document de inregistrare sanitar veterinara.5)Resurse umane - declaratia privind personalul Formularul 12I. 6)Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt. LOT 1:2)Contract/contracte de furnizare produse lactate in valoare cumulata fara TVA de 1.000.000 lei.Pt. LOT 2:2)Contract/contracte de furnizare produse de panificatie in valoare cumulata fara TVA de 500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Nr. runde: 1 runda. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pt. acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2011 10:30
Locul: Primaria municipiului Satu Mare - Sala de licitatii. P-ta 25 Octombrie nr. 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata in format electronic prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consililul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, sectorul 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Satu Mare
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261807542, Email:  [email protected], Fax:  0261807510
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer