Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Mures, in anul scolar


Anunt de participare numarul 136096/31.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel. +40 265263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Jude?ean Mure? - Serviciul Administratie Publica si Cancelarie
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Moldovan Cristina, Tel. +40 265263211, In atentia: Moldovan Cristina, Email: [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Jude?ean Mure? - Serviciul Administratie Publica si Cancelarie
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Moldovan Cristina, Tel. +40 265263211, In atentia: Moldovan Cristina, Email: [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat siprivat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Mures, in anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile prescolare si scolare(clasele I-VIII) din judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat siprivat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Mures, in anul scolar 2012-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul 1- lapte tratat termic UHT / pasteurizat si iaurt- 11.409.774 portii/an
lotul 2- corn si biscuiti dulci 11.409.774 portii/an
Valoarea estimata fara TVA: 10, 725, 187.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: Lot1:134.635 lei; Lot2:79.868 lei. Per valab 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire : - virament bancarsau- uninstr de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada efect. virament bancar se face prezentand in originalOP cu viza bancii. Nr. contvirament bancar este: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trez. Tg Mures, CUI: 4322980.Instr de garant emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc de asig se va prez in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta docum.Instr de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autorit Contr de a retine garant de particip sau o parte din garan de particip, conform: ? art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006? art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006Garan. particip, in original, va fi atasata ofertei in momentul depunerii acesteia la registratura C. J. Mures.In cazul formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre C. N. S.C., autorit. Contr. va retine din garantia de participare suma de Lot 1:8.233, 18 lei, Lot 2:7.773, 42 leiOfertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (L 346/2004, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006 ) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original : o declaratie pe proprie rasp. cu nrmediu anual de salariatipe anul2011 si cifra de afaceri pe anul 2011, atasat garantiei de participare Form nr.2 Cuantumul Garantiei de buna executie Lot 1 si Lot 2:10% din valoarea totala a contractului fara TVA. Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului.Mod constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie va fi prezentata in original. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis, la alegerea executantului, de catre o banca/societate de asigurari din tara AC sau de catre o banca/societate de asigurari straina prin intermediul unei banci/societati de asigurari din tara Autoritatii Contractante, sau, cu aprobarea scrisa a AC, direct de banca straina/societatea de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o banca straina/societate de asigurari straina se va prezenta si traducerea legalizata a acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Asocierea se legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -Formularul nr. 3
2.Declaratia privind neincadrarea in prevederileArt.181 din OUG 34/2006 Formularul nr. 43.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
Se pot prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.
Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente echivalente cu cele mentionate anterior, eliberate de autoritatile legale competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.
Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in traducere legalizata in limba romana.
Pentru acestea se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, asa cum a fost aprobata, modificata si completata ulterior.
Documentele vor fi prezentate in original, copie conforma cu originalul sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 55.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr.6
6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr7
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Consiliului Judetean Mures sunt:
Lokodi Edita Emoke? presedinte;
Szabo Arpad - vicepresedinte;Chirtes Ioan Cristian - vicepresedinte;
Cosma Aurelian Paul - secretar;
Bartha Iosif- director executiv;
Iosib Viorel- director executiv;
Carmen Patran - sef serviciu investitii si achizitii publice;
Genica Nemes- sef serviciu juridic si contencios Persoane juridice/fizice romane
Cerinte obligatorii: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul/autorizatie de functionare/ altele echivalente, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorNota:
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?, conform cu originalul? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in ofertaPersoane juridice /fizice, straine
Cerinta obligatorie: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de:
Lot 1: minim 13.000.000 lei
Lot 2: minim7.500.000 lei
Informatii privind sustinerea economica financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lot 1 si Lot 2
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, con?inand cantitatile livrate, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urmasunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i
Cerinta nr. 2
Lot 1 si Lot 2
Prezentarea unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea, in ultimii 3 ani, de produse similare a caror cantitate sa fie de minim 11.000.000 unitati (buc)
Cerinta nr.3Lot 1
Autorizatie sanitar ? veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala
Cerinta nr.4
Lot1siLot 2
Detinerea (in dotarea proprie /inchirierea sau alte forme) de spatii de depozitare pentru produsele ofertate autorizate sanitar si sanitar veterinar
Cerinta nr. 5
Lot 1 si Lot 2
Notificarea privind certificarea conformitatii (conform Ordin M.S. nr. 1030/2009)
Cerinta nr. 6
Lot 1 si Lot 2
Autorizatia sau documentul de inregistrare sanitar veterinara
Cerinta nr. 7
Lot 1 siLot 2
Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 8
Lot1siLot 2
Dovada ca personalul implicatin depozitare si transport produse, este instruit privind normele de igiena (conform prevederilor Ordinului M.S. nr.1225/2003)
Cerinta nr. 9
Lot1siLot 2
Dovada ca personalul implicat in depozitare si transport produse este apt sa presteze aceasta munca (conform prevederilor Hotararii de Guvern nr. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor)
Cerinta nr.10
Lot1
Dovada ca dispune (in dotarea proprie /inchirierea sau alte forme) de minimum 25mijloace de transport frigorifice autorizatesanitar-veterinar
Cerinta nr.11
Lot 2
Dovada ca dispune (in dotarea proprie /inchirierea sau alte forme) de minimum 25mijloace de transport autorizatesanitar-veterinar
Cerinta nr.12
Lot1siLot 2
Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Cerinta nr.13
Lot1siLot 2
Informatii privind sus?inerea capacita?ii tehnice/ profesionale
Certificarea conform standardului ISO 9001, a sistemului de management al calitatii sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
Certificarea conform standardului ISO 22000/HACCP, a sistemuluide management al sigurantei alimentelor, sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a.Elem ofertei ce vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul.b.clasamentul rezultat in urma rundei de licitare va fi disponibil in ziua urmatoare incheierii rundei.c. licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de licitare de o zi (24h); data exacta a acesteia va fi comunicata ofertantilor in timp util, cu respectarea legislatiei in vigoare;d. AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi; invitatia se va transmite pe cale electronica simultan, tuturor ofertantilor, respectivi.e.Cond in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: diferenta minima solicitata pentru licitarea noilor oferte va fi de 0, 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA.In cazul in care, dupa ultima runda a licit electronice exista 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret total, se va solicita o noua oferta de pret in plic inchis la sediul AC.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6956/12.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt despre profilul cumparatorului
Numarul anuntului in JO: 2012/S40-064559 din 28.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Mures, Tg. Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, sala Mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA: Pentru a putea completa fisierul EXCEL denumit: ?Anexa_1? se va utiliza aplicatia shellSAFE Verify, care poate fi descarcata gratuit de pe site-ul: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download. Pentru sisteme de operare (ex. Windows, Linux, etc.) care functioneaza pe 64 biti: verifierx64.exe, pentru sisteme de operare care functioneaza pe 32 biti: verifierx86.exe. Aceasta aplicatie permite salvarea fisierului in fomatul .xls in care a fost realizat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. +40 265263211, Email: [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer