Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Caras-Severin, in anul


Anunt de participare numarul 136147/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Judetean Caras-Severin, Tel. +4 0255/211511, In atentia: Bitea Constantin, Email: [email protected], Fax: +4 0255/211511, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Caras-Severin, in anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distribuirea produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Caras-Severin, in anul scolar 2012-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
15551310-1-Iaurt natural (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30.373 portii / zi X 177 zile scolare in anul scolar 2012-2013 = 5.376.021 portii
Valoarea estimata fara TVA: 5, 053, 459.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pt fiecare lot in parte: lot1-17.668lei, lot2-12.455lei, lot3-2.170lei, lot 4 - 5.649lei, lot5 - 6.907lei, lot 6- 5.767lei, lot 7- 7.541 lei, lot 8- 5.480 lei, lot 9 -3.022 lei, lot10- 9.119 lei, lot11-6.428 lei, lot12- 1.120 lei, lot13- 2.915 lei, lot 14-3.564 lei, lot 15- 2.976 lei, lot 16- 3.892 lei, lot 17- 2.828 lei, lot 18- 1.559 lei.Valabilitatea garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, Modul de constituire a garantiei de participare - Virament bancar sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada mentionata. Cuantumul garantiei de buna executie va reprezenta 5% din pretul contractului de achizitie publica, fara T.V.A. Modul de constituire-Prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr. 1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 2. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean C-S in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ionesie Ghiorghioni, Imbrescu Ion, Ciobanu Darian, Pavel Nuta Gina, Bitea Constantin);Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (Formular nr. 3);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4);Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie conform cu originalul;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie conform cu originalul. Pentru persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie conforma cu originalul.
Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. confirmarea documentului, dupa incheierea licitatiei electronice, originalul sau o copie legalizata, in cazul in care a prezentat initial doar o copie conforma cu originalul.
Pentru persoane juridice /fizice straine - prezentarea documentelor care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Bilantul contabil pe anul 2011, vizat si inregistrat de organele competente (copie conforma cu originalul, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate) sau alte documente prin care sa se poata demonstra situatia financiara a operatorului economic
2)Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl. privind lista principalelor livrari de prod. in ultimii 3 ani.Se vor prezenta si copii conforme cu originalul, de pe p.v./p.v. de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, prod. similare. 2)Dovada detinerii de mijl.de transp. prin prezentarea de copii conforme cu originalul dupa C.I ale autovehiculelor.Mijl. trebuie sa fie autorizate sanitar veterinar. 3)Dovada ca dispune de spatii de depozitare prin prezentarea de copii conforme cu originalul dupa doc. justificative. Spatiile trebuie sa fie autorizate sanitar-veterinar, daca sunt inchiriate sau sub alta forma de detinere se va prezenta o copie conforma cu originalul dupa doc. justificativ.
4)Buletinele de analiza, elib. de lab. nationale sau comunitare acreditate.5)Fisele tehnice ale prod.
6)Decl. ca personalul angajat care manipuleaza prod. in timpul livrarii are cunostinte de igiena prod. agroalimentare si avand efectuat controlul medical periodic.
1)Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Persoanele cu functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean C-S in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ionesie Ghiorghioni, Imbrescu Ion, Ciobanu Darian, Pavel Nuta Gina, Bitea Constantin);Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2)Informatii privind asocierea
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate la pct. III.2.1.si III.2.2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Consiliul Judetean Caras-Severin, va initia licitatia electronica ca faza finala de atribuire a contractului si va transmite of selectati invitatii de participare.Pt aceasta op ec selectati au obligatia de a se inregistra in SEAP pana la data initierii licitatiei electronice.Elementul care va face obiectul procesului repetitiv (de ofertare) la licitatia electronica va fi pretul pe unitate de produs (fara TVA),
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita P-ta 1 Decembrie 1918 nr. 1 cam 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de aparticipa la sedinta de deschidere avand asupra sa copie dupa actul de identitate si imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma licitatiei electronice doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc avand acelas pret, atunci se va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare o noua propunere financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin, Directia Generala Juridica, Servicii Publice Administrativesi Resurse Umane
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel. +40 255211420, Email: [email protected], Fax: +40 255211420, Adresa internet (URL): www.cjcsw.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer