Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia de produse lactate pentru prescolari si elevii din cls I-VIII din invatamantil de stat, jud Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 58163/10.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia de produse lactate pentru prescolari si elevii din cls I-VIII din invatamantil de stat, jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul gradinitelor si scolilor de pe teritoriul jud Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea si distribuirea de produse lactate pentru prescolari si elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cantitatilor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 336, 610RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 26.000 ron: lot1-10.000 ron, lot2-4.400 ron, lot3-4.400 ron, lot 4-4.500 ron, lot5- 2.700 ron ; Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei.
- autorizatie sanitara de functionare a unitatii eliberat de Directia de Sanatate Publica sau echivalent
- autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport sau echivalent- autorizatie de functionare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor emisa de Directia Sanitar veterinara si Siguranta alimentelor sau echivalent
-autorizatie sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru mijloacele de transport produse alimentare in care se precizeaza ca mijlocul de transport are capacitatea de refrigerare a produselor alimentare pe toata perioada transportului emisa de Directia Sanitar veterinara si Siguranta alimentelor sau echivalent- Ultimul Proces verbal si Fisa de evaluare anexa , in care sa fie mentionat cel putin calificativul bine - intocmit de inspectorii de la DSV si pentru Siguranta alimentelor Sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatiiprivind situatia financiara- Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indicatorii solvabilitate pe anul 2007( > 30%), lichiditate pe anul 2007( >100 %)- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniin valoare de minim4.000.000ron: Lot1 1.500.000 ron, Lot2 -700.000ronLot3 -700.000 ron, lot4700.000 ron, Lot5 -400.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa privind experienta similara- Declaratie privind personalul de specialitate- Sa se prezinta lista cu personalul calificat insotita decopie dupa diplome care sa ateste studiile si calificarea in domeniul supus licitatiei
- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice - tipul liniei tehnologice autorizate- Declaratie care sa contina informatii privind numarulde mijloace de transport cu dotarile necesare pentru a putea transporta produse lactate , sau contract de inchiriere pentru mijloacele de transport necesare- Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de imbuteliere zilnica a unitatii ,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- incheierea si indeplinireain ultimii 3 ani a cel putin unui contractsi al carui obiect a fost furnizarea de bunuri similare ( insotita de contract si de recomandare din partea beneficiarului )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
faza finala a procedurii de licitatie deschisalicitatia electronica se va desfasura in data de 01.09.2008 pe durata unei runde de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita nasaud Piata Petru Rares, nr 1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere a licitatiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fii depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un cat al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic din cadru Consiliului Judetean
Adresa postala: str Piata Petru rares, nr 1-2, Localitatea: bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0263/ 215503
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer