Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia de produse lactate si de panificatie pentru elevii claselor 1-4 si prescolari, in conf.cu OUG 96 / 2002 cu completarile si modificarile ulterioare


Anunt de participare numarul 17300/05.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA MOGOSIN, Tel.0255214544, Email: [email protected], Fax: 0255213743, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Caras Severin
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918 nr. 1 , et. 5, dl Sirbu Gheorghe, dl.Fistea Flavius, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255.215940, In atentia: dl. Sirbu Gheorghe, dl.Fistea Flavius, Email: [email protected], Fax: 0255.213743
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Caras Severin
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918 nr. 1 , et. 5, dl Sirbu Gheorghe, dl.Fistea Flavius, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255.215940, In atentia: dl. Sirbu Gheorghe, dl.Fistea Flavius, Email: [email protected], Fax: 0255.213743
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Caras Severin
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918 nr. 1 , et. 5, dl Sirbu Gheorghe, dl.Fistea Flavius, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255.215940, In atentia: dl. Sirbu Gheorghe, dl.Fistea Flavius, Email: [email protected], Fax: 0255.213743
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia de produse lactate si de panificatie pentru elevii claselor 1-4 si prescolari, in conf.cu OUG 96 / 2002 cu completarile si modificarile ulterioare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Caras Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conf. OUG 96/2002 cu compl.si modif.ult., se acorda zilnic pt.fiecare elev din cl. I-IV si prescolari 200 gr.prod.lactate si 80 gr.prod.de panificatie.Serv. cuprinde aproviz., ambalarea produselor pentru fiecare elev, transportul la scoala si gradinita din judet si pastrarea in vederea distribuirii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.1)
15500000-3-Produse lactate (Rev.1)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pt.anul scolar 2007-2008 un total de 3585400 produse/ categorie(lactate, panificatie)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 119, 298RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.09.2007 pana la 13.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia totala de participare pentru toate loturile este de 31192, 98 lei RON , iar pentru fiecare lot este specificat in anexa BGarantua de buna executie este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform alocatiilor Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conform art. 44 si 45 din OG 34/2006 cu completarile si modificarile ultarioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se gaseste in nici una din urmatoarele situatii:
A-este in stare de faliment sau lichidare, afacerile ii sunt administrate de un judecator sindic sau activitatile comerciale sunt suspendate, ori este intr-o situatiesimilara celor enumerate;
B-face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa intr-una din situatiile
enumerate in paragraful anterior;
C-nu si-a indeplinit oblig. de plataexigibile a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
D-furnizeaza inf. false in documentele prezentate;
E-nu si-a indeplinit oblig. asumate intr-un alt contract de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documente bancare din care sa rezulte bonitatea ofertantului;
- documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat si inregistrat la Registrul Comertului (licenta de fabricatie, laborator de analize acreditat sau autorizat);
- pentru a fi admise la selectie firmele trebuie sa aiba minim un an vechime de producere si/sau distributie a produselor lactate si/sau de panificatie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica Judeteana din care sa rezulteca ofertantulindeplineste conditiileimpusedelegislatia romaneascacuprivirela
producerea si transportul produselor lactate si de panificatie ;
- pentru faza de selectie ofertantii vor prezenta oferte distincte pentru fiecare tip de produs ( produse lactate sau de panificatie ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza licitatie electronica pentru inbunatatirea ofertei financiare incepand cu data de 23 iulie 2007, in 3 runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.09.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 10:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin cam. 201
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Deschiderea ofertelor se va face de comisia de evaluare a ofertelor cu participarea delegatilor societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.272 DIN OG 34 DIN 2006 CU COMPLETARILE SI MODIFICARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin - Directia Juridica si de Administratie Publica
Adresa postala: Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1 , Localitatea: Resita , Cod postal: 320084, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255.214292, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2007 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer