Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia fructelor (MERE) pentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2011-2012


Anunt de participare numarul 130901/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Cojocaru Camelia, Dascalescu Lacramioara, Tel. 0231/514712, int.4141, 4111, In atentia:  d-nei director executiv Antonela Patrascu, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia fructelor (MERE) pentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, in judetul Botosani pentru anul scolar2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I ? VIII din judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia fructelor (MERE) pentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, in judetul Botosani pentru anul scolar2011-2012 si va consta in: 1. Aprovizionarea fructelor (mere);
2. Spalarea merelor ce urmeaza a fi distribuite
3.Depozitarea produselor in vederea adaptarii programului de distribuire la programul scolilor;
4. Transportul fructelor (mere) la scolile unde urmeaza sa fie distribuite
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Merele livrate vor avea greutatea minima de 110g si se vor incadra la categoria EXTRA si/sau categoria I, conform Standardului de comercializare pentru mere, prevazut in anexa I -Standarde de comercializare prevazute la art.3 - partea B laStandardele de comercializare specifice- partea 1-Standarde de comercializare pentru mere la Regulamentul de punere in aplicare (UE) nr. 543/2011 al Comisiei din 7 iunie 2011 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 1234/2007 al Consiliului in ceea ce priveste sectorul fructelor si legumelor si sectorul fructelor si legumelor prelucrate.
Furnizarea si distributia fructelor (MERE) pentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, in judetul Botosani pentru anul scolar2011-2012.
Cantitatile min. ? max. /scopul contractului Conform Anexei 3.2
Valoarea zilnica a unui mar :0, 315 lei/zi/elev, inclusiv TVA, conform HGnr.889/07.09.2011
nr. de elevi: 43.604
Valoarea estimata fara TVA: 1, 024, 694RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
94 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare: -zona I: 7316, 00 lei lei;
-zona II: 3549, 00 lei;
-zona III: 1698, 00 lei;
-zona IV: 2369, 00 lei;
-zona V: 2114, 00 lei;
-zona VI: 1433, 00 lei;
-zona VII: 2012, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cf.art.44/OUG34/2006, subcontractare cf.art.45/OUG34/2006, dupa caz.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form. 12A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form. 12B; - certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1-anexa6;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form. 12C; -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-anexa7;
-certificat constatator de la ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale-Anexa nr. 2; - bilanturile pe anii 2008, 2009, 2010 insotite de conturile de profit si pierdere;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv princip livrari de prod ultimii 3 ani Form12D, Lista cu princip livrari de prod in ultimii 3 ani;
-exp sim FormB3.1.-copii contr si rec, -dot cu pers de specialit conducere, executie pt realiz prez contr Form12I;
- dot cu mijl de transp aut pt realiz contr.op ec va dem ca dispune de mijl de transp si distrib autoriz leg, min 14 auto/judet).Pt un lot ? min 2 auto;
-decl pe propria rasp prin care op ec isi asuma rasp respect reg oblig ref la cond de munca si protect a muncii;
-inregistrare Sanitar ? Veterinara si pentru siguranta alimentelor valabila (in vigoare) pentru spatii de depozitare pentru produse alimentare;
-inregistrare Sanitar ? Veterinara si pentru siguranta alimentelor valabila (in vigoare) pentru spatii corespunzatoare pentru igienizarea si ambalarea merelor;
-inregistrare Sanitar ? Veterinara si pentru siguranta alimentelor valabila (in vigoare) pentru mijloacele de transport;
-certif ISO 9001;
-decl privind partea/partile din contr care sunt indeplinite de subcontr si specializ acestora Form 12G -decl privind asocierea?Form D1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La LE vor participa numai ofertantii selectati si introdusi in SEAP de comisie.Data licitatiei electronice transm prin e-mail. Imbunatatirea ofertelor la LE se va face intr-o runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13565/20.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email:  [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer