Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I - VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Botosani, pentru anul scolar 2012?2013?


Anunt de participare numarul 138836/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Cojocaru ? Serviciul Achizitii Publice; Nimigean Liliana ? consilierServiciul Achizitii Publice, Tel. +40 231514712/4111/4141, In atentia: d-nei Antonela Patrascu, Director executiv, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I - VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditatdin judetul Botosani, pentru anul scolar 2012?2013?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I ? VIII din judetul Botosani.
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I - VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditatdin judetul Botosani , pentru anul scolar 2012?2013?.Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I - VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditatdin judetul Botosani , pentru anul scolar 2012?2013?.Limita valorii zilnice a fructelor proaspete (mere) :0, 315 lei/zi/elev, conform H.G. nr. 889/07.09.2011. Limita valorica cuprinde pretul integral de achizitie a fructelor proaspete, inclusiv taxa pe valoarea adaugata, cheltuielile de transport si distributie la scolile din judet si depozitare a acestora.Loturile reprezinta zonele de distributie din judetul Botosani, conform Anexa 3.1, dupa cum urmeaza:
- zona I ? Botosani- zona II ? Dorohoi- zona III ? Darabani- zona IV ? Saveni- zona V ? Trusesti- zona VI ? Sulita- zona VII ? FlamanziContractele se vor incheia pefiecare zona in parte.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 046, 267RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
94 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constituie conf H.G. nr. 925/2006, art. 86, prin virament bancar sau printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara/soc.asigurari, in original in cuantumul si pentru per prev in doc de atrib. Valabilit GP este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a of si este cel putin egala cu perioada de valabilit a ofertei. GP este de: LOT nr.1?4.000, 00 lei, LOTnr.2?2.000, 00 lei, LOTnr.3?1.000, 00 lei, LOTnr.4?1.500, 00 lei, LOTnr.5?1.100 lei, LOTnr.6?1.000, 00 lei, LOTnr.7?1.100, 00 lei. GP se poate constitui si prin ordin de plata, in contul RO90TREZ1165006XXX000267 Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955. Daca se utiliz instrumentul electronic de plata a GP este nec furniz unei dovezi certe pentru AC privind constituirea GP cel mai tarziu la data si ora stab pentru deschiderea of.In oricare din sit., op. ec. sa-si ia masuri ca dovada constit. gar. de part. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea of. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse si returnate la deschidere conf. legii.In conf. cu art. 2781 din OUG nr. 34/2006, suma ce va fi retinuta de AC in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, va fi de: LOT nr.1 ? 3.754, 83 lei, LOT nr.2 ? 1.818, 43 lei, LOT nr.3 ? 863, 86 lei, LOT nr.4 ? 1.209, 78 lei, LOT nr.5 ? 1.055, 62 lei, LOT nr.6 ? 740, 25 lei, LOT nr.7 ? 1.019, 90 lei. Garantia de participare se va restitui in conf art. 88, din H.G 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau numerar la casieria autoritatii contractante sau OP in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955, in original. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, conform OUG nr.24/24.03.2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare Formular 12A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul). 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare Formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d). 3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. 4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-Completare Anexa nr.7. 5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Florin Turcanu-presedinte CJ Botosani, Antonela Patra?cu?director executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu, Monica Curcan?sef serviciu, Magda Didii-Director executiv, Liliana Nimigean-consilier. Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica (consilieri judeteni): Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Andries Valerian, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Federovici Doina-Elena, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru, - Formular 16A(declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor sau echivalent, din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului si ca in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prez fisei de informa?ii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala priv activitatea pe ultimii 3 ani , egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, astfel:
- zona I ? Botosani :750.000 lei
- zona II ? Dorohoi :360.000 lei
- zona III ? Darabani :170.000 lei
- zona IV ? Saveni :240.000 lei
- zona V ? Trusesti :210.000 lei
- zona VI ? Sulita :140.000 lei
- zona VII ? Flamanzi: 200.000 lei
Prezentare doc din care sa reiasa inf cu privire la cifra de afaceri.Op ec va prez. bilanturile contabile pt.ultimii 3 ani.
Doc se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
IMM-urile beneficiaza de Legea nr 346/2004.
NOTA: Val. vor fi exprimate in lei si euro, la cursullei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Of care efectueaza conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistr.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Op ec vor prez fise de exp similara pentru contr similare ca natura si complexitate cu cele supuse licitatiei. Fisa de exp similara se depune in original, cu cel putin 1doc/contract/PV de receptie/rec si care vor contine inf priv: val si perioada de furniz a prod, prin care sa confirme livrarile de prod a carui valoare sa fie de min: LOT 1=350.000lei;LOT2=150.000lei;LOT3=80.000lei;LOT4=100.000lei;LOT5= 100.000lei;LOT6=70.000lei; LOT7=100.000 lei. Se vor prez parti relevante din contr din care sa rez: obiectul contr, durata contr, pretul contr si pagina finala cu semnaturi.Nivelul min impus pt exp similara poate fi demonstrat si prin cumularea pe lot a valorii a maxim 3 contracte similare..Op ec care au contr in alta moneda decat Lei sau Euro au oblig de a efectua conversia in Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
3. Dotarea cu utilaje specifice / mijloace de transport si capacitatea maxima de productie care poate fi realizata in prezentul contract. Decl referitoare la echip tehnice si la masurile aplicate in vederea asig calitatii. O decl din care sa rez ca in transportul si distributia prod se vor utiliza autovehicule, care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar. Mijl de transport vor fi inregistrate sanitar veterinar conf. Ordin nr.111/2008 al ANSVSA si pentru siguranta alimentelor. Decl.referitoare la asig cond de pastrare a produselor la temperaturi indicate de producator. Inf referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig controlului calitatii.
Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre cu fructele proaspete (mere)ce urmeaza a fi furnizate. Neprezentarea mostrelor pentru toate produsele ofertate duce la descalificarea ofertantului.
4. Ofertantii vor face dovada ca dispun de spatii de depozitare autorizate pentru asigurarea pastrarii merelor, in vederea realizarii distributiei zilnice a acestora.
Se vor prezenta inregistrari sanitar-veterinare in vigoare pentru spatii depozitare produse alimentare si pentru spatii pentru igienizarea si ambalarea merelor, conf. Ordin nr.111/2008 al ANSVSA, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va prezenta o lista a spatiilor de depozitare pentru pastrarea merelor si fisa mijloacelor fixe in copie certificata conform cu originalul.
5. Informatii privind asociatii / subcontractantiiAcordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
In cazul in care acordurile de asociere/subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducere autorizata in limba romana.
Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul prezentei licitatii.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura cu etapa finala licitatie electronica cf. art. 161-169 din OUG 34/2006 si art. 38-44 din HG 1660/2006. Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de licitatie de o zi. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv (de ofertare) la licitatia electronica va fi pretul unitar (fara TVA). Se are in vedere imbunatatirea ofertelor de pret depuse de catre ofertantii selectati anterior organizarii acestei faze de licitatie electronica. Pretul maxim este de 0, 25 lei/produs /copil/zi fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11788/31.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Botosani, Str.Piata Revolutiei nr.1-3, camera 317
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Clarificarile la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la invitatia de participare.-Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.-Op ec ofertanti care se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.-In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire ? Pretul cel mai scazut.-Ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacit.tehnica si/sau profesion. prin prez. unui angajam.de sustinere din partea unui tert. Se vor depune, daca este cazul: - decl.tert sustinator Formular DT-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele FormularDT1?Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul-angajamentul ferm al sustinatorului Formular AT-ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici FormularAF-ANGAJAMENT Tert sustinator financiar.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Pia?a Revolu?iei nr.1-3 , ,Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231514712, Email: [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2012 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer