Licitatie Publica - ,,Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I ? VIII, inclusiv clasele pregatitoare, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Botosani, pentru anul scolar 2013?2014?.
Anunt de participare numarul 146200/31.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Cojocaru ? Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 231514712/4111, In atentia: d-nei Antonela Patrascu, Director executiv, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I ? VIII, inclusiv clasele pregatitoare, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditatdin judetul Botosani, pentru anul scolar 2013?2014?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I?VIII, inclusiv clasele pregatitoaredin judetul Botosani .
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I ? VIII, inclusiv clasele pregatitoare, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditatdin judetul Botosani, pentru anul scolar 2013?2014?.Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I ? VIII, inclusiv clasele pregatitoare, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditatdin judetul Botosani,
pentru anul scolar 2013?2014?.Limita valorii zilnice a fructelor proaspete (mere) :0, 37 lei/zi/elev, conform H.G. nr. 1154/27.11.2011. Limita valorica cuprinde pretul integral de achizitie a fructelor proaspete, inclusiv taxa pe valoarea adaugata, cheltuielile de transport si distributie la scolile din judet si depozitare a acestora.Loturile reprezinta zonele de distributie din judetul Botosani, conform Anexa 3.1, dupa cum urmeaza:
- Lot 1: zona I ? Botosani- Lot 2: zona II ? Dorohoi- Lot 3: zona III ? Darabani- Lot 4: zona IV ? Saveni- Lot 5: zona V ? Trusesti- Lot 6: zona VI ? Sulita- Lot 7: zona VII ? FlamanziContractele se vor incheia pefiecare zona in parte.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 141, 240.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
89 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se constituie conf H.G. nr. 925/2006, art. 86, prin virament bancar sau printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara/soc.asigurari, in original in cuantumul si pentru per prev in doc de atrib. Valabilit GP este cel putin 120 de zile, de la termenul limita de primire a of si este cel putin egala cu perioada de valabilit a ofertei. GP este de: LOT nr.1?4200.00 lei, LOTnr.2?2000.00 lei, LOTnr.3?920.00 lei, LOTnr.4?1350.00 lei, LOTnr.5?1150.00 lei, LOTnr.6?810.00 lei, LOTnr.7?1100.00 lei. In cazul in care GP se constituie in alta moneda, se va aplica cursul valutar leu/alta valuta stabilit de BNR la o data cu 5 zile inainte de termenul de depunere a ofertelor, cu conditia incadrarii in suma solicitata initial. GP se poate constitui si prin ordin de plata, in contul RO90TREZ1165006XXX000267 Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955. Daca se utiliz instrumentul electronic de plata a GP este nec furniz unei dovezi certe pentru AC privind constituirea GP cel mai tarziu la data si ora stab pentru deschiderea of.In oricare din sit., op.ec. sa-si ia masuri ca dovada constit. gar. de part. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea of. Ofertele care sunt depuse la o alta adresa a AC sau dupa expirarea datei limita pt depunere, acestea se returneaza la deschidere.In conf. cu art. 2781 din OUG nr. 34/2006, suma ce va fi retinuta de AC in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, va fi de: LOT nr.1?4147.40lei, LOT nr.2?1990, 46lei. Garantia de participare se va restitui in conf art. 88, din H.G 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau numerar la casieria autoritatii contractante sau OP in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955, in original. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, conform OUG nr.24/24.03.2010, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare Formular 12A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul). 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare Formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d). 3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. 4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-Completare Anexa nr.7. 5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Florin Turcanu-presedinte CJ Botosani, Vicepresedinte CJ -Gheorghe Sorescu, Vicepresedinte CJ -Paul Ioan Paval, Administrator public al judetului-Radu Judele, Antonela Patra?cu?director executiv, Amalia Marian-director executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu, Magda Didii-Director executiv.Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica (consilieri judeteni): Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexa Liviu, Alexandru Maria-Luiza, Anitulesei Mihai, Arosoaie Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciobanu Ioan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Cretu Georgeta, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru- Formular 16A (declara?ia va fi prezentata si de subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului sau echivalent, care sa cuprinda informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului si ca in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, pentru partea din contract pe care o va realiza fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala priv activitatea pe ultimii 3 ani , egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza:
- zona I ? Botosani :820.000, 0 lei
- zona II ? Dorohoi :390.000, 0 lei
- zona III ? Darabani :180.000, 0 lei
- zona IV ? Saveni :260.000, 0 lei
- zona V ? Trusesti :220.000, 0 lei
- zona VI ? Sulita :160.000, 0 lei
- zona VII ? Flamanzi: 210.000, 0 lei
Prez. documente din care sa reiasa informatii cu privire la cifra de afaceri medie globala pt.ultimii 3 ani.Doc se vor prezenta in copie certific pt conformitate cu originalul.IMM-urile benef. de Legea nr 346/2004. NOTA: Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursullei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Op ec care efectueaza conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Anexa nr.2In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra medie globala anuala de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii nerezidenti vor prez.trad. autoriz. ale doc. solic.mai sus, iar in sit. in care regl.legale din tara in care of. este rezident nu prevad bilant contabil, of. va prez. sit. fin. in forma imp. prin legisl. statului resp.Op. ec. va prezenta o decl., in orig., in limba de orig. insot. de o trad. autoriz., prin care se preciz. forma leg. pentru sit. fin. anuala. In cazul asocierii, documentele mentionate se vor prezenta pentru fiecare asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Op ec vor prez fise de exp similara, in original, pentru livrari similare ca natura si complexitate cu cele supuse licitatiei.Condi?ie de calificare: Ofertantul a livrat produse similare in valoare cumulata de cel putin: LOT1=400000lei;LOT2=190000lei;LOT3=90000lei;LOT4=130000lei;LOT5=110000lei; LOT6=80000lei; LOT7=100000 lei. Nivelul valoric impus livrarilor de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Dotarea cu utilaje specifice / mijloace de transport. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin2 mijloace de transport/lot pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune de mijloace de transport adecvate, inregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor; (documente care confirma modul de dispunere a acestora-proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozi?ie ?i copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei).Decl referitoare la echip tehnice si la masurile aplicate in vederea asig calitatii.Decl din care sa rez ca in transportul si distributia prod se vor utiliza autovehicule, care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar.
4.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un depozit alimentar dotat cu instalatii adecvate pentru ambalarea si pastrarea fructelor.Prezentarea de documente care sa demonstreze ca ofertantul dispune de depozit(e)inregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor; (documente care confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei).
5. Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani. Operatorul economic va face dovada ca dispune de minim 2 persoane/lot pentru transportul si distributia merelor la locatiile prevazute in caietul de sarcini in conformitate cu graficul de livrare stabilit.Ofertantul/candidatul va avea in vedere nominalizarea de persoane avand cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic, conform cu prevederile Ordinului nr.243/05.11.2012.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerin?e se vor prezenta documente care confirma: -instruirea personalului in domeniul igienei produselor agro-alimentare (prezentare copie document);
-efectuarea controlului medical periodic (copie document/ adeverinta).
6. Informatii privind asociatiiAcordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducere autorizata in limba romana.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 12D-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
si Lista cuprinzand principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Se va completa Formularul B 3.1-Fisa de experienta similara.
Op ec care au contract in alta moneda decat Lei sau Euro au oblig de a efectua conversia in Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Se va completa Formular 12H si Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice;Se solicita prezentarea unei liste cuprinzand spatiile de depozitare pentru pastrarea merelor, in copie certificata conform cu originalul.Se va completaFormular 12I-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va completa Formularul D1 ? (daca este aplicabil, in caz contrar se va prezenta formularul cu mentiunea nu este cazul).Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat, pentru partea de contract pe care o va realiza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici calificati vor fi invitati de autoritatea contractanta pentru etapa finala a licitatiei electronice, care se va desfasura intr-o runda, durata unei runde este de o zi lucratoare, la data stabilita de operatorul electronic (SEAP), fiind invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Operatorul economic selectat/calificat poate sa-si imbunatateasca pretul de pornire in jos prin licitatie electronica ca faza finala a procedurii de atribuire.Pretul maxim de pornire a licitatiei este de 0, 29 lei fara TVA/portie/elev cu respectarea caracteristicilor tehnice minimale din Caietul de sarcini.(Operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP pentru a putea oferta. Informatii www.e-licitatie.ro).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13827
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2013 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei 1-3, camera 317
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Clarificarile la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la invitatia de participare.-Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.-Op ec ofertanti care se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.-In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire?Pretul cel mai scazut.-Ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacit.tehnica si/sau profesion. prin prez. unui angajam.de sustinere din partea unui tert. Se vor depune, daca este cazul: - decl.tert sustinator Formular DT-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele FormularDT1?Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul-angajamentul ferm al sustinatorului Formular AT-ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici FormularAF-ANGAJAMENT Tert sustinator financiar.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2, din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Pia?a Revolu?iei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231514712, Email: [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2013 15:35