Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii claselor pregatitoare si claselor I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Satu Mare pentru anul scolar 2012-2013


Anunt de participare numarul 141194/19.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: LOBONTIU LILIANA DELIA, Tel. +40 261717835, Email: [email protected], Fax: +40 261716402, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: Piata 25 Octombrie, Nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Lobontiu Liliana Delia, Tel. +40 261717835, Email: [email protected], Fax: +40 261716402, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: Piata 25 Octombrie, Nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Judetului Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii claselor pregatitoare si claselor I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Satu Mare pentru anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli cu clase pregatitoare si clasele I-VIII de pe teritoriu judetului Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop, in cadrul ?Programului national de incurajare a consumului de fructe in scoli? furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii claselor pregatitoare si claselor I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat pe teritoriul judetului Satu Mare pe parcursul anului scolar 2012-2013. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiilesolicitate in Caierul de sarcini.
Limita valorii zilnice a fructelor proaspete (MERE) este de 0.3 lei/zi/elev, pentru o perioada de maxim 70 de zile. Limita valorica cuprinde pretul integral de achizitie al fructelor proaspete, cheltuielile de transport, distributie si depozitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile): Loturile reprezinta zonele de distributie din judetul Satu Mare, conform Anexelor 1.1, 1.2, 1.3 si 1.4 din Caietul de sarcini, cantitatile pe fiecare lot in parte sunt urmatoarele :
Lot I ?ZONA Satu Mare=14.645 elevi X 70 zile = 1.025.150 buc. mere
Lot II ? ZONA Carei=5.112 eleviX 70 zile =357.840 buc. mere
Lot III ? ZONA Negresti Oas=6.639 eleviX 70 zile =464.730 buc. mere
Lot IV ? ZONA Tasnad=4.608 eleviX 70 zile =322.560 buc. mere
b) Scopul contractului: Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE), in cadrul programului national ?de incurajarea consumului de fructe in scoli?pentru cei 31.004 elevi ai claselor pregatitoare si claselor I-VIIIdin judetul Satu Mare pentru o perioada de 70 zile de scolarizare, in limita valorii zilnice de 0, 3 lei fara TVA/elev.
c) Valoarea estimata pentru toate loturile este de 651.084 lei, fara TVA, reprezentand echivalentul a 144.364, 52 euro (curs inforeuro din luna decembrie 2012 de 1 euro = 4, 5100 lei).
Valoarea estimata pe fiecare lot in parte este urmatoarea:
Valoarea estimata a contractuluipentru Lotul I - ZONA Satu Mare - este de 307.545 lei, fara TVA;
Valoarea estimata a contractului pentru Lotul II - ZONA Carei- este de 107.352 lei, fara TVA;
Valoarea estimata a contractului pentru Lotul III - ZONA Negresti Oas - este de 139.419 lei, fara TVA;
Valoarea estimata a contractului pentru Lotul IV ? ZONA Tasnad - este de 96.768 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 651, 084RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform art.86 alin.1) din H.G. nr. 925/2006 prin : - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, completat conform Formularului A din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
- virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu;
- depunere de numerar la casieria Judetului Satu Mare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertei si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Valoarea garantiei de participare pe loturi: Lot I= 6.150, 90 leiLot II= 2.147, 04 leiLot III= 2.788, 38 leiLot IV= 1.935.36 leiGarantia de participare se constituie in functie de lotul/loturile pentru care ofertantul va depune oferta si in functie de cuantumul garantiei de participare mentionata mai sus.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art. 278^1 alin.1 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele sume aferente fiecarui lot in parte: Lot I = 3.075, 45 lei; Lot II = 1.073, 52 lei; Lot III = 1.394, 19 lei; Lot IV = 967, 68 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata CNSC, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractuluila care se adauga o perioada de 45 de zile, sau-retineri succesive ... vezi continuarea la pct.IV.4.3 Modul de prezentare a ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat al Jude?ului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA:
Formularele solicitate se vor depune in original.
Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
1) Declaratie privind eligibilitatea, (privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.
34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.)
Ofertantul va depune declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul C din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
NOTA: acest document va fi depus o singura data pentru toate loturile ofertate.2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul va depune declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul D din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
NOTA: acest document va fi depus o singura data pentru toate loturile ofertate.3)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul va depune declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul E din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit.a) , c¹) si d)din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
NOTA: acest document va fi depus o singura data pentru toate loturile ofertate.4) Pentru persoanele juridice/fizice romane: Se vor depune documente din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza debite la bugetul de stat si local in raport cu obligatiile aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoanele juridice/fizice straine:
Se vor depune documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
NOTA: aceste documente vor fi depuse o singura data pentru toate loturile ofertate.5) Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul va depune declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul F din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat / sucontractant si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie.
NOTA: In sensul prevederilor art.69¹ din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Csehi Arpad Szabolcs, Crasnai Mihaela Elena Ana, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Chis Ioan, Dragos Mihaela Alina, Lobontiu Liliana Delia, Bartha Levente, Chis Floarea, Ardelean Ciprian George, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Buzgau Oliviu Aurel, Ciocan Vasile, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Lazar Daliana Stefania, Lochli Terezia Tünder, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca Ioan, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pal Nicolae Mircea, Petric Octavian, Pinter Jozsef, Rus Ioan, Rusu Grigore Mihail, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Viman Ioan Vasile.
NOTA: acest document va fi depus o singura data pentru toate loturile ofertate.6) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Ofertantul va depune certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr.314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului Gdin Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
NOTA: acest document va fi depus o singura data pentru toate loturile ofertate. 1. Certificat constatator, emis de ONRC
Persoane juridice/fizice romane:
Vor depune Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
Vor depune o Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator depus sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: acest document va fi depus o singura data pentru toate loturile ofertate.
Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.2. Persoane fizice romane vor depune - Autorizatia de functionare PFA;NOTA: acest document va fi depus o singura data pentru toate loturile ofertate.Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte acest document.3. Persoane juridice/fizice straine:
Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
Vor depune o Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in documentele edificatoare depuse sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
NOTA: aceste documente vor fi depuse o singura data pentru toate loturile ofertate.NOTA:
- Ofertantului desemnat castigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, certificatul constatator, pentru conformitate.
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catrea un tert sustinator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs in functie de documentele disponibile ale operatorilor economici, se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorul economic in anii financiari prezentati.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizatein oferta depusa.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data depunerii ofertei.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat saprezinte aceste documente.
(continuare)
Se va prezenta Fisa de informatii generale - conform Formularului H din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
NOTA: acest document va fi depus o singura data pentru toate loturile ofertate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara:
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.
1.1. Se va depune Formularul I insotit de Anexa la Formularul I din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
- Se solicita completarea Anexei la Formularul I ? numai cu date referitoare la 1 contract de natura similara, care va contine valori, perioada de derulare a contractului, beneficiar, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat, prin care sa faca dovada furnizarii de produse de natura similara.
NOTA: acest document va fi depus o singura data pentru toate loturile ofertate.
Dupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declaratie.
(continuare)
1.2. Se vor depune in acest sens certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;
Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru produsele furnizate.
NOTA: aceste documente vor fi depuse o singura data pentru toate loturile ofertate.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.NOTA:
Conversia in Lei a valorilor contractelor se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost furnizate produsele, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, pentru anul/anii indeplinirii contractului, respectiv:
Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;
Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei
(continuare)
Pentru anul 2012: se va utiliza cursul valutar mediu lunar comunicat de catre BNR aferent lunii la care se raporteaza contractul/contractele nominalizate in Anexa la Formularul I din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
2. Declaratie privind echipamentele tehnice (inclusiv mijloacele de transport)
2.1. Se va completa Formularul O si Anexa la Formularul O - Lista dotarilor tehnice / echipamentelor/ utilajelor disponibile pentru realizarea contractului (inclusiv mijloacele de transport).
Dovada detinerii de mijloace de transport
2.2. Se va face dovada detinerii de mijloace de transport, respectivse va depune o lista cu aceste autovehicule cu care ofertantul intelege sa efectueze transportul merelor.
(continuare)
2.3. Se solicita depunerea unei Declaratii pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa utilizeze autovehicule pentru transportul si distributia produselor, care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar.
Mijloacele de transport vor fi inregistrate sanitar veterinar conform Ordin nr.111/2008 al ANSVSA si pentru siguranta alimentelor.
3. Se solicita depunerea unei Declaratii pe proprie raspundere, in care ofertantul sa mentioneze ca detine sau ca va detine in cazul in care va fi desemnat castigator, inainte de semnarea contractului, Documente de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport ale produselor alimentare de origine nonanimala conform Ordinului nr.111/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara pentru Siguranta Alimentelor.
4. Spatii de depozitare
Pentru produsul ofertat, ofertantul va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere in care sa mentioneze faptul ca dispune de spatiu de depozitare pentru asigurarea pastrarii merelor, la temperatura indicata de producator, mentionand de asemenea ca acest spatiu detine urmatoarele documente: - autorizatia sanitara de functionare sau certificat constatator, - autorizatie sanitara de functionare sau document de inregistrare sanitar veterinara
5. Personalul angajatSe va depune o Declaratie pe proprie raspundere ca personalul angajat care manipuleaza produsele este instruit privind normele de igiena si este apt pentru manipularea produselor alimentare.
6. Prezentare de mostre de produs
Operatorii economici vor prezenta obligatoriu la sediul autoritatii contractante, pana la data depunerii ofertelor, mostre pentru toate produsele ofertate, in ambalajul in care urmeaza a fi livrate.
Mostrele nu se returneaza.
7. Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completata conform FORMULARULUI J din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire, precum si Anexa la Formularul J din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul J subcontractantii sau in lipsa acestora se va depune Formularul J si Anexa cu mentiunea ?Nu este cazul?.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.
Alte cerinte:
Precizari privind asocierea- - in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
- - unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
(continuare)
- in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata se va face catre liderul asociatiei;
- ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza conform prevederilorOUG nr.34/2006 si HG nr.1660/2006.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul unitar (lei/bucata, fara TVA). Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta. ** continuarea la pct.IV.4.3 Modul de prezentare a ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2013 10:00
Locul: La sediul Consiliului Judetean Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul care in urma etapei finale de licitatie electronica se va clasa pe locul 1 are obligatia de a transmite autoritatii contractante in termen de 48 de ore de la incheierea rundei de licitatie electronica, Formularul L continand Propunerea financiara finala.In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in carein urma etapei suplimentare de licitatie electronica vor exista 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret unitar, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 alin.1 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare ? Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261713072, Fax: +40 261716403, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer