Licitatie Publica - Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I ? VIII, inclusiv clasele pregatitoare, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Sibiu pentru anul scolar 2012/2013
Anunt de participare numarul 141312/28.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: compartiment Achizitii Publice, Tel. +4 0269217733, In atentia: Radu Ganea, Email: [email protected], Fax: +4 0269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I ? VIII, inclusiv clasele pregatitoare, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Sibiu pentru anul scolar 2012/2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I ? VIII, inclusiv clasele pregatitoare, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Sibiu, pentru anul scolar 2012?2013?. Acestea se vor livra cu
caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea si distributia fructelor proaspete (MERE) pentru elevii din clasele I ? VIII, inclusiv clasele pregatitoare, care frecventeaza
invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Sibiu , pentru anul scolar 2012?2013?.Limita valorii zilnice a fructelor proaspete (mere) :0, 30 lei/zi/elev (faraTVA), . Limita valorica cuprinde pretul
integral de achizitie a fructelor proaspete, exclusiv taxa pe valoarea adaugata, cheltuielile de transport si distributie la scolile din judet si
depozitare a acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 814, 964.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
73 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Va fi in cuantum de 10.000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cuprevederile art. 86 (1) din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor deachizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si acontractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la datalimita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in modsolidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limbaromana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere aofertelor cu 5 zile.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (Formular nr.4) garantia departicipare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In cazul unei contestatii respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ca nefondata, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare suma de 4594, 96 lei in conformitate cu prevederile art. 2781 alin.(1) lit.a) din Ordonanta deurgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Contul de Trezorerie al autoritatii contractante RO38TREZ5765006XXX000231, deschis la Trezoreria Sibiu cod fiscal 4406223 Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc incategoria IMM conf.Legii 346/2004 (F4), gar.de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul prevazut.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare Formular 12A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus.si asociat daca e cazul.
inator daca este cazul). 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare Formular nr. 12B (completare si de catre asociat sau tertm sus.
(documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d). 3.Se vaprezenta Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala
eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are
datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente
edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se
vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in
original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. 4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta
independenta-Completare Formularvnr.7. 5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in
func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare. Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ioan Cindrea-Presedinte. Ioan Banciu-Vicepresedinte, Ioan Badila-Director, Ioan Stoica-Director, Radu Ganea-sef serviciu, Claudiu Stupar-consilier, Madalina Banu-consilier, Ioan Basca-Consilier, precum si lista consilierilor judeteni BANCIU IOAN
BESOIU ADRIAN
BOTTESCH MARTIN
CHICEA RADU
CIOCA LUCIAN IONEL
CIMPEAN DANIELA
COSA IOAN
DUCA PETRU
FLEISCHER WIEGAND - HELMUT
GUNESCH FRIEDRICH
ILIE - BOLOGA MARIA
KRECH JOHANN
MANTA - KLEMENS CHRISTINEMIHAESCU LIVIU NICOLAE
NEAGU NICOLAE
PHILIPPI ILSE
PORR PAUL - JÜRGEN
PUSCAS IACOB
RACUCIU RADU MIHAI
ROSU VIOREL
SABAU DAN
SAJTOS LASZLO
SAMARGHITAN MIHAI MIRCEA
SOFRONE CONSTANTIN
SOVAIALA CONSTANTIN
TARNITA MARIANA
TEREA IOAN
TROANCA ILIE
TITONIA MARIA MAGDALENA
UNGAR BEATRICE
VOINEA DANUT - VIOREL
WELLMANN EDUART
In cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare asociat precum si de tert sustinator sau subcontractant daca este cazul. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului sau echivalent, care sa cuprinda
informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori,
domeniul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul in care operatorul
economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are
dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat
sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de
inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este
rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile
la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului si ca in
domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare
asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie
globala priv activitatea pe ultimii 3 ani , egala sau mai mare decat valoarea
minima impusa, adica 800.000 lei
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro sau alta valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati.
2.Op ec vor prez fise de exp similara pentru livrari similare ca natura si
complexitate cu cele supuse licitatiei. Fisa de exp similara se depune in
original, cu cel putin 1doc/certificat emis sau contrasemnat de o autoritate
contractanta sau client beneficiar privat si care vor contine inf priv: obiectul
contr, durata, pretul si perioada de furniz a prod, prin care sa confirme
livrarile de prod a carui valoare sa fie de min.400.000 lei.Op ec care au contr in alta moneda decat Lei sau Euro au
oblig de a efectua conversia in Euro si Lei, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/eurosau alta valuta comunicat de BNR sau BCE.
3.Ofertantii vor face dovada ca dispun de spatii de depozitare autorizate
pentru asigurarea pastrarii merelor, in vederea realizarii distributiei zilnice a
acestora.Se vor prezenta inregistrari sanitar-veterinare in vigoare pentru
spatii depozitare produse alimentare si pentru spatii pentru igienizarea si
ambalarea merelor, conf. Ordin nr.111/2008 al ANSVSA, cu modificarile si
completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Sistemul informatic va pune la dispozitia tuturor ofertantilor informatii referitoare la: 1. cea mai buna oferta financiara; 2. numarulparticipantilor la licitatia electronica.; 3. conditiile in care ofertanti vor avea dreptul sa liciteze. In cadrul licitatiei electronice ofertantii nu potdecat sa imbunatateasca ultima oferta depusa; Numarul de runde: 1avand durata de o zi.In cazul in care doi ofertanti se situeaza peprimul loc si prezinta acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2013 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR, OBSERVATORII UCVAP (DACA ESTE CAZUL) SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propriaraspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste toate cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate indocumentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis modul concret deindeplinire a respectivelor cerinte ? daca au fost solicitate diverse valori/cantitati, sau alte asemenea.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetetan Sibiu
Adresa postala: Str.G-ral Magheru nr.14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. +4 069217733, Email: [email protected], Fax: +4 0269218159
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2012 13:10