Licitatie Publica - Furnizarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, jud. Tulcea
Anunt de participare numarul 137758/27.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 240502236, In atentia: Zaharencu Teodora, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN TULCEA - DIRECTIA ECONOMICA BUGET FINANTE
Adresa postala: STR. PACII NR.20, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Biroul venituri, executari silite, Tel. +40 240502257, In atentia: Berbeaca Gabriela, Email: [email protected], Fax: +40 240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN TULCEA - BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. PACII NR.20, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 240502236, In atentia: Zaharencu Teodora, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN TULCEA - REGISTRATURA, PARTER
Adresa postala: STR. PACII NR.20, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820033, Romania, Tel. +40 240502236, In atentia: Zaharencu Teodora
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, jud. Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile de stat si private cu elevi de cls I-VIII si gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din. jud. Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia zilnica, saptamanalasau bisaptamanala a produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, jud. tulcea conf.OUG96/2002, HG714/2008, pentru 23528 elevi din 141 unitati de invatamant din jud.Tulcea, an scolar 2012-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea si distributia zilnica, saptamanalasau bisaptamanala a produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, jud. tulcea conf.OUG96/2002, HG714/2008, pentru 23528 elevi, 4115299
Valoarea estimata fara TVA: 1, 161, 576.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
23.231 lei, Perioda de valabilit 90 de zile de la termen limit dep oferte.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori o soc de asig, care se prezinta in orig, in cuantum si ptr perioada prevazuta in doc de atribuire.Instrumentul de garantare cuprind info conf formular nr2 Garant de particip se constit si prin depunerea la casieria aut contr: a)OP/file cec, cu cond confirm acestora de banca panala data deschiderii oferte b)sume in numerar-val garan part este redusa.Contul Cons.Jud Tulcea nr.RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trez mun Tulcea In orice sit, dovada constit garant de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschidere oferte.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contract va retine din garan de particip, conf art.278^1, alin.1.lit.a OUG 34/2006, daca este cazul, suma de 4941.58 lei.In masura in care instanta competent admite plangerea form impotriva deciz Consililui de resping contest, autorit contr va returna contestator sumele prev alin 1 art.278^1 din OUG 34/2006 in cel mult 5 zile lucrat de la data pronuntarii deciz instantei judec. 5% val contract, fara TVA(2, 5% ptr IMM)Garant buna exec se constit prin instr de garant emis in cond leg.Garant buna exec-constit si prin retineri succes din sume datorat pt fact part.Contractantul are oblig de a deschide la unit Trez Stat un cont de disp distinct la disp autorit contr Suma initial ce se dep de contractant in contul de disp astf deschis sa nu fie