Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, in judetul Botosani pentru anul sco


Anunt de participare numarul 145251/27.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel. +40 231514712/4111, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, in judetul Botosani pentru anul scolar 2013 ? 2014.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I ? VIII sigradinitele din judetul Botosani.
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop furnizarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, in judetul Botosani pentru anul scolar 2013 ? 2014. Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, in judetul Botosani pentru anul scolar 2013 ? 2014. Valoarea zilnica a produsului de panificatie :0, 31 lei/zi/elev, respectiv prescolar, fara TVA, conform H.G. nr. 714/2008.Loturile reprezinta zonele de distributie din judetul Botosani, conform Anexa 3.1, dupa cum urmeaza: - zona I ? Botosani; - zona II ? Dorohoi; - zona III ? Darabani; - zona IV ? Saveni; - zona V ? Trusesti; - zona VI ? Sulita; - zona VII ? FlamanziContractele se vor incheia pe produse de panificatie, pe fiecare zona in parte. Contractulva include si transportul la scoli si gradinite.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 953, 169.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
176 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se va constitui conf. H.G. 925/2006 art 86 prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in cond lg de o soc.bancara ori de o soc.de asig, care se prezinta in orig. GP const prin OP se va vira in cont RO90TREZ1165006XXX000267 la Trez Botosani ? cod fiscal- 3372955, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Per de valab GP ? 120 zile calendaristice ? de la data lim de primire a of.Cuantumul garantiei de participare este de: LOT 1?10.000 lei, LOT 2?5000 lei, LOT 3?3000 lei, LOT 4?4000 lei, LOT 5?3500 lei, LOT 6?2500 lei, LOT 7 ? 3500 lei. Suma ce va fi retinuta de aut.contr in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de CNSC va fi de: LOT 1 ? 4800, 38lei; LOT 2 ? 4309, 72 lei; LOT 3 ? 2490, 11 lei, LOT 4 ? 3479, 83 lei, LOT 5 ? 3005, 71 lei, LOT 6 ? 2144, 75 lei, LOT 7 ? 2910, 23lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art. 88, din H.G 925/2006. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/valutala o data cu cel mult 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor. Op. Ec va face conversia leu/valuta astfel incat suma in lei rezultata sa fie cel putin egala GP aferenta fiecarui lot. In cazul in care of este IMM, acesta poate beneficia de prev Lg346/2004 ref la reducerea cu 50% a valorii GP Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau OP in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955, in original sau prin retineri succesive. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre furnizor inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare Formular 12A (documentul va fi prezentat de fiecare asociat si de ter?ul sus?inator daca este cazul). 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare Formular nr. 12B (daca este cazul, documentul va fi prezentat de ter?ul sus?inator, cu referire doar la punctele a, c^1 si d si de fiecare asociat). 3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate si de asociati daca este cazul. 4.Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta-Completare Anexa nr.7. 5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care de?in func?ii de decizie, respectiv sot/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Florin Turcanu -Presedinte, Sorescu Gheorghe-vicepresedinte; Paval Paul-Ioan ? vicepresedinte, Radu Judele- administrator public al judetului, Antonela Patrascu - director executiv, Magda Didii - director executiv-Directia Buget-Finante, Camelia Cojocaru - sef serviciu, Marian Amalia- director executiv, Dascalescu Lacramioara-inspector, consilierii judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexa Liviu, Alexandru Maria-Luiza, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciobanu Ioan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Cretu Georgeta, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-Ioan, Radauceanu Petre, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru- Formular 16A(declara?ia va fi prezentata si de asociati, subcontractan?i si ter?ii sus?inatori, daca este cazul).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular nr. 12C. Operatoruleconomic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze acest formular. Pentru persoane fizice/juridice romane: prezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa TribunalulTeritorial. Documentul trebuie sa contina informatii reale/valabile la data limita de depunerea ofertelor.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului si ca in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani. In cazul in care oferta este depusa de o asociere Declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani va fi prezentata de fiecare membru al asocierii..
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Anexa nr.2 In cazul in care oferta este depusa de o asociere Declaratia privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani va fi prezentata de fiecare membru al asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, (calculati panala data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii.
Experienta similara Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a carui valoare sa fie de minim: pentru LOT 1=710.000 lei, pentru LOT 2=370.000 lei, pentru LOT 3=170.000 lei, pentru LOT 4=240.000 lei, pentru LOT 5=210.000 lei, pentru LOT 6=150.000 lei, pentru LOT 7=200.000 lei. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. Ofertantul va depune o Fisa experienta similara ? Formularul B 3.1 pt certificatele/documentele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la experienta similara se va utiliza cursul mediu anual de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. O declaratie din care sa rezulte ca in transportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule (specializate), care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar. Mijloacele de transport vor fi inregistrate sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor. Pentru mijl de transport se vor prezenta autoriz.sanitar-veterinare, conf. Ordin A.N.S.V.S.A. nr.57/2010 in copie conform cu originalul. Decl.referitoare la asigurarea conditiilor de pastrare a produselor la temperatura indicata de producator. Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre cu toate produsele ofertate. Neprezentarea mostrelor pentru toate produsele ofertate duce la descalificarea ofertantului.
4.Informatii privind asociatii. Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducere autorizata in limba romana.
Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul prezentei licitatii. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunerea ofertelor. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii. Certficarea respectarii standardelor de calitate nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.
Certificatul ISO 22000 sau echivalent pentru certificarea sistemului de siguranta alimentara.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care confirma certificarea sistemului de management al sigurantei alimentare, sistemul HACCP. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii. Certficarea respectarii standardelor de calitate nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunerea ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 12D-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani si Lista cuprinzand principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul B 3.1-Fisa de experienta similara.Se va completa Formular 12H si Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice. Pentru mijl de transport se vor prezenta autoriz.sanitar-veterinare, conf. Ordin A.N.S.V.S.A. nr.57/2010 in copie conform cu originalulSe va completa Formularul D1 ? Acord de asociere (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular canu este cazul)Se va prezenta Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta Certificatul ISO 22000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, o runda = 24 ore;
-Initierea si desfasurarea licitatiei electronice vor fi communicate ulterior deschiderii ofertelor. -Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic, este pretul unitar.Pretul maxim este de 0, 31 lei/produs (corn)/copil/zi fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11615
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 11:00
Locul: mun. Botosani, Piata Revolutie, i nr. 1-3, sediul Consiliului Judetean Botosani, cam 317 et. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la invitatia de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.Op ec ofertanti care se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire ? Pretul cel mai scazut. Ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacit.tehnica si/sau profesion. prin prez. unui angajam.de sustinere din partea unui tert. Se vor depune, daca este cazul: - decl.tert sustinator Formular DT-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele FormularDT1?Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul-angajamentul ferm al sustinatorului Formular AT-ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici FormularAF-ANGAJAMENT Tert sustinator financiar.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 indice 2 alin 1 lit a, din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Pia?a Revolu?iei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231514712, Email: [email protected], Fax: +40 231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2013 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer