Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, in conformitate cu Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 96/2002, c


Anunt de participare numarul 58509/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL OPREA, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia produselor lactatepentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de4 ore, in conformitate cu Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 96/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru anul scolar 2008-2009.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din mun. RM. VALCEA (conform anexe la caietul de sarcini)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia produselor lactatepentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de4 ore, in conformitate cu Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 96/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru anul scolar 2008-2009.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15550000-8 - Diverse produse lactate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE - POSTATA PE SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 1, 207, 612.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 12.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 24150 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
LUNAR; TERMEN 14 ZILE LUCRATOARE EXCLUSIV ZIUA IN CARE AU FOST DEPUSE DOCUMENTELE, CONDITIONAT DE ALIMENTAREA CONTULUI DE CATRE CONSILIUL JUDETEAN VALCEA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea unor formulare din care sa reiasa ca : nu este in stare de faliment ori lichidare, afacerile nu ii sunt administrate de un administrator judiciar, activitatile sale comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii ; nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una din situatiile prezentate anterior, si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local ; nu a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala ; nu prezinta informatii false sau prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, declaratii privind eligibilitatea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea formularului Informatii generale si cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2.000.000 lei pentru a se evita riscul neindeplinirii contractului datorita lipsei capacitatii financiare a ofertantului ;
- bilantul contabil la 31.12.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALA PE ULTIMII TERI ANI SA FIE DE MIN 2.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- contract similar cu o valoare de minim 200.000 lei pentru a verifica daca ofertantul are experienta in domeniu si si-a indeplinit conditiile contractuale la termen;
-autorizatia sanitar veterinara a depozitului, dotatcu camere frigorifice, detinut in Municipiul Rm. Valcea pentru depozitarea produselor.
- declaratie privind personalul de specialitate pentru a se verifica capacitatea ofertantului de a indeplini contractul ;
- copie a carnetelor de sanatate avizate de Autoritatea de Sanatate Publica a persoanelor ce efectueaza distributia produselor;
- declaratii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinurea contractului de furnizare produse;
- pentru mijloacele de transport proprii sau inchiriate, ofertantul va prezenta certificatul eliberat de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana din care sa rezulte ca indeplineste conditiile impuse de legislatiain vigoare privindtransportul produselorlactate pentru fiecare mijloc de transport;
- declaratie de conformitate produs emisa de organisme autorizate ( sau echivalent ).
- se va cere si o declaratie privind subcontractantii pentru a se vedea ponderea ce o realizeaza fiecare dintre acestia la indeplinirea contractului, daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CONTRACT SIMILAR CU O VALOARE DE MIN 200.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 13:00
Locul: Primaria Municipiului Rm.Valcea, Str.G-Ral.Praporgescu, Nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI- Sectia contencios administrativ
Adresa postala: str. Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: str. G-ral Praporgescu, nr.14, ,Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2008 18:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer