Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore


Anunt de participare numarul 113470/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Zaharencu Teodora, Tel. 0240-511960, Email:  [email protected], Fax:  0240-513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Serviciipublice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie produse lactate pentru perioada martie 2011 - iunie 2011 inanul scolar 2010-2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini. Cantitatea totala estimata este de 1.771.776 buc. Cantitatea exacta va fi stabilita de catreConsiliul Judetean Tulcea, in baza datelor transmise de Inspectoratul Scolar Judetean.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 169, 372.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 23.000 ron, garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatde participare la licitatii cu oferta independenta Anexa nr.1- Declaratie privind situatia personala a ofertantului Anexanr.10
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 modificata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.76/2010- Formular 12B1
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C. Autorizatie sanitar veterinara a unitatii (depozit)ptr. produse de origine animala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente. Dovada capacitatii financiare de sustinere a furnizarii produselor (cashflow) in cuantum deminim 117.000 lei. In acest sens se vor prezenta documente din care sa rezulte ca are disponibile resursereale negrevate de datorii, scrisori de bonitate, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare in cuantumul solicitat. Documentele privind asigurarea de cashflow trebuie sa fie emise/eliberate cu cel mult 5 zile lucratoare inainte de data depunerii ofertelor.
Informatii generale ? anexa nr.11
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani, anexa nr. 12, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de furnizare ? Anexa nr.13
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloace de transport si distributie necesare inregistrate sanitar veterinar pentru produse de origine animala (autovehicule speciale termoizolate, dotate cu instalatii frigorifice), pentru a putea distribui produsele, in cele mai bune conditii, elevilor din clasele I-VIII si prescolarilor din toate unitatile de invatamant de pe teritoriul judetului Tulcea.Ofertantul trebuie sa faca dovadaposibilitatii de a distribui produsele in localitatile situate in Delta Dunarii. In acest sens, acesta trebuie sa faca dovada ca detine ambarcatiuni autorizate sanitar-veterinar pentru produse de origine animala sau ca are contracte cu firme care detin ambarcatiuni autorizate sanitar-veterinar pentru produse de origine animala.Declaratie privind personalul calificatde care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de furnizare.Ofertantii vor prezentadovada ca producatorul produselor livrate detinemarcajul de identificare pe teritoriul national cu stampila ovala, in conformitate cu regulamentul CE 657/2008, valabil pentru toata perioada de derulare a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada asigurarii unui sistem de management al calitatii.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa aiba experienta similara cu obiectul contractului. Ofertantul trebuie sa prezinte un contract saumaxim 3 contracte de furnizare de produse lactate, finalizate, a carui valoare/sau valoare insumatasa fie de cel putin 1.160.000 lei, fara TVA, impreuna cu recomandarea unui beneficiar.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca sunt certificati in sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent.- Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii de catre producatorul/producatorii produselor furnizate a urmatoarelor certificari: SR EN ISO 14001 - sistemul de management de mediu sauechivalent; SR EN ISO 22000 - sistemul de management al sigurantei alimentelor sauechivalent; SR EN ISO 9001- sistemul de management al calitatii sau echivalent.- Ofertantii trebuie sa faca dovada ca producatorul/producatoriiproduselor furnizate detin ghiduri de buna practica (GHP, GMP), programe preliminare, HCCP sau echivalente;
- Dovada existentei programului de autocontrol al producatorului produselor lactate care sa prevadaobligativitatea efectuarii analizelorfizico-chimice si microbiologice pentru fiecare lot de produs; Determinarile microbiologice trebuie efectuate in conformitate cu prevederile Regulamentului U.E. nr. 2073/2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare "pretul ofertat?
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13318
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S121-183768 din 25.06.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 11:30
Locul: CONSILIUL JUDETEAN TULCEA, LOC. TULCEA, STR. PACII NR.20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conform documentatiei atasate prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian nr.35C, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241606591, Email:  [email protected], Fax:  0241616003, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN TULCEA
Adresa postala:  STR. PACII NR.20, Localitatea:  TULCEA, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240511960, Email:  [email protected], Fax:  0240513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer