Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2010 ? 2011


Anunt de participare numarul 103341/06.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Cojocaru Camelia, Prodan Corina, Tel. 0231/514712, int.4181, In atentia:  d-nei director executiv Antonela Patrascu, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0231/515020, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2010 ? 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I ? IV si V- VIII, gradinitele din judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie(pachet) pentru elevii din clasele I - VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2010 ? 2011 in cele sapte zone. Pachetul va include si transportul la scoli si gradinite.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nr. de elevi si prescolari :59.996
Valoarea estimata fara TVA: 9, 982, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare: -zona I: 35780, 00 lei lei;
-zona II: 17800, 00 lei;
-zona III: 8380, 00 lei;
-zona IV: 11490, 00 lei;
-zona V: 9880, 00 lei;
-zona VI: 6970, 00 lei;
-zona VII: 9510, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OUG nr. 96/2002, HG nr. 714/2008, Legea nr. 32/2009, Legea nr. 16/2006, OUG nr. 95/2008 si legea bugetului pe anul 2010.Sume defaclcate din TVA alocate de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form. 12A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form. 12B; - certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form. 12C; - certificat constatator de la ORC;
-certificat constatator de la ORC din care rezulta ca operatorul este autorizat sa desfasoare activitatea de producere si de distributie a produselor de panificatie si lactate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale-Anexa nr. 2; - bilanturile pe anii 2007, 2008, 2009 insotite de conturile de profit si pierdere? sa aiba profit; - scrisoare de bonitate financiara la zi eliberata de o banca;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie de minim: -lot nr. 1 zona I ? Botosani: 6.000.000, 00 lei, -lot nr. 2 zona II ? Dorohoi: 3.400.000, 00 lei, -lot nr. 3 zona III ? Darabani: 1.600.000, 00 lei, -lot nr. 4 zona IV ? Saveni: 2.200.000, 00 lei, -lot nr. 5 zona V ? Trusesti: 1.900.000, 00 lei, -lot nr. 6 zona VI ? Sulita: 1.300.000, 00 lei-lot nr. 7 zona VII ? Flamanzi: 1.900.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv princip livrari de prod ultimii 3 ani cf Form12D, Lista cu princip livrari de prod in ultimii 3 ani;
-exp sim FormB3.1.-copii leg dupa contr si rec, -decl.pe propria rasp.ca nu a renuntat in ultimul an la nici un contr sim, -Form 12H, Lista cu cantit de util, instal si echip teh;produc/distribuitorul acestor prod va face dovada ca are sp de produc/punct de lucru la max 50 km de cea mai indep loc din zona ptcare depune of;
- dot/asig cu sp de depozitare pt pastrarea prod lactate si de panif la temp indicata de prod, care sa fie sit pana la max 50 km de cea mai indepartata loc din zona pt care depune of;
-dot cu pers de special(conducere, executie disponibil pt realiz prez contr, Form12I;
-dot cu mijl de transp aut pt realiz contr.Op ec va dem ca dispune de mijl de transp si distrib(autoveh spec termoizolante/dotate cu instal frigorif?in cazul furniz de lapte pasteurizat, autoriz leg, min 21 auto/judet).Pt un lot ? min 3 auto;
-decl pe propria rasp prin care op ec isi asuma rasp respect reg oblig ref la cond de munca si protect a muncii;
-doc valabile, din care sa rez calit de ag ec autorizat: licenta de fabric, STAS-uri proprii de fabric conf cu leg in vigoare, lab de analize acreditat/contr de prestari servicii autoriz;Aut-Sanitar?veterinara si pt schimburi intracomunit cu prod alim de orig animala cu marca ovala pt prod. lactate, Inregistrare Sanitar ? Veterinara si pt sig alimentelor valabila pt paine si prod de panif Aut Sanitar ? Veterinare si pentru sig alimentelor valabila si pt mij de trans, - Aut sanit elib de DSP cf Ordinului 117/2002 pt mijl de transp lapte si paine;
-Program de autocontrol vizat de DSVSA cf Reg CE 2073/2005 si Reg CE 1441/2007 pt lapte si prod lactate;
-Inregistrare Sanitar-Veterinara si pt sig alimentelor valabila pt depozitele decl in vederea pastrarii alimentelor pana la distribuirea acestora, -Certif ISO 9001/2002 /certif HACCP;
-Decl privind partea/partile din contr care sunt indeplinite de subcontr si specializ acestora Form 12G -Decl privind asocierea?Form D1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 3 ani cel putin un contract similar finalizat, cu o valoare de contractare fara TVA de minim: -zona I ? Botosani: 3.000.000, 00 lei, -zona II ? Dorohoi: 1.700.000, 00 lei, -zona III ? Darabani: 800.000, 00 lei, -zona IV ? Saveni: 1.100.000, 00 lei, -zona V ? Trusesti: 950.000, 00 lei, -zona VI ? Sulita: 690.000, 00 lei-zona VII ? Flamanzi: 950.000, 00 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica vor participa numai ofertantii selectati si introdusi in SEAP de comisia de evaluare. Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica se va face intr-o runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6581
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan Cel Mare, nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/215383; 0230/216321, Fax:  0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email:  [email protected], Fax:  0261/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer