Licitatie Publica - Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2011 ? 2012
Anunt de participare numarul 125711/12.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Cojocaru Camelia, Prodan Corina, Tel. 0231/514712, int.4111, 4141, In atentia: d-nei director executiv Antonela Patrascu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2011 ? 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I ? VIII si gradinitele din judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia zilnica a produselor lactate si de panificatie(pachet) pentru elevii din clasele I - VIII si copii prescolari, din invatamantul de stat si privat, in judetul Botosani pentru anul scolar 2011 ? 2012 in cele sapte zone. Pachetul va include si transportul la scoli si gradinite. - Valoarea zilnica a pachetului , ,lapte si corn? :0, 94 lei/zi/elev, respectiv prescolar, fara TVA, conform H.G. nr. 714/2008.
(se specifica anexa care cuprinde informatiile privind cantitatile min. ? max. /scopul contractului ) Conform Anexei 3.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nr. de elevi si prescolari :56.116
Valoarea estimata fara TVA: 9, 336, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare: -zona I: 31500, 00 lei lei;
-zona II: 16220, 00 lei;
-zona III: 8220, 00 lei;
-zona IV: 11220, 00 lei;
-zona V: 9690, 00 lei;
-zona VI: 6870, 00 lei;
-zona VII: 9590, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cf.art.44/OUG34/2006, subcontractare cf.art.45/OUG34/2006, dupa caz.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form. 12A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form. 12B; - certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form. 12C; -certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- certificat constatator de la ORC;
-certificat constatator de la ORC din care rezulta ca operatorul este autorizat sa desfasoare activitatea de producere si de distributie a produselor de panificatie si lactate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale-Anexa nr. 2; - bilanturile pe anii 2008, 2009, 2010 insotite de conturile de profit si pierdere; - scrisoare de bonitate financiara la zi eliberata de o banca;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim: -lot nr. 1 zona I ? Botosani: 6.000.000, 00 lei, -lot nr. 2 zona II ? Dorohoi: 3.000.000, 00 lei, -lot nr. 3 zona III ? Darabani: 1.600.000, 00 lei, -lot nr. 4 zona IV ? Saveni: 2.200.000, 00 lei, -lot nr. 5 zona V ? Trusesti: 1.900.000, 00 lei, -lot nr. 6 zona VI ? Sulita: 1.300.000, 00 lei -lot nr. 7 zona VII ? Flamanzi: 1.900.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv princip livrari de prod ultimii 3 ani Form12D, Lista cu princip livrari de prod in ultimii 3 ani;
-exp sim FormB3.1.-copii conf cu original dupa contr si rec, -Form 12H, Lista cu cantit de util, instal si echip teh;
-lista spatiilor de produc/punct de lucru;
- lista spatiilor de depozitare pt pastrarea prod lactate si de panif la temp indicata de prod;
-dot cu pers de special(conducere, executie disponibil pt realiz prez contr, Form12I;
-dot cu mijl de transp aut pt realiz contr.op ec va dem ca dispune de mijl de transp si distrib(autoveh spec termoizolante/dotate cu instal frigorif?in cazul furniz de lapte pasteurizat, autoriz leg, min 21 auto/judet).Pt un lot ? min 3 auto;
-decl pe propria rasp prin care op ec isi asuma rasp respect reg oblig ref la cond de munca si protect a muncii;
-doc valabile, din care sa rez calit de ag ec autorizat: licenta de fabric, standarde proprii de fabric, lab de analize acreditat/contr de prestari servicii autoriz;Aut-Sanitar?veterinara si pt schimburi intracomunit cu prod alim de orig animala cu marca ovala pt prod. lactate, Inregistrare Sanitar ? Veterinara si pt sig alimentelor valabila pt paine si prod de panif Aut Sanitar ? Veterinare si pentru sig alimentelor valabila si pt mij de trans, - Aut sanit elib de DSP cf Ordinului 117/2002 pt mijl de transp lapte si paine;
-Program de autocontrol vizat de DSVSA cf Reg CE 2073/2005 pt lapte si prod lactate;
-Inregistrare Sanitar-Veterinara si pt sig alimentelor valabila pt depozitele decl in vederea pastrarii alimentelor pana la distribuirea acestora, -Certif ISO 22000/2005 /certif HACCP;
-Decl privind partea/partile din contr care sunt indeplinite de subcontr si specializ acestora Form 12G -Decl privind asocierea?Form D1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 3 ani cel putin un contract de livrari efectuate, cu o valoare de contractare fara TVA de minim: -zona I ? Botosani: 3.000.000, 00 lei, -zona II ? Dorohoi: 1.600.000, 00 lei, -zona III ? Darabani: 800.000, 00 lei, -zona IV ? Saveni: 1.100.000, 00 lei, -zona V ? Trusesti: 950.000, 00 lei, -zona VI ? Sulita: 680.000, 00 lei -zona VII ? Flamanzi: 950.000, 00 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La LE vor participa numai ofertantii selectati si introdusi in SEAP de comisie.Data licitatiei electronice transm prin e-mail. Imbunatatirea ofertelor la LE se va face intr-o runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatie de atribuire nr.9412/22.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email: [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2011 15:02