Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si efectuarea lucrarilor de inlocuire a unui numar de patru ascensoare.


Anunt de participare numarul 146303/05.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Melinte, Tel. +40 0212261149, In atentia: Laurentiu Melinte, Email: [email protected], Fax: +40 0213199792, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si efectuarea lucrarilor de inlocuire a unui numar de patru ascensoare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Apolodor nr. 17, Sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia, montajul, instalarea si punerea in functiune a unui numar de patru ascensoare, din care doua pentru tronsonului IV si doua pentru tronsonului VII din sediul MFP ? Latura Nord din Str. Apolodor, nr. 17, Sector 5.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
45313100-5-Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune achizitia, montajul, instalarea si punerea in functiune a unui numar de patru ascensoare conform cerintelor caietului de sarcini, din care doua pentru tronsonului IV si doua pentru tronsonului VII din sediul MFP ? Latura Nord din Str. Apolodor, nr. 17, Sector 5.
Valoarea estimata fara TVA: 706, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 14.120 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR pentru a treia zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin.(1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Cont virament garantie de participare: RO06TREZ7005005XXX000153. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare. Modul de constituire a garantiei de participare: virament bancar (OP) sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 9) In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va preciza in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art.278^1 din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa ca inacceptabila in temeiul art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006. Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii sau retragerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, in conformitate cu prevederile art. 278.1 din OUG 34/2006 este de 4.485, 99lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d).-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, completata de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Secretar General: Ciprian BadeaSecretar General Adjunct: Corneliu CazacuDirector General DGJ: Madalina GheorgheDirector General Adj. DGJ: Mihaela-Dana StanDirector General Adj. DGJ: Mihai Cristian VasilescuDirector DBCIIAP: Lacramioara AlexandruDirector Adj. DBCIIAP: Angelica MacauSef serviciu DBCIIAP: Daniela Moise5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.3. Pentru lucrarile de montaj ascensoare, ofertantii vor face dovada detinerii de autorizari ISCIR pentru montarea ascensoarelor si repararea acestora precum si pentru verificarile tehnice in utilizare, in perioada de garantie acordata, in conformitate cu prescripitiile tehnice ISCIR PT CR4-2009, PT R2-2010 si A3/2010 sau echivalent. ? Va fi depusa, dupa caz, de catre ofertant/asociat/subcontractant pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca a realizat pe ultimii trei ani o cifra medie de afaceri globala cel putin egala cu 706.000 lei. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.a) Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
b) Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente doveditoare.Bilanturile/documentele doveditoare vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
In cazul in care participa la procedura operatori economici straini, valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).b) Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente doveditoare.Bilanturile/documentele doveditoare vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.In cazul in care participa la procedura operatori economici straini, valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa demonstreze prin prezentarea unuia sau a maxim 4 contracte/ documente/ procese-verbale de receptie, ca: ? prin unul maxim 2 contracte/ documente/ procese-verbale de receptie in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la termenul limita pentru depunerea ofertelor) a furnizat ascensoare a caror valoare sa fie egala sau mai mare decat 618.000 lei, exclusiv TVA; ? prin unul maxim 2 contracte/ documente/ procese-verbale de receptie in ultimii 5 ani (calculati prin raportare la termenul limita pentru depunerea ofertelor) a executat lucrari de montaj si punere in functiune de ascensoare a caror valoare sa fie egala sau mai mare decat 88.000 lei, exclusiv TVA.
Ofertantul sau asocierea poate prezenta un document din care sa rezulte indeplinirea celor doua cerinte privind experienta similara a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat 706.000 lei, exclusiv TVA, din care 618.000 lei exclusiv TVA (valoare egala sau mai mare) - pentru furnizare ascensoare si 88.000 lei, exclusiv TVA (valoare egala sau mai mare) ? pentru lucrari de montaj si punere in functiune de ascensoare.
a) Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. b) Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Valorile experientei similare vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
1.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant. Se solicita prezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul procedurii de atribuire, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art. 191 din O.U.G. nr. 34/2006.
2.Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea Sistemului de management al mediului pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al mediului in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art. 194 din O.U.G. nr. 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.b)Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Valorile experientei similare vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Se solicita prezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul procedurii de atribuire, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art. 191 din O.U.G. nr. 34/2006.Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al mediului in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu, potrivit art. 194 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, pe durata a 24 de ore. Ofertantii vor putea vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie si oferta cea mai buna. In licitatia electronica se va introduce pretul ofertat pentru toata gama de produse si lucrari. La licitatia electronica pot participa ofertantii care au prezentat oferte admisibile. Dupa licitatia electronica, ofertantul declarat castigator va avea obligatia de a transmite un nou centralizator al ofertei financiare detaliat, semnat si stampilat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2013 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2013 11:00
Locul: Str Apolodor nr. 17, Sector 5, Bucuresti, camera 215A, P2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si dupa caz, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, dupa desfasurarea etapei de licitatie electronica, au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Valoarea estimata de 706000 lei fara TVA este compusa din valorile estimate de 618000 lei pentru furnizarea celor 4 ascensoare si 88000 lei pentru lucrarile de demontare, proiectare, instalare si montare a celor 4 ascensoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256² din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Strada Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 212262231, Fax: +40 213199649, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2013 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer