Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea si montarea de scenotehnica pentru dotarea salii mari de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.


Anunt de participare numarul 137177/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Teatrul pentru copii si tineret "Ariel" Tg.Mures
Adresa postala: str. Postei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540043, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Chibelean, Tel. +40 365407951, Email: [email protected], Fax: +40 365407950, Adresa internet (URL): www.teatrulariel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: cultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea si montarea de scenotehnica pentru dotarea salii mari de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? Tirgu - Mures, in cadrul investitiei ?Amenajare cladire Teatrul pentru copii si tineret Ariel?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tirgu - Mures, str. Poligrafiei nr.4
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si montarea de scenotehnica pentru dotarea salii mari de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel?. Livrarea se va face la sediul nou situat in Tirgu Mures, str. Poligrafiei nr. 4 si va include furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice de tip scenotehnicapentru sala mare de spectacole.
Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea si montarea bunurilor, la caracteristicile si indicatorii de performanta din Caietului de sarcini al prezentei documentatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42418500-4 - Echipament mecanic de manipulare (Rev.2)
39300000-5-Diverse echipamente (Rev.2)
45223110-0-Instalatie de structuri metalice (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
51511200-9-Servicii de instalare de echipament de manipulare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scenotehnica pentru dotarea salii mari de spectacole a cladirii noi a Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel?, conform specificatiilor incluse in caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 815, 322.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participar: 16.306, 45 RON. Valabila 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG 925/2006. Nota: 1. Instrumentul de garantare financiara va fi prezentat in original, separat, neinclus in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.2. Ofertantii tip I.M.M. si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare in conditiile legii vor depune Scrisoarea de garantie bancara / instrument de garantare sau dupa caz, Ordinul de plata insotite de Formularul nr. 7.13. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.4. Autoritatea contractanta solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2005, cu modificarile si completarile ulterioare.Astfel, instrumentul de garantare financiara, va contine referire expresa si la posibilitatea autoritatii contractante de a executa garantia de participare in urmatoarele situatii: a. retragerea ofertei in perioada de valabilitate a acesteia;b. daca oferta este stabilita castigatoare si nu se constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. daca, desi oferta este stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;d. in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.595, 32 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A.Pentru ofertantii tip I.M.M. cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara T.V.AGarantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, va fi prezentata in original. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o banca straina/societate de asigurari straina se va prezenta si traducerea legalizata in limba romana a acesteia.Termenul de valabilitate a garantiei de buna executie: 12 luni.Beneficiarul va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in prevederile art. 180, din OUG 34 / 2006
Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Formular 1 din Sectiunea Formulare. Declaratia privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.2. Neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34 / 2006
Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 2 din Sectiunea Formulare.
Declaratia va fi prezentata si de catre asociati si/sau terti sustinatori daca exista.3. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Se va prezenta Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular specific autoritatii emitente, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.4. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local.
Se va prezenta Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular specific autoritatii emitente.
In original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Copiile cu mentiunea ?conform cu originalul? vor prezenta in clar numele si prenumele persoanei care certifica conformitatea cu originalul.5. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Completarea, semnarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 2.1 din Sectiunea Formulare6. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG 34/2006, Formular 9 din Sectiunea Formulare.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Teatrului pentru copii si tineret ?Ariel? sunt:
Gavril Cadariu - director
Leontina Ludusan ? director economic
Claudia Chibelean ? director administrativDull Janos ? regizor tehnic 1. Se solicita ca Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC in copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz.
Pentru persoanele juridice / fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.NOTA:
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.630.000 leiLa evaluarea situatiei economico-financiare nu vor fi luate in considerare resursele financiare ale subcontractantilor.
Tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, conf. prev. art. 186, din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii
3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.
2. Prezentarea unui numar de maxim 2documente - copii dupa informatiile relevante din documentele [contract / proces - verbal de receptie, etc.] care confirma livrarea si instalarea in ultimii 3 ani a unor produse similare in valoare de minim 815.322, 58 lei, fara TVA.NOTA: Daca valoarea contractelor este in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR (www.bnr.ro) / BCE (www.ecb.int), pentru anul respectiv.
3. Prezentarea de detalii despre contractele de furnizare prezentate pentru indeplinirea cerintei de la punctul 2 de mai sus.
Informatii privind subcontractarea.Daca este cazul ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere
a subcontractantilor propusi.
Tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, conf. prev. art. 190 din OUG 34/2006.
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta va
cuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, confirmat prin scrisori de imputernicire din partea tuturor asociatilor, proportia din contract care revine fiecarui asociat in parte precum si faptul ca liderul asociatiei este responsabil cu executia contractului inclusiv platile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a. Obiectul procesului repetitiv de ofertare: pre?ul.b. Limite valorilor pentru imbunatatire pret: nu e cazul.c. Informatii puse la dispozitia ofertantilor: clasamentul rezultat in urma rundei de licitare va fi disponibil in ziua urmatoare incheierii rundei. d. Informatii relevante: licitatie electronica intr-o singura runda de licitare de o zi; data exacta va fi comunicata ofertantilor in timp util; ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati, pe cale electronica simultan, sa prezinte preturi noi;e. Conditiile pentru licitare: diferenta minima solicitata pentru licitarea noilor oferte va fi de 0, 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
289 din 22 mai 2012.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 12:00
Locul: Targu Mures. str. Poligrafiei nr.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer