Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizarea solutiei de e-guvernare a echipamentelor hardware licentelor software si organizarea de cursuri pentru utilizatori


Anunt de intentie numarul 20572/22.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment de achizitii publice, Tel. 0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizarea solutiei de e-guvernare a echipamentelor hardware licentelor software si organizarea de cursuri pentru utilizatori
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Miercurea Ciuc, judetul Harghita
Cod NUTS: RO124 - Harghita
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 345, 900RON
Furnizarea solutiei de e-guvernare a echipamentelor hardware licentelor software si organizarea de cursuri pentru utilizatori ?Realizarea si implementarea unui sistem complex e-guvernare la Consiliul Judetean Harghita?
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30210000-4 - Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.01.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Proiectul propus spre realizare de catre Consiliul Judetean Harghita are ca obiectiv general crearea unui sistem informatic integrat care sa puna la dispozitia cetatenilor/mediului de afaceri/institutiilor subordonate servicii publice on-line si care sa conduca la eficientizarea activitatilor interne care contribuie la realizarea respectivelor servicii.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?, axa prioritara 3, domeniul major de interventie 2, operatiunea 1
VI.2) Alte informatii
Procedura aplicata: licitatie deschisa. Durata contractului: 13 luni de la semnarea contractului + perioada de garantie pentru aplicatia software 1 an de la data sfarsitului contractului, + perioada de garantie pentru echipamentele hardware 3 ani de la data instalarii echipamentelor. Garantie de participare: 86900 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Se solicita: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratiile privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.180 (sau cazier judiciar al companiei), 181, 69^1 din OUG 34/2006. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, certificat de atestare fiscala, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de ORC, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului. Informatii generale cu informatii privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, o recomandare sau un document constatator privind indeplinirea contractului, pentru livrari de produse similare ca valoare si complexitate. Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2011 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer