Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizarea unei ambulante de TIP B1 – unitate mobila de urgenta


Anunt de participare (utilitati) numarul 100110/13.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Cornila, Tel. 0212041408, Email:  [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizarea unei ambulante de TIP B1 – unitate mobila de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CNAB SA
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.furnizarea unei Ambulante de Tip B1- unitate mobila de urgenta, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
2.servicii de scolarizare pentru 12 persoane – doctor si asistent + 8 persoane (soferi ambulanta) pe o durata de minim 5 zile a cate 8 ore pe zi la sediul CN AB SA- AIHCB de catre persoane competente autorizate de catre producator pentru aparatura si echipamentele medicale prevazute in Caietul de Sarcini.
3. servicii de service in perioada de garantie –revizii tehnice obligatorii anuale in perioada de garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.furnizarea unei Ambulante de Tip B1- unitate mobila de urgenta, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
2.servicii de scolarizare pentru 12 persoane – doctor si asistent + 8 persoane (soferi ambulanta) pe o durata de minim 5 zile a cate 8 ore pe zi la sediul CN AB SA- AIHCB de catre persoane competente autorizate de catre producator pentru aparatura si echipamentele medicale prevazute in Caietul de Sarcini.
3. servicii de service in perioada de garantie –revizii tehnice obligatorii anuale in perioada de garantie.
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 4.580 Lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea toatala a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H.1 din documentatia de atribuire: a)pentru persoane juridice romane: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(formular 1), Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei; b) pentru persoane juridice straine: documente similare celor solicitate la lit. a, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul.Conform paragrafului H.2 din documentatia de atribuire: - pentru persoanele juridice romane - Certificat constator emis de ONRC, Certificat de inmatriculare de la ONRC iar pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizare pentru livrarea ambulantei de Tip "B1".Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa fie autorizatpentru livrarea produsului ofertat;2.Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat in ultimii 3 ani cel putin3 contractece au avut ca obiect funizarea de ambulante de tip „B" sau „C".Orice fisa de experienta similara referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita obligatoriu de recomandarea din partea beneficiarului/clientului (partenerului contractual);3.Conditii privind service-ul: Se solicita obligatoriu ca oferantul sa faca dovada asigurarii service-ului si intretinerii in Bucuresti sau judetul Ilfov.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta obligatoriu: a)autorizatie emisa de Ministerul Sanatatii pentru service aparatura medicala (pentru produsele ofertate).In cazul in care ofertantul nu detine autorizatie emisa de Ministerul Sanatatii, se va prezenta dovada autorizarii pentru service din partea producatorului/producatorilor, precum si dovada inceperii procedurii de autorizare de catre Ministerul Sanatatii;b)autorizatii emisa de Registrul Auto Roman: Service-ul poate fi asigurat si prin terti, care trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute la lit a) si b).In acest caz se va prezenta si contractul incheiat cu tertul autorizat in conditiile de mai sus;4.Conditii privind scolarizarea: Se solicita ca personalul care asigura scolarizarea pentru aparatura prevazuta la Cap. III din Caietul de Sarcini – Sectiunea II a documentatiei de atribuire sa fie autorizat de catre producatorul/producatorii acestei aparaturi;5.Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie ?eplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora: Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie ?eplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare;Certificarea sistemului calitatii: Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarea sistemului de Management al calitatii conform EN ISO 9001 sau ISO/TS 16949:2002 pe numele producatorului ambulantei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va finaliza prin etapa finala de licitatie electronica in doua runde.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 10:00
Locul: sediul CNAB SA - Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA - Serviciul
Adresa postala:  Calea Bucurestilor, nr. 224 E, judetul Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2013523, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer