Licitatie Publica - Furnizarea unor cantitati de anvelope si camere de aer
Anunt de participare (utilitati) numarul 45457/04.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Kas Karoly, nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Zub, Tel.0265-208810, Email: [email protected], Fax: 0265-208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizarea unor cantitati de anvelope si camere de aer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tg. Mures, Sighisoara, Ludus si Cristuru Secuiesc
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 480, 000 si 497, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anuala
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor incheia 4 contracte subsecvente pentru localitatile Tg- Mures, Sighisoara. Ludus si Cristuru Secuiesc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.1)
25111310-8-Pneuri pentru camioane (Rev.1)
25111520-3-Camere de aer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
216 buc. anvelope si 58 buc camere de aer
Valoarea estimata fara TVA: intre 123, 450 si 123, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie a contractului in cuantum de 1% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din fonduri proprii de productie iar plata se face prin oricare dintre instrumntele bancare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita declaratii privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OU nr. 34/2006, privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de inregistrare ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 11:45
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.05.2008
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii operotrilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg. Mures
Adresa postala: Str. Justitiei nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540.069, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic
Adresa postala: Str. Kos Karoly nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540.297, Romania, Tel.0265-208.851, Fax: 0265-208.881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 14:52