Licitatie Publica - Furnizarea unui ecocardiograf 3 D in timp real
Anunt de participare numarul 135384/09.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0502 BUCURESTI
Adresa postala: strada Jandarmeriei nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013893, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA DRAGOMIR, Tel. +40 0212087712, In atentia: MIHAELA DRAGOMIR, Email: [email protected], Fax: +40 0212087713, Adresa internet (URL): Str. Jandarmeriei nr.2, sector 1, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea unui ecocardiograf 3 D in timp real
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si punerea in functiune a unui ecocardiograf 3 D in timp real
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112340-3 - Ecocardiografe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ecocardiograf 3 D in timp real buc.1
Valoarea estimata fara TVA: 840, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare, este de 2 % din valoarea estimata, fara TVA, in valoare de 16800, 00 lei.Se constituie cf.art.86, alin.1 din HG 925/2006.Garantia se exprima in lei si va fi valabila 125 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezunta in original- In cazul in care constituirea garantiei de participare se va realiza prin virament contul utilizat va fi RO16TREZ7015005XXX011939 Trezoreria sector 1.In cazul unei contestatii daca CNSC respinge contestatia ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006. Cuantum: garantia de buna executie a contractului va fi de 10%(5% in cazulin care op.ec. odata cu depunerea ofertei prezinta documenete cf. prevederilor legii 346/2004care dovedesc incadrarea in categoria IMM) din valoarea fara TVA a contractului. Mod de constituire: in conformitate cu art.90, alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care constituirea garantiei de participare se va realiza prin virament contul utilizat va fi RO69TREZ7015005XXX000121 Trezoreria sector 1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)formular in original-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, formular in original-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular in original-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularera si finalizarea procedurii de atribuire: Morgos Marioara, Popa Liliana, Dragomir Mihaela, Tanasescu Ioana, Sontea Irina, Bleotu Silvia-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular in original-Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) din continutul certificatelor constatatoare trebuie sa reiasa ca operatorul economic nu are debite in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de Cazier fiscal al ofertantului, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, fara fapte inscrise in cazierul fiscal, emis in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate lucrarile ofertate.2.Aviz de functionare emis de ministerul Sanatatii
3. Aviz de functionare pentru service
NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor solicitate, ofertantul are dreptul de a prezenta la data deschiderii ofertelor doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In situatia in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta documentele solicitate in termen de 3 zile lucratoare de la data solicitarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie din care sa rezulte nr. de specialisti, nr. de echipe de interventie, ateliere de reparatii si dotarea cu aparatura de masura si control.
ISO 9001
marcaj CE sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi(24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 13:00
Locul: str. Roma , nr.32-34, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate vor avea imputernicire scrisa semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor din care sa rezulte competentele acestora in procedura de achizitie.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, exista mai multi operatori economici, clasati pe primul loc, care au depus oferte financiare egale, autoritatea contractanta va solicita acestor operatori ec. reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor financiare depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0502 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei nr.2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 13893, Romania, Tel. +40 0212087712, Email: [email protected], Fax: +40 0212087720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 12:42